Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע אם תושבות וואקום לא מחזיקות מעמד. מה נעשה עם G1wc?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/131523935153

שווה את המחיר למהירות והנפח או שיש אלטרנטיבות זולות יותר?

תכנס לערוץ יוטיוב שלי, יש שם קישורים לכרטיסים זולים יותר.

פורסם (נערך)
אוקי, נראה שהמחיר התעדכן וההפרש בין הA118C לVIOFO הוא כ8 דולרים.

איזו מהן עדיפה? או האם יש דגם אחר במחיר נמוך יותר שמומלץ?

אם זה אותו מחיר, לך על VIOFO (יותר מוכר). אם ההפרש יותר מכמה דולרים, אני לא בטוח שהייתי מוסיף.

 

כפי שכתבו לך, הg1wc נותנת את התמורה הטובה ביותר (ביחס למחיר).

מאיכות הצילום שלה תוכל להתרשם כאן (יש קישור לרכישה מתחת לסירטון):

 

תודה, אני אצפה בו בבית :)

 

המקורי הכוונה לVIOFO.? ובלי קשר, אשמח לדעת מה הבדל ביןהשניים

שוב אני כותב, אין מקורי ולא מקורי.

שם המצלמה הוא שם גנרי, לפיו יצרנים שונים מייצרים למעשה את אותו דבר (אותה חומרה).

לעיתים יש הבדל כלשהו בתוכנה, אך גם זה בד"כ שולי.

 

בעבר היה סיפור דומה עם הg1wc, הייתה חברה בשם bluesky שמיתגה את עצמה כ"מוצר המקורי".

הכרטיס הזה מתאים לa118c?

http://m.ebay.com/itm/152020924203?_mwBanner=1

ניראה שכן.

 

רגע אם תושבות וואקום לא מחזיקות מעמד. מה נעשה עם G1wc?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

אצלי מחזיקה מעמד כבר כשנתיים. מקסימום, במקרה הגרוע, תקנה תושבת חדשה ב 15 ש"ח מאיביי.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם
אלכס מה אתה חושב לנסות עד שהתושבת תהרס או להזמין מראש תושבת דבק? (המצלמה עוד לא הגיעה)

אצלי היא החזיקה טיפה פחות משנה, לשיקולך.

למצלמה g1w יש גם תושבת שמתלבשת על המוט של המראה בלי צורך להדביק.

היא פחות טובה.

מפני שהיא לא מתאימה לכל מראה.

פורסם
אני לא מסכים איתך,

החלקים בפנים שונים איכות הצילום שונה, העדשה שונה, כבל הטעינה שונה ועוד..

המצלמה המזוייפת מצלמת ב12 bitrate

לעומת המקורית 20bitrate.

על איזה מצלמה מדובר? מה שהיה במבצע אתמול? A118?

פורסם
אני לא מסכים איתך,

החלקים בפנים שונים איכות הצילום שונה, העדשה שונה, כבל הטעינה שונה ועוד..

המצלמה המזוייפת מצלמת ב12 bitrate

לעומת המקורית 20bitrate.

חלקים בפנים שונים? אילו חלקים ומה המשמעות שלהם?

לגבי העדשה - אני לא מכיר שוני, יש סימוכין לזה?

כבל טעינה? נו באמת... זה הבדל כל כך שולי שלא שווה אפילו להתייחס אליו.

ביט-רייט זה עניין של התוכנה המותקנת בפנים.

ראיתי שבדף המכירה של דגם ה VIOFO רשום 60FPS (מה שכמובן לא נכון) - אולי הכפלת התמונה (כדי שזה יהיה

כאילו 60FPS) היא זו שמכפילה את הביט-רייט?

 

יש פה כמה חברים שהזמינו את הa118c לא של VIOFO (זו שאתה

בוחר לקרוא לה "מזוייפת"), אני מאמין שבעוד כחודש נשמע את דעותיהם

האותנטיות בנוגע למצלמה.

 

לי בכל אופן יש את הB40D שהיא הa118c עם מצלמה נוספת (לא של VIOFO).

מההשוואה שלי, לא ראיתי שוני באיכות הצילום.

פורסם (נערך)

חיפשתי לתת לך תשובה חד משמעית לגבי העדשה, לא מצאתי.

מה שכן גיליתי, זה שgearbest ערכו את דף התאור של המצלמה.

כשהמצלמה רק התחילה להימכר היו כתובים שם דברים אחרים לגמרי.

 

אני לא בוחר לקרוא למצלמה מזוייפת. חשוב לקרוא לה מזוייפת בגלל שהיא משתמשת בשם של מצלמה אחרת ונראת בדיוק כמוהה.

כמו כן אי אפשר לדעת אם המצלמה שברשותך היא מאותו מפעל שמיוצרת המצלמה המזוייפת.

 

עריכה, אני אקח את דברי לגבי מקוריות העדשה בחזרה.

זכור לי שקראתי לגבי זה, אני לא זוכר איפה.

אני מעדיף לא להטעות אנשים.

 

בכל מקרה אני לא משנה את דעתי לגבי המצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אז זאת בדיוק הטעות שלך - השמות "a118/a118c/b40" אינם שייכים ל VIOFO,

השמות הללו הם שמות גנריים למצלמת רכב עם חלקים מסוימים. כל מצלמה העומדת באותן הגדרות

יכולה להיקרא כך - ובשום אופן זה שהיא איננה מיוצרת ע"י VIOFO לא הופך אותה למזויפת.

באותה מידה גם הg1wc מיוצרת במקומות שונים - כל זמן שהיא מיוצרת עם החומרה הנכונה,

היא מקורית.

 

שלא יובן לא נכון, אין לי שום דבר נגד VIOFO - אבל חשוב לשים את הדברים על דיוקם.

פורסם

לגבי הדואר - מצלמת a118c ומטען USSVX4 לרכב (עם QX2.0) של טרונסמארט הוזמנו ב-25.8 ונשלחו בדואר רשום - המצלמה דואר הולנד והמטען דואר סין. שתי החבילות הגיעו יחד ב-12.8 כלומר 18 יום מהמשלוח. לא כע לדואר ישראל.

עכשיו נותר לשכנע את האשה להתקין את המצלמה ברכב שלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...