Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

מעוניין במצלמת דרך איכותית בתקציב של 200+-

כולל כרטיס זיכרון, תודה לעונים!

כמו כן אם יש מתקין איכותי שיכול להתקין בצורה מקצועית שהכבלים לא יהיו חשופים, תודה.

 

מה דעתכם על מצלמה אלחוטית שמתחברת לפלאפון כמו זו מומלץ?

 

http://www.ebay.com/itm/Mini-Wireless-HD-140-Car-DVR-Tachograph-Recorder-Camera-G-sensor-Night-Vision-/272314074307?hash=item3f672f04c3:g:Gz0AAOSwzJ5XbnsX&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי IbizaRed94
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזמן לא ביקרתי בשרשור הזה.

 

אני עם G1WH, עם סוללה, כבר מעל שנתיים, ובינתיים אין סימני עייפות של הפלסטיק או של הסוללה.

אני אף פעם לא משאיר את המצלמה על השמשה במהלך היום. גם בגלל שממש לא בא לי לבדוק את איכות הפלסטיק כי כנראה שהוא לא יעמוד בזה, אבל בעיקר בגלל שלא בא לי שאיזה ערס זבל-חרא-חבלשאבאשלולאהשתמשבקונדום ישבור לי את החלון כדי לגנוב את המצלמה, סתם ככה, כי בא לו. אני גם מעדיף להימנע ממקרה כזה כי אם חס חלילה אני אדע מי זה, החלון השבור יהיה הבעיה האחרונה שלי.

 

בכל אופן, היום במקרה גיליתי ששיאומי הוציאו מצלמת רכב, וזה גרם לי לחשוב אולי כדאי להתחדש, ככה סתם בשביל הכיף.

 

אז עברתי קצת על הנתונים של השיאומי, ואהבתי אותם. אהבתי שזווית הצילום היא 165 מעלות (הG1WH עם 140 מעלות וזה מעל ומעבר למה שאני צריך), חיבור ווייפיי, ובעיקר אהבתי שהיא יכולה לצלם ב60FPS על 1080P. האפליקציה זה אחלה צ'ופר, גימיק נחמד כזה, אבל לא טירוף.

מסרטונים שראיתי נראה שאיכות הוידאו ממש לא רעה, ובטח יותר טובה מהG1WH שגם היא מצלמת מעולה בלילה, ונראה שהשיאומי לא נופלת ממנה.

 

ואז נכנסתי לפה כדי לראות אם במקרה מישהו כבר רכש ויכול לחוות דעה, אך לצערי לא ראיתי פה משהו כזה, אז אם מישהו במקרה קנה אחת, אשמח לדעת איך היא.

 

בכל אופן, מלבד השיאומי הנ"ל, ראיתי פה המלצות על A118, על היורשת A119 (מה ההבדל?), MINI 0903 ועוד.

 

אני מחפש שהמצלמה הבאה שלי תצלם ב60FPS על 1080P, עם איכות צילום כמה שיותר גבוהה בלילה.

אני בדעה שעדיף לוותר על מעט רזולוציה (אפשר לחשוב ש1080 זה רע כן?) אבל לקבל יותר FPS, לדעתי זה יקל מאוד על זיהוי לוחית רישוי במקרה הצורך (אפילו שגם ב30FPS ניתן לזהות, ב60 כנראה שיהיה ממש קל).

חיבור ווייפיי/אפליקציה יהיה נחמד, אבל לא דילברייקר.

אני בכל מקרה לא מתכוון להשאיר את המצלמה מחוברת קבוע, בגלל הסיבה שציינתי מקודם, עם חריגה בעניין לטובת הA119 מכיוון וההתקנה שלה צמודה לשמשה ולמראה המרכזית כך שאפשר לגרום לזה להיראות כמו חלק מהרכב ולמנוע מאיזה זב חוטם לחמוד אותה ולשבור לי את החלון.

אגב בעניין הA119, היא באמת מצליחה לעמוד בחום לאורך זמן?

