Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

 

 

האם יש הבדל בין G1W-C ל G1W-CB, מלבד המסגרת השחורה לעדשה? תוהה אם יש סיבה לשלם 5 דולר יותר על הגרסה הכסופה...

 

 

בנוסף, האם ההפרש בין הנ"ל לA118C (10-15 דולר) שווה זאת? מה ההבדלים העיקריים ביניהן, בדגש על איכות צילום ביום ובלילה (לא סומך על סרטונים, מחפש עצות מבעלי ניסיון). תודה!

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

 

 

מסכים עם מה שאלכס כתב לגבי השוני ביניהן - את איכות הצילום של הa118c תוכל לראות

בערוץ של אלכס, את איכות הצילום של הg1wc תוכל לראות בערוץ שלי פה:

 

אוסיף רק לגבי הg1wc - ברכב שנוסע על בסיס יומיומי יוצא לי שהתאריך

מתאפס אחת לכחודשיים, בעיקר אם הרכב עמד כמה ימים (סופ"ש וכו').

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים!

 

רכשתי לפני כשבועיים מאזדה 3 החדשבה ואני מחפש המלצה למצלמה לרכב. עברתי לא מעט אתרים והמלצות באינטרנט למצלמה טובה וכמעט הייתי סגור לרכוש לעצמי את ה-DOD LS470W כאן בארץ אבל אז נתקלתי בשרשור הזה והדעה שלי התערערה אחרי שראיתי המלצות עם ה-VIOFO A119. לכן אשמח בבבקשה אם תוכלו לעזור לי להחליט האם ללכת על ה-DOD LS470W או על ה-VIOFO A119.

 

לפי מה שאני רואה ההבדל במחיר הוא שה-DOD LS470W יקרה יותר כמעט פי 2 אם להשוות לפי המחיר בארץ אבל חשוב לי להדגיש שהמחיר פחות משחק אצלי תפקיד אלא יותר איכות ההקלטה ביום/לילה והיכול של המצלמה לשרוד את החום של הארץ מאחר והרכב שלי נמצא רוב הזמן בחוץ בזמן שאני בעבודה.

 

כמו כן אשמח יהיה לדעת האם הכבל של ההטענה בשתי המצלמות ארוך מספיק במידה ואני מעביר אותו מסודר עד לשקע של המצת במאזדה 3 החדשה אשר נמצא קצת רחוק (במשענת יד)?

 

ושאלה אחרונה, במידה ואני הולך על ה-VIOFO A119, איפה כדאי לרכוש אותה? באתר GearBest או באתר FoxOfer? איפה יותר אמין ומאיפה זה מגיע יותר מהר?

 

תודה רבה לכולם על העזרה מראש

פורסם (נערך)
טוב, כנראה עליתי על הבעיה. שמתי לב שכל פעם שהרכב נדלק, יש כיבויי רגעי של נורת הלד האדומה שמסמנת הקלטה ואז המסך נדלק כאילו שהמצלמה התחילה לעבוד עכשיו. לפעמים יש צליל הדלקה ולפעמים לא.

כמובן שהכיבויי וההדלקה במקרה זה נובעת ממערכת ה start & stop ברכב.

השאלה אם הכיבויי הרגעי של המצלמה באופן תכוף בתלות בתנועה הערונית יכול להזיק למצלמה וגם מה קורה לסרטון שמוקלט ברגע שיש כיבויי והדלקה?

אני מניח שאני מפסיד חומר מוקלט ברגע הכיבויי ועם ההדלקה המצלמה מקליטה קובץ חדש. האם יש מה לעשות בנידון כדי לפתור את הבעיה? רעיונות? האם כך מתנהגים גם רכבים נוספים עם מערכת ה s & s שמתנהגים כך, כלומר גורמים לכיבויי רגעי של המצלמה? הרכב שלי גולף 1.4.

