Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אלכס ,המחיר קפץ ל 34.99 ...14 דולר יותר מהמבצע , האם עדיין זה כדאי???? אני יודע שיש המון מצלמות ב-50 דולר ,זה עדיין נמוך מחמישים.

 

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוריד את הקובץ, תחלץ אותו ובפנים יש קובץ טקסט.

תקרא אותו.

לאחר מכן תפרמט את כרטיס הזכרון דרך המחשב.

ואז תעתיק רק את קובץ עידכון התוכנה לכרטיס הזכרון.

 

לאחר ההתקנה הקובץ נמחק אוטומטית.

אסור לכבות את המצלמה בזמן העידכון.

פורסם

Rony999 - המחיר שהיה במבצע היה מאוד נמוך, באופן קיצוני (ולכן גם המלצתי כל כך למי שמתלבט לקפוץ על ההזדמנות).

35$ זה מחיר מעולה למצלמה כזאת - הg1wc היא כניראה המצלמה שנותנת את התמורה הטובה

ביותר (ביחס עלות-תועלת). אתה יכול להתרשם מאיכות הצילום

(יש מתחת לסרטון לינק לרכישה - אתה

יכול משם או דרך החיפוש בגירבסט, המחיר זהה):

פורסם

אלכס ו-m1011409 תודה!

 

היה זכור לי שקראתי בשרשור הזה שהמצלמה אמורה לתמוך גם ביותר, אבל אם ה-32 נותן מספיק זמן הקלטה זה בסדר.

ראיתי את הסרטון שפרסמת עם המצלמה g1wc, האיכות נראית בסדר גמור גם בלי הפילטר. נחכה ונראה כשיבוא.

 

אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון, מה ההבדל בין שני הכרטיסים האלו? המחיר קצת נמוך בראשון, ועל השני כתוב Original

קישור 1

קישור 2

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם (נערך)

כרטיס הזכרון השני לא מתאים למצלמות רכב.

מדובר בכרטיס גדול יותר פיזית.

 

אני משתמש מדי פעם בכרטיס שבלינק הראשון, אין איתו בעיות כלל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)
אלכס ו-m1011409 תודה!

 

היה זכור לי שקראתי בשרשור הזה שהמצלמה אמורה לתמוך גם ביותר, אבל אם ה-32 נותן מספיק זמן הקלטה זה בסדר.

ראיתי את הסרטון שפרסמת עם המצלמה g1wc, האיכות נראית בסדר גמור גם בלי הפילטר. נחכה ונראה כשיבוא.

 

אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון, מה ההבדל בין שני הכרטיסים האלו? המחיר קצת נמוך בראשון, ועל השני כתוב Original

קישור 1

קישור 2

בכיף.

יש לי את הכרטיס מהלינק הראשון (כשאני קניתי אותו הוא היה במבצע, במחיר של 7$), עובד ללא בעיות.

לא מכיר את השני, ניראה שהוא אכן בגודל שונה.

 

עריכה: אם זה קריטי לך, אני לי בעיה להריץ אותו ב h2testw ולהעלות את התוצאות.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם
אחרי התיעצות עם אלכס (תודה רבה 8) ) הוזמנה mini 0903 במחיר 74.79$

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html

(את הפילטר אזמין בנפרד)

 

אשמח לעדכן שהמצלמה תגיע - יום טוב

 

צר לי לאכזב אותך , אבל המצלמה נראית ומרגישה עלובה . פלסטיקה לא איכותית רק מהתמונה ואני מבטיח לך שהאיכות בנייה והאמינות לא תהיה רחוקה מההתרשמות הראשונית .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
תוריד את הקובץ, תחלץ אותו ובפנים יש קובץ טקסט.

תקרא אותו.

לאחר מכן תפרמט את כרטיס הזכרון דרך המחשב.

ואז תעתיק רק את קובץ עידכון התוכנה לכרטיס הזכרון.

 

לאחר ההתקנה הקובץ נמחק אוטומטית.

אסור לכבות את המצלמה בזמן העידכון.

איך מורידים את הקובץ? איפה רואים בכלל מה הגרסא האחרונה?

פורסם
צר לי לאכזב אותך , אבל המצלמה נראית ומרגישה עלובה . פלסטיקה לא איכותית רק מהתמונה ואני מבטיח לך שהאיכות בנייה והאמינות לא תהיה רחוקה מההתרשמות הראשונית .

שתגיע המצלמה נהייה חכמים יותר

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...