 

תקציב - עד 80$ נשמע לי סבבה (שזה בערך המחיר שמצאתי לשיאומי שקצת נדלקתי עליה).

 

אשמח לשמוע מה יש לשוק להציע היום.

 

אלכס, ראיתי את הסרטון שלך על הA119, סחתיין על ההשקעה! מפורט ומעניין.

אני מבין שהפילטר CPL הזה בהחלט יכול לשנות את איכות הצילום, לאיזה מצלמות יש היום אופציה לרכוש פילטר כזה?

יכול להיות שזה גם יהיה שיקול ברכישה.

 

תודה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שלום לכולם,

מעוניין במצלמת דרך איכותית בתקציב של 200+-

כולל כרטיס זיכרון, תודה לעונים!

כמו כן אם יש מתקין איכותי שיכול להתקין בצורה מקצועית שהכבלים לא יהיו חשופים, תודה.

 

מה דעתכם על מצלמה אלחוטית שמתחברת לפלאפון כמו זו מומלץ?

 

http://www.ebay.com/itm/Mini-Wireless-HD-140-Car-DVR-Tachograph-Recorder-Camera-G-sensor-Night-Vision-/272314074307?hash=item3f672f04c3:g:Gz0AAOSwzJ5XbnsX&vxp=mtr

בתקציב שצויין אמליץ לך לרכוש g1wc או a118c עם חריגה קלה של כמה דולרים בודדים בכדי לרכוש את כרטיס הזכרון.

 

לגבי המצלמה שבקישור, וותר עליה. לא מדובר במותג מוכר.

אם אתה מעוניין במצלמת wifi תבדוק אם הmini 0903 מעניינת אותך.

 

מזמן לא ביקרתי בשרשור הזה.

 

אני עם G1WH, עם סוללה, כבר מעל שנתיים, ובינתיים אין סימני עייפות של הפלסטיק או של הסוללה.

אני אף פעם לא משאיר את המצלמה על השמשה במהלך היום. גם בגלל שממש לא בא לי לבדוק את איכות הפלסטיק כי כנראה שהוא לא יעמוד בזה, אבל בעיקר בגלל שלא בא לי שאיזה ערס זבל-חרא-חבלשאבאשלולאהשתמשבקונדום ישבור לי את החלון כדי לגנוב את המצלמה, סתם ככה, כי בא לו. אני גם מעדיף להימנע ממקרה כזה כי אם חס חלילה אני אדע מי זה, החלון השבור יהיה הבעיה האחרונה שלי.

 

בכל אופן, היום במקרה גיליתי ששיאומי הוציאו מצלמת רכב, וזה גרם לי לחשוב אולי כדאי להתחדש, ככה סתם בשביל הכיף.

 

אז עברתי קצת על הנתונים של השיאומי, ואהבתי אותם. אהבתי שזווית הצילום היא 165 מעלות (הG1WH עם 140 מעלות וזה מעל ומעבר למה שאני צריך), חיבור ווייפיי, ובעיקר אהבתי שהיא יכולה לצלם ב60FPS על 1080P. האפליקציה זה אחלה צ'ופר, גימיק נחמד כזה, אבל לא טירוף.

מסרטונים שראיתי נראה שאיכות הוידאו ממש לא רעה, ובטח יותר טובה מהG1WH שגם היא מצלמת מעולה בלילה, ונראה שהשיאומי לא נופלת ממנה.

 

ואז נכנסתי לפה כדי לראות אם במקרה מישהו כבר רכש ויכול לחוות דעה, אך לצערי לא ראיתי פה משהו כזה, אז אם מישהו במקרה קנה אחת, אשמח לדעת איך היא.

 

בכל אופן, מלבד השיאומי הנ"ל, ראיתי פה המלצות על A118, על היורשת A119 (מה ההבדל?), MINI 0903 ועוד.

 

אני מחפש שהמצלמה הבאה שלי תצלם ב60FPS על 1080P, עם איכות צילום כמה שיותר גבוהה בלילה.