 

ברגע שהמצלמה מאבדת מתח, גם אם זה לשנייה. הסרטון נקטע ונשמר.

בדקתי את זה היום, ניתוק של המתח והחזרת המתח לאחר שנייה: המצלמה חותכת את הקובץ ושומרת אותו. המצלמה לא נכבת. אלא מתחילה לצלם קובץ חדש.

אני לא בדקתי כמה זמן נאבד בין קובץ לקובץ.

 

עריכה, כרגע בדקתי, הקובץ החדש מתחיל כ6 שניות אחרי הכיבוי הרגעי.

 

 

שלום חברים!

 

רכשתי לפני כשבועיים מאזדה 3 החדשבה ואני מחפש המלצה למצלמה לרכב. עברתי לא מעט אתרים והמלצות באינטרנט למצלמה טובה וכמעט הייתי סגור לרכוש לעצמי את ה-DOD LS470W כאן בארץ אבל אז נתקלתי בשרשור הזה והדעה שלי התערערה אחרי שראיתי המלצות עם ה-VIOFO A119. לכן אשמח בבבקשה אם תוכלו לעזור לי להחליט האם ללכת על ה-DOD LS470W או על ה-VIOFO A119.

 

לפי מה שאני רואה ההבדל במחיר הוא שה-DOD LS470W יקרה יותר כמעט פי 2 אם להשוות לפי המחיר בארץ אבל חשוב לי להדגיש שהמחיר פחות משחק אצלי תפקיד אלא יותר איכות ההקלטה ביום/לילה והיכול של המצלמה לשרוד את החום של הארץ מאחר והרכב שלי נמצא רוב הזמן בחוץ בזמן שאני בעבודה.

 

כמו כן אשמח יהיה לדעת האם הכבל של ההטענה בשתי המצלמות ארוך מספיק במידה ואני מעביר אותו מסודר עד לשקע של המצת במאזדה 3 החדשה אשר נמצא קצת רחוק (במשענת יד)?

 

ושאלה אחרונה, במידה ואני הולך על ה-VIOFO A119, איפה כדאי לרכוש אותה? באתר GearBest או באתר FoxOfer? איפה יותר אמין ומאיפה זה מגיע יותר מהר?

 

תודה רבה לכולם על העזרה מראש

 

גם הdod וגם הa119 מצלמות מצויינות. תבחר מה שתבחר לא תתאכזב.

אני פחות מתחבר לdod בגלל שיש בה סוללה וגם בגלל המחיר שלה, זאת לא מצלמה שאני יכול להרשות לעצמי.

 

חשוב לרכוש פילטר cpl עם המצלמות.

כרגע עדיין אין פילטר לa119 בהמשך הוא ימכר בתמורה לכ10$.

 

הכבל של שתי המצלמות אמור להספיק.

אין סיבה שהוא לא יהיה מספיק ארוך, בכוונה מוכרים אותו ארוך בכדי שתהיה אפשרות לחבר את המצלמה לשמשה האחורית.

 

לגבי איפה לקנות את הa119, אמליץ לך לקנות בgearbest, המחיר שם עם קופון מפתה מאוד.

אם אתה מעוניין יש קופון בערוץ יוטיוב שלי.

בזמן האחרון המוצרים שמגעים אלי מגירבסט, מגעים מהר מאוד. כשאני בוחר משלוח של swiss post, הגיעו מוצרים תוך בערך 11 ימים, מיום המשלוח.

כמובן שאי אפשר להבטיח את זה..

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

 

גם הdod וגם הa119 מצלמות מצויינות. תבחר מה שתבחר לא תתאכזב.

אני פחות מתחבר לdod בגלל שיש בה סוללה וגם בגלל המחיר שלה, זאת לא מצלמה שאני יכול להרשות לעצמי.

 

חשוב לרכוש פילטר cpl עם המצלמות.

כרגע עדיין אין פילטר לa119 בהמשך הוא ימכר בתמורה לכ10$.

