Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

יש לי מצלמת PAPAGO,

על החלק התחתון כתוב : 5V 1A

 

האם ישנה בעיה לחבר אותה ישירות לשקע USB במצת רכב ? ( 5V 2.4A )

 

כרגע אין לי אפשרות לבצע חיבור קבוע (רכב עבודה)?

 

האם ישנה אפשרות לרכוש מאיביי כבל + וסט מובנה על מנת שימתן את המתח?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתקציב שצויין אמליץ לך לרכוש g1wc או a118c עם חריגה קלה של כמה דולרים בודדים בכדי לרכוש את כרטיס הזכרון.

 

לגבי המצלמה שבקישור, וותר עליה. לא מדובר במותג מוכר.

אם אתה מעוניין במצלמת wifi תבדוק אם הmini 0903 מעניינת

 

תודה על התגובה!

אשמח לקישור לאיביי לרכישת המלצמה הנ"ל כולל כרטיס זיכרון מתאים!

כמו כן אם אפשר הסבר קצר האם מתקין טוב יידע להתקין את המצלמה הנ"ל בצורה טובה כולל הסתרת הכבלים?

ואיך לתפעל אותה .. כיוונים וכדומה..

פורסם (נערך)

אין שום בעיה לחבר את המצלמה.

המצלמה צורכת כמה זרם שהיא צריכה ולא יותר מזה.

כתבת משהו לגבי המתח, לא סביר שהמתח הנומינאלי של השנאי של המצלמה הוא פחות מ5v כנראה אתה טועה פה במשהו.

 

ד''א, איזה דגם יש לך?

איך היא, אתה מרוצה ממנה?

כמה זמן היא ברשותך?

 

עריכה,

 

 

תודה על התגובה!

אשמח לקישור לאיביי לרכישת המלצמה הנ"ל כולל כרטיס זיכרון מתאים!

כמו כן אם אפשר הסבר קצר האם מתקין טוב יידע להתקין את המצלמה הנ"ל בצורה טובה כולל הסתרת הכבלים?

ואיך לתפעל אותה .. כיוונים וכדומה..

אתה מוזמן להכנס לערוץ יוטיוב שלי

הקישורים לgearbest נמצאים מתחת לסרטון של הa118c, ''בהצג עוד''.

כולל גילוי נאות.

הסבר התקנת המצלמה נמצא בסרטון של הa119.

הסבר תפעול המצלמה g1wc הוא כמעט אותו הסבר כמו של הa118c.

 

אם אתה מעוניין לקנות באיביי, אני ממליץ על המוכרים: estore009 ו foxoffer.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

למה יש הבדל של 34$ בין 64 ג'יגה ל128 ?

והאם המדבקה של המצלמה לא תימס בחום הישראלי ותגרום למצלמה ליפול?

 

ואם אתה גר באיזור המרכז אשמח אם תשקיע קצת זמן להתקנת המצלמה כשאזמין, בתשלום כמובן!

פורסם
אין שום בעיה לחבר את המצלמה.

המצלמה צורכת כמה זרם שהיא צריכה ולא יותר מזה.

כתבת משהו לגבי המתח, לא סביר שהמתח הנומינאלי של השנאי של המצלמה הוא פחות מ5v כנראה אתה טועה פה במשהו.

 

ד''א, איזה דגם יש לך?

איך היא, אתה מרוצה ממנה?

כמה זמן היא ברשותך?

 

עריכה,

 

 

 

אתה מוזמן להכנס לערוץ יוטיוב שלי

הקישורים לgearbest נמצאים מתחת לסרטון של הa118c, ''בהצג עוד''.

כולל גילוי נאות.

הסבר התקנת המצלמה נמצא בסרטון של הa119.

הסבר תפעול המצלמה g1wc הוא כמעט אותו הסבר כמו של הa118c.

 

אם אתה מעוניין לקנות באיביי, אני ממליץ על המוכרים: estore009 ו foxoffer.

 

עוד לא השתמשתי בה,

אבא שלי היה איתי תקופה של חצי שנה בערך, היה מאוד מרוצה.

 

עבר לIROAD ובתזמון מושלם נשרפה לי הSJ4000WIFI ששימשה אותי בנאמנות כמצלמת דרך

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
חשבתי אולי יש תושבת אחרת ל A119 שמתחברת למראה ככה המצלמה תתחמם פחות...

מישהו מכיר אחת כזו? התושבת של ה G1W תתאים?

בדקתי את העניין, התושבת לא מתאימה.