אני בדעה שעדיף לוותר על מעט רזולוציה (אפשר לחשוב ש1080 זה רע כן?) אבל לקבל יותר FPS, לדעתי זה יקל מאוד על זיהוי לוחית רישוי במקרה הצורך (אפילו שגם ב30FPS ניתן לזהות, ב60 כנראה שיהיה ממש קל).

חיבור ווייפיי/אפליקציה יהיה נחמד, אבל לא דילברייקר.

אני בכל מקרה לא מתכוון להשאיר את המצלמה מחוברת קבוע, בגלל הסיבה שציינתי מקודם, עם חריגה בעניין לטובת הA119 מכיוון וההתקנה שלה צמודה לשמשה ולמראה המרכזית כך שאפשר לגרום לזה להיראות כמו חלק מהרכב ולמנוע מאיזה זב חוטם לחמוד אותה ולשבור לי את החלון.

אגב בעניין הA119, היא באמת מצליחה לעמוד בחום לאורך זמן?

 

תקציב - עד 80$ נשמע לי סבבה (שזה בערך המחיר שמצאתי לשיאומי שקצת נדלקתי עליה).

 

אשמח לשמוע מה יש לשוק להציע היום.

 

אלכס, ראיתי את הסרטון שלך על הA119, סחתיין על ההשקעה! מפורט ומעניין.

אני מבין שהפילטר CPL הזה בהחלט יכול לשנות את איכות הצילום, לאיזה מצלמות יש היום אופציה לרכוש פילטר כזה?

יכול להיות שזה גם יהיה שיקול ברכישה.

 

תודה!

 

לגבי השיומי, אני פחות מתחבר אליה מפני שהיא כוללת סוללה.

המחיר שמצאת לשיומי הוא גבוהה, תחכה לעוד תגובות לגבי זה. יכול להיות זה בגלל שהדגם שמצאת תומך באנגלית או משהו, אני פחות מתמצא במצלמה הנ''ל.

 

ההבדלים בין הa118c לבין הa119 הם:

מעבד חדיש יותר שמקנה אפשרות לרזולוציה יותר גבוהה ו אפשרות צילום ברזולוציה 1080p עם 60 fps, איכות צילום טובה יותר בלילה, בa119 תושבת העדשה עשויה ממתכת בכדי לשמור על הפוקוס כאשר המצלמה מתחממת, ועוד.

 

בינתיים המצלמה עומדת בחום הישראלי ועובדת כמו שצריך.

לא יצא לי לראות בעיות בעניין הזה.

 

אני שמח שאהבת את הסרטון שלי, מקווה שעזר.

לגבי הפילטר cpl

למיני 0903 יש, ניתן לקנות בנפרד.

לa119 יהיה בקרוב, יהיה ניתן לקנות בנפרד.

עוד מעט אמור לצאת דגם חדש לa118c, בשם a118c v2 הוא ימכר עם פילטר cpl בערכה, מחיר המצלמה יהיה קרוב למחיר של הa118c היום.

ויש עוד ים מצלמות.

אם יש לך ידיים טובות ניתן לקמבן פילטר cpl כמעט לכל מצלמה.

פורסם

כמו שכתבתי שבתגובה שלי, גם המצלמה הנוכחית שלי עם סוללה ואין איתה שום בעיות כבר מעל שנתיים.

כנראה שזה בגלל שאני לא משאיר את המצלמה מחוברת במהלך היום.

אז לי לא משנה שזה יהיה עם סוללה.

מלבד העניין הזה, יש עוד משהו שבגללו לא כדאי לקחת את השיאומי?

ונגיד לא השיאומי, מה ההמלצה שלך? לחכות לA118C או לקנות A119? מה ייתן את התמורה הטובה ביותר למחיר היום?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לפי הסקירות, בשיומי יכולה להיות בעיה בפוקוס בזמן התחממות.

כמו כן ראיתי שיגיע לגירבסט דגם ''חדש'' http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_444027.html

חיפשתי הבדלים ברפרוף בינו לבין הדגם הקודם ולא מצאתי.