 

הכבל של שתי המצלמות אמור להספיק.

אין סיבה שהוא לא יהיה מספיק ארוך, בכוונה מוכרים אותו ארוך בכדי שתהיה אפשרות לחבר את המצלמה לשמשה האחורית.

 

לגבי איפה לקנות את הa119, אמליץ לך לקנות בgearbest, המחיר שם עם קופון מפתה מאוד.

אם אתה מעוניין יש קופון בערוץ יוטיוב שלי.

בזמן האחרון המוצרים שמגעים אלי מגירבסט, מגעים מהר מאוד. כשאני בוחר משלוח של swiss post, הגיעו מוצרים תוך בערך 11 ימים, מיום המשלוח.

כמובן שאי אפשר להבטיח את זה..

 

אני מאוד מודה לך על המענה!

 

אשמח יהיה לדעת למה זה של-DOD יש סוללה זה חיסרון? ל-A119 אין סוללה?

 

מבחינת איכות הצילום שתי המצלמות דומות? גם בלילה וגם ביום?

 

אני מצד אחד מעדיף יותר את ה-DOD כי האפשרות של רכישת מצלמה בארץ + האחריות יותר מתאים לי. הבעיה שמבחינת העיצוב של המצלמה אני יותר מתחבר ל-A119 כי היא יותר קטנה ופחות בולטת לעין מאשר ה-DOD. השאלה האם אתם משאירים את המצלמה שלכם מחוברת אל השמשה 24/7 או שבסיום הנסעיה אתם מחביאים אותה כדי שלא תהיה סיבה לפרוץ לכם לרכב?

 

דבר נוסף שפחות אהבתי אצל ה-DOD זה שהיא יכולה לקבל כרטיס זיכרון של 64GB וגם עם פרמוט מסויים אם אני לא טועה. האם זה מספיק למצלמה כי ה-A119 יכולה לקבל כרטיס זיכרון של 128GB.

 

האם קיים פילטר CPL ל-DOD? והאם זה באמת עושה את ההבדל?

 

דרך אגב, ראיתי את ערוץ ה-YouTube שלך ושמתי לב שרוב הסרטונים שלך צולמו בפתח תקווה ליד הבית שלי (צומת סירקין) אז כנראה שאנחנו גם שכנים :)

עריכה אחרונה על ידי limpanter
פורסם (נערך)

בa119 אין סוללה, יש זוג קבלים.

בdod יש סוללה.

הבעיה בסוללה זה שעם הזמן היא מפסיקה לתפקד ויכול להיות שהקובץ האחרון בצילום יפגם.

 

מבחינת איכות הצילום ביום, פחות אהבתי את הdod, כמובן שזו דעתי האישית.

מבחינת איכות הצילום בלילה הdod יותר טובה מהa119.

 

את הa119 אני ממש לא מוריד אותה והיא מצלמת כמעט קבוע עם קוטע מתח של vico power plus.

 

בגלל הצורה שלה ומיקום ההדבקה שהדבקתי, ניתן לקרוא לה מצלמה נסתרת.

 

עריכה בעקבות העריכה שלך:

האמת שהסרטונים צולמו בטבריה והסביבה.

 

לdod יש פילטר cpl, אם אתה רוכש אותה, תדאג לרכוש את הפילטר.

כרטיס זיכרון של 64 מספיק בהחלט, אני משתמש ב64 בשתי מצלמות וזמן הצילום הוא כ7 שעות בממצוע

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
בa119 אין סוללה, יש זוג קבלים.

בdod יש סוללה.

הבעיה בסוללה זה שעם הזמן היא מפסיקה לתפקד ויכול להיות שהקובץ האחרון בצילום יפגם.

 

מבחינת איכות הצילום ביום, פחות אהבתי את הdod, כמובן שזו דעתי האישית.

מבחינת איכות הצילום בלילה הdod יותר טובה מהa119.