החור של התושבת במצלמה גדול מידי.

פורסם (נערך)

עפ"י המדריך נראה שכן.

עריכה: היתה לי Mini 0803 בעבר והיא עבדה מצוין. החיסרון שלה מעבר לזה שהיתה עם סוללה ולא קבל הוא שהחיבור היה עדין יחסית ולא במרכז המצלמה כך שהיא בד"כ צילמה קצת באלכסון (עשיתי לה חיבור מהיר עם מגנט). במצלמה הזו החיבור הוא במרכז ונראה שלא תהיה את הבעיה הזו.

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם
האם יש אופציה לכיבוי WIFI במצלמות? (לא מעוניין בקרינה מעל הראש כל הזמן)

מדובר ממצלמת Mini 0903

 

תודה לעונים

ממה שיצא לי לראות בסיקור לגבי ה 0903, יש אפשרות לכבות את ה WIFI (העברת

ה WIFI למצב OFF בתפריט).

---

 

הנציגה מגירבסט הפנתה את תשומת ליבי לכך שיש להם מבצעים מיוחדים כרגע.

מבחינת מצלמות רכב ראיתי שם את הg1w-cb, יש כמות של 35 מצלמות שימכרו ב 21$,

שזה ללא כל ספק מחיר מאוד מאוד נמוך. המכירה מתחילה בעוד כ 10 שעות.

קישור לדף המבצע. אפשר גם להיכנס ישירות לאתר של GearBest, יש קישור בראש האתר.

 

בנוסף ציינה קוד קופון כללי למוצרים לרכב: CAR12OFF

* לפני שאתם מבצעים את הרכישה עם קופון כלשהו, תמיד תבדקו היטב, כי לפעמים הקופון מעלה את המחיר

הסופי (כי ההנחה היא מהמחיר המלא) במקום להורידו.

פורסם

^ בכיף :-)

 

תזכורת - ב 22:08 (בעוד כ 10 דקות) אמורה להיפתח המכירה של הg1wcb

במחיר של 21$ בלבד לכמות יחידות מוגבלת. זה ללא שום ספק מחיר מאוד זול,

כך שמי שבעיניין - שווה לנצל את ההזדמנות.

 

בדף המכירה תראו את מחיר המבצע הרגיל, תכנסו לדף המכירה ב 22:08

ותוסיפו את המצלמה לסל הקניות (add to cart) - שם אתם אמורים לראות את המחיר של ה flash sale.

אם זה לא עבד, תמחקו את המוצר מסל הקניות, תסגרו את הדף ותכנסו פעם נוספת, ותחזרו על

הפעולה של ההוספה לסל הקניות. בדקתי את זה בצהריים עם מוצר אחר, עבד מעולה.

קישור לדף המכירה של הg1wcb

קישור לדף המבצע הכללי (עם מבצעים נוספים)

 

כפי שכתבתי קודם, ניתן להיכנס גם דרך האתר של GearBest (המחיר זהה).

פורסם

m1011409 תודה על העדכון לגבי המצלמה, הצלחתי להזמין.

 

המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון ביותר מ32 ג'יגה?

מומלץ לרכוש פילטר CPL?

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

תתחדש.

זה לא מובן מאליו שהצלחת להזמין.

זה כמו לזכות בלוטו.

 

לגבי כרטיס הזכרון, המצלמה אמורה לתמוך בכרטיס של 64 גיגה, אבל אף פעם לא ניסיתי.

מדובר כמעט אותה חומרה כמו של הa118c, כך שלא נראה לי שתהיה בעיה.

 

אין פילטר CPL יעודי למצלמה זו.

אבל ניתן לקמבן משהו עם פילטר שנמכר למצלמה אחרת.

יש כל מיני פרוייקטים עם מגנטים וכו'.

תעשה חיפוש ביוטיוב.

פורסם

^ בדקות הראשונות מהשעה שכתבתי עוד היו מצלמות :-)

m1011409 תודה על העדכון לגבי המצלמה, הצלחתי להזמין.

 

המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון ביותר מ32 ג'יגה?

מומלץ לרכוש פילטר CPL?

תתחדש, התשובות הטכניות דומות למה שכתב אלכס. גם אני לא ניסיתי לחבר לה כרטיס של

64GB (בעיני זה מיותר).

לגבי הפילטר CPL - אני מציע לך קודם כל לקבל את המצלמה ולראות אם ועד כמה ההשתקפויות

מפריעות לך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...