הדבר היחיד שמצאתי זה שהדגם החדש לא קיבל את השם original xiaomi.

יכול להיות זה משהו שיווקי, יכול להיות מדובר בדגם ממפעל אחר.

תשים לב לזה.

 

האם לחכות לa118c v2 או לקנות את הa119 עכשיו? אני לא יכול לענות על זה מפני שהמצלמה עדיין לא יצאה לשוק, אין סקירות.

אם אתה כבר מחליט לחכות, יכול להיות גם הדגם של הa119s יצא לשוק עד אז.

פורסם

מלבד העניין הזה, יש עוד משהו שבגללו לא כדאי לקחת את השיאומי?

ונגיד לא השיאומי, מה ההמלצה שלך? לחכות לA118C או לקנות A119? מה ייתן את התמורה הטובה ביותר למחיר היום?

אי אפשר לדעת אם הגרסה החדשה של הa118c תתן חלופה טובה, מהסיבה הפשוטה שהמצלמה טרם שווקה, כך שלא

ידוע מה איכות הצילום האמיתית שלה ומה יהיה המחיר שלה.

לגבי השיאומי - חבר פורום כתב עליה בעמוד 523 בשרשור הזה:

קניתי את המצלמה של YI בבאג.

אני אחסוך מכם את הפרטים הטכניים שמצויינים ממילא באתר.

לחיוב:

  • מרובעת וקטנה, מתאימה בדיוק מאחורי המראה.
  • כתוב על הקופסא שמצורף כבל ארוך - והם באמת מתכוונים לארוך. אפשר לבצע התקנה קבועה ואסטטית איתו בלי בעיה.
  • קלה מאוד לתפעול, בין אם משתמשים בכפתורים על המצלמה או באפליקציה.
  • חיבור יציב למנשא, שמגיע עם פד דבק m3.
  • יכולה להקליט עם ובלי סאונד.
  • נדלקת ומתחילה לצלם ברגע שמקבלת מתח.
  • צילום בתנאי חושך טוב (בכפוף לסעיפים מטה).

 

לשלילה:

  • המצלמה מתחממת בצורה מורגשת אפילו ברכב עם מזגן (בניגוד לאייפון, גם כשאפליקצית ניווט/צילום פועלת) וזה גורם לפגיעה מובחנת באיכות הצילום. אם בתחילת הנסיעה התמונה ברורה וחדה, לאחר זמן קצר התמונה מקבלת מין "רעש" כזה, או הופכת למגורענת ומאבדת מהחדות שלה. זה אמנם לא סוף העולם, אבל זה אומר שהמרחק שבו יכולים לראות מספר של רכב מלפנים מתקצר.
  • הזרוע של המצלמה מתחברת לגוף מלמעלה (יכול להיות שיש אופציה להפוך את התמונה, אבל אני לא מצאתי). בצורה תמוהה, חיבור מתח מגיע בצורה של האות ד, כאשר החלק האנכי מופנה כלפי מעלה ויוצא שהכבל מושך את מצלמה ונותן לה זוית. צריך לסגור את בורג החיבור לזרוע חזק.
  • אולי אני מפספס משהו בהגדרות, אבל המצלמה לא מפסיקה לצלם כשמנתקים אותה.
  • הכפתורים על גוף המצלמה מרגישים מאוד זולים וכאילו הם עומדים להתפרק בכל רגע.

 

לא לפה ולא לשם:

  • מצלמת רציף בקטעי וידאו בני 3 דק' כל אחד (מבחינתי זה סבבה, אולי יש אחרים שמעדיפים זמן ארוך יותר/קצר יותר).
  • יש פונקציה של צילום בזמן תאונה. אבל אם ממילא מצלמים את הנסיעה, אז למה בדיוק הפונקציה הזו קיימת?
  • יש מערכת סטייל מובייל-איי במצלמה, לא בדיוק הבנתי איך היא עובדת או על סמך אילו נתונים היא נותנת התראות. קיבלתי התראת שמירת מרחק כשהיה רכב לפני, כשלא היה רכב לפני, כשהיה רכב לפני אבל רחוק.... אתם מבינים את הסיפור. אותו דבר לגבי סטיה מהנתיב. לא הצלחתי למצוא תבנית בהתראות: לפעמים הקו היה לבן לגמרי (חדש), לפעמים קצת מלוכלך, לפעמים לא, ולפעמים בכלל לא היה קו (ולא הייתה סטייה).