 

את הa119 אני ממש לא מוריד אותה והיא מצלמת כמעט קבוע עם קוטע מתח של vico power plus.

 

בגלל הצורה שלה ומיקום ההדבקה שהדבקתי, ניתן לקרוא לה מצלמה נסתרת.

 

אני מודה שאני לא גאון גדול בנושא אבל אודה לך אם תוכל להסביר מה זה קוטע מתח של vico power plus, למה הוא נועד ולמה זה טוב? האם יש כזה גם ל-DOD?



האם אתה משאיר את המצלמה שלך מחוברת אל השמשה 24/7 או שבסיום הנסעיה אתה מחביא אותה כדי שלא תהיה סיבה לפרוץ לך לרכב?

פורסם
כמו שכתבתי, אתה מוזמן להכנס לערוץ יוטיוב שלי יש שם הסבר לגבי הvico power plus.

הוא מתאים לכל מצלמה.

חיברתי אליו את הa119 ואת הa118c במקביל.

כמו כך ערכתי את תגובתי הקודמת ועניתי על שאלותיך.

 

מעולה! אני בדיוק רואה את הסרטון שלך על ה-A119. תודה רבה לך על העזרה.

פורסם
טוב, כנראה עליתי על הבעיה. שמתי לב שכל פעם שהרכב נדלק, יש כיבויי רגעי של נורת הלד האדומה שמסמנת הקלטה ואז המסך נדלק כאילו שהמצלמה התחילה לעבוד עכשיו. לפעמים יש צליל הדלקה ולפעמים לא.

כמובן שהכיבויי וההדלקה במקרה זה נובעת ממערכת ה start & stop ברכב.

השאלה אם הכיבויי הרגעי של המצלמה באופן תכוף בתלות בתנועה הערונית יכול להזיק למצלמה וגם מה קורה לסרטון שמוקלט ברגע שיש כיבויי והדלקה?

אני מניח שאני מפסיד חומר מוקלט ברגע הכיבויי ועם ההדלקה המצלמה מקליטה קובץ חדש. האם יש מה לעשות בנידון כדי לפתור את הבעיה? רעיונות? האם כך מתנהגים גם רכבים נוספים עם מערכת ה s & s שמתנהגים כך, כלומר גורמים לכיבויי רגעי של המצלמה? הרכב שלי גולף 1.4.

למה שלא תחבר את המצלמה למתח קבוע ותשלוט על הכיבוי וההדלקה עם מתג? אני לא הייתי אוהב את זה, לאבד בכל עצירה 6 שניות מההקלטה. תאר לעצמך שחס וחלילה טפו טפו מישהו פוגע ברכבך בדיוק באותן שש השניות האלו שבהן אתה בעצירה.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

פורסם (נערך)

המצלמה לא נכבת, אלא מאבדת מתח לרגע בגלל ההתנעה כל עצירה.

זאת לא נפילת מתח שניתן לשלוט עליה בעזרת מתג.

 

יכול להיות יש מעגל כלשהו בתיבת הפיוזים שלא מאבד מתח כל התנעה?

למשל פיוז חלונות, פיוז גג נפתח, בגאז' וכו.

תבדוק בספר הרכב, אולי יש שם מידע כלשהו לגבי זה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אתה כותב כבר לאחר ביצוע העיסקה - אז תתחדש.

נשמח אם תעדכן לכשתגיע המצלמה לגבי איכות הצילום שלה (ובהמשך לגבי טווח השירות שלה).

 

לדעתי, המצלמה הזולה ביותר ששווה את הכסף זאת הg1wc - היא באמת טובה ואמינה (ומגיעה עם קבל), והיא המצלמה

הכי זולה שעונה לקריטריונים האלו. פחות מזה, לדעתי, זה סתם בזבוז כסף.

--------------------------------------------------

מבטיח לעדכן כשהמצלמה תגיע..זה יקח לפחות שבועיים

 

רוני

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...