Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלכס. אני רואה לפי המספר מעקב שהA118 שהזמנתי מהקישור שלך בדואר איזה כיף!

אתמול הזמנתי גם a119.

התושבת דומה או שאם ארצה להחליף מיקומים צריך תושבת חדשה? בכל מקרה הכוונה לא לשים אותם באותו רכב

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

אני מאמין שאתה מתכוון לvico power plus.

אני לא יודע האם קראת שאלות גולשים בערוץ יוטיוב בסרטון של הa119.

 

בכל מקרה, אתה תיתקל בבעיה שהשנאי usb 2 כניסות לא נכנס עד הסוף ל שקע 12V של הvico power plus.

 

עומדות בפניך כמה אפשרויות. האחת היא להחליף את השקע בשקע אחר.

תידרש להלחים.

 

השנייה היא לחתוך טיפה את השקע, לא ניסיתי אותה, יכול לעבוד.

 

השלישית להשתמש בשנאי אחר, שכן מתאים.

 

אצלי היה מפצל זול 2 יציאות של שקעים 12v, אותו חיברתי ל vico power plus ואליו דחפתי את השנאים של הa118c והa119.

עשיתי את זה בגלל הצורך בשקע לכל מצלמה כי הa118c מגיעה עם שנאי גדול.

 

תתחדש ותעדכן גם אם הכל עובד פיקס.

פורסם

שלום לכולכם

 

השבוע קיבלתי והתקנתי את ה A119.

השאלות שלי הן:

האם אין בעיה עם החום שלנו בארץ? שמתי לב היום שנכנסתי לרכב שהמצלמה רותחת,

דבר שני האם אין בעיה עם חיבור קבוע 24/7 ? מישהו ניסה ויכול לחלוק מניסיונו? כרגע המצלמה מחוברת

אחרי סוויץ .

פורסם
אלכס. אני רואה לפי המספר מעקב שהA118 שהזמנתי מהקישור שלך בדואר איזה כיף!

אתמול הזמנתי גם a119.

התושבת דומה או שאם ארצה להחליף מיקומים צריך תושבת חדשה? בכל מקרה הכוונה לא לשים אותם באותו רכב

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

אין מנוס, תצטרך להחליף את התושבת.

תתחדש!

שלום לכולכם

 

השבוע קיבלתי והתקנתי את ה A119.

השאלות שלי הן:

האם אין בעיה עם החום שלנו בארץ? שמתי לב היום שנכנסתי לרכב שהמצלמה רותחת,

דבר שני האם אין בעיה עם חיבור קבוע 24/7 ? מישהו ניסה ויכול לחלוק מניסיונו? כרגע המצלמה מחוברת

אחרי סוויץ .

אין בעיה עם החום כל עוד אתה לא מתכוון להפעיל אותה 24/7 כאשר הרכב מכובה.

אם אתה כן רוצה להפעיל אותה 24/7 אתה יכול לצפות בערוץ יוטיוב שלי בסרטון של הvico power plus.

אולי יעניין אותך.

פורסם

אל תדאג להתחממות המצלמה, היא מיועדת לעבוד בטמפ' גבוההות.

 

הבעיה בתושבת למראה היא שיכול להיות התושבת עצמה לא תתאים למראה שלך.

אני אשתדל לבדוק האם המצלמה נכנסת לתושבת המדוברת.

פורסם
אל תדאג להתחממות המצלמה, היא מיועדת לעבוד בטמפ' גבוההות.

 

הבעיה בתושבת למראה היא שיכול להיות התושבת עצמה לא תתאים למראה שלך.

אני אשתדל לבדוק האם המצלמה נכנסת לתושבת המדוברת.

 

תודה רבה.

פורסם
חידשת לי לגבי המיני.

בגלל האכזבה מהביקורות לגבי ה0807 שכל כך ציפיתי לה, הפסקתי לעקוב אחרי דגמי המיני.

 

כל עוד יש קבל ואתה אוהב את איכות הצילום, לך על זה.

נשמעת עיסקה טובה.

אם יתאפשר לך, תעדכן אותנו.

כשיזדמן לי אני אחקור לגביה.

 

עריכה,

כמו שאומרות הביקורות, התושבת נראת ממש לא עמידה.

לפי התמונות לפחות, ניתן לומר שניסו לחסוך שם כמה גרושים.

מדובר בחלק מאוד קריטי וצריך לבדוק האם ניתן להשיג אותו כחלק חילוף.

 

קיוויתי שאולי לאחד מהמומחים כאן יש ניסיון עם המצלמה. בכל זאת ה3 יתרונות שראיתי (חיבור WIFI, פילטר וגם GPS מובנה) נשמעים טוב. מחכה בינתיים לעוד ביקורות לפני שאזמין. תודה.

פורסם
קיוויתי שאולי לאחד מהמומחים כאן יש ניסיון עם המצלמה. בכל זאת ה3 יתרונות שראיתי (חיבור WIFI, פילטר וגם GPS מובנה) נשמעים טוב. מחכה בינתיים לעוד ביקורות לפני שאזמין. תודה.

אני לא רואה שהמצלמה מגיעה עם פילטר cpl בערכה.

 

כמו כן תחקור לגבי האיבוד פוקוס לאחר התחממות בדגם זה.

יצא לי לקרוא שורה או שתיים לגבי העניין הזה אבל לא צפיתי בסרטונים.

פורסם

אלכס, יש לי את ה a119 שקבלתי לפני כחודש. הבנתי שיש גירסאת תוכנה חדשה באתר של היצרן. האם שווה לעדכן גירסא או להשאר עם מה שהותקן במפעל? מה המלצתך....

פורסם
אני לא רואה שהמצלמה מגיעה עם פילטר cpl בערכה.

 

כמו כן תחקור לגבי האיבוד פוקוס לאחר התחממות בדגם זה.

יצא לי לקרוא שורה או שתיים לגבי העניין הזה אבל לא צפיתי בסרטונים.

 

לגבי פילטר, כתוב במפרט בפירוש: Magnetic circular polarizing filter

האם זה הפילטר הנדרש?

 

לגבי התושבת, מצאתי תושבת חליפית

 

לגבי איבוד פוקוס - אין לי דרך לחקור בעצמי. קראתי שמישהו התלונן אבל נראה שזה משהו נקודתי.

 

אמשיך להתלבט... עד שמישהו אולי ידווח כאן שהמצלמה עובדת טוב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...