 

סרטון דוגמא (ללא סאונד): אפשר לראות איך יש רעש בתמונה

4JgL6JLZBZM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

סרטון דוגמא נוסף, כולל מעבר במנהרה וסאונד:

K9Vj9L8fQO0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

תודה לכולם, עושה רושם שהשיאומי לא נותנת מענה איכותי כמו מצלמות אחרות, בטח כשמשווים אותה לA119.

 

עכשיו השאלה האם לחכות לדגמים החדשים שהעלו פה או לקנות כבר עכשיו, כי כאמור בהודעתי הראשונה, זה לא שהמצלמה שלי לא מתפקדת אלא סתם יש רצון להתחדש.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
תודה לכולם, עושה רושם שהשיאומי לא נותנת מענה איכותי כמו מצלמות אחרות, בטח כשמשווים אותה לA119.

 

עכשיו השאלה האם לחכות לדגמים החדשים שהעלו פה או לקנות כבר עכשיו, כי כאמור בהודעתי הראשונה, זה לא שהמצלמה שלי לא מתפקדת אלא סתם יש רצון להתחדש.

 

רכשתי את a119 מצלמה מעולה, התקנה נוחה.

אבל הייתי ממתין שיתחילו למכור איתה את cpl filter ההשתקפויות פוגעות בצילום בצורה משמעותית.

 

 

Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תודה לכולם, עושה רושם שהשיאומי לא נותנת מענה איכותי כמו מצלמות אחרות, בטח כשמשווים אותה לA119.

 

עכשיו השאלה האם לחכות לדגמים החדשים שהעלו פה או לקנות כבר עכשיו, כי כאמור בהודעתי הראשונה, זה לא שהמצלמה שלי לא מתפקדת אלא סתם יש רצון להתחדש.

יש לך מצלמה מתפקדת, אין לך יותר מדי סיבה למהר. גם אם תבחר בסוף שלא

לרכוש את הגרסה החדשה של הa118c, יש סיכוי טוב שהמחיר של הa119 ירד קצת עד אז.

פורסם

חברים מעניין אותי לדעת אם גם לכם יש חששות כלשהם לגבי השארת המצלמה ברכב והשארתו בחניונים וכאלה..

אני אישית מכסה את השמשה הקדמית במגן שמש שמסתיר הכל אבל לא תמיד אני זוכר לעשות את זה.

לא יודע למה יש לי תחושה שמישהו ינסה לגנוב אותה מתישהו..

פורסם

אני משאיר את המצלמה ככה רק אם אני עוזב את הרכב למספר ימים פשוט מוריד אותה.

ומשתדל לא לחשוב על זה יותר מידי.

 

 

Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
חברים מעניין אותי לדעת אם גם לכם יש חששות כלשהם לגבי השארת המצלמה ברכב והשארתו בחניונים וכאלה..

אני אישית מכסה את השמשה הקדמית במגן שמש שמסתיר הכל אבל לא תמיד אני זוכר לעשות את זה.

לא יודע למה יש לי תחושה שמישהו ינסה לגנוב אותה מתישהו..

כבר שנים שבשני הרכבים יש מצלמת דרך (מכל מיני סוגים).

כבר כשנתיים בשני הרכבים יש את הg1wc במשך כל שעות היממה, ללא כל בעיה.

בהתחלה חששתי מהעניין והייתי מוריד בתחנת רכבת, עד שנמאס לי ומאז אני משאיר אותה.

מסביב חונים רכבים רבים בהם יש מצלמות רכב, מערכות מולטימדיה שעולות הרבה יותר וכו'.

 

אם אתה חונה במקומות מאוד בעייתיים, אולי יש מקום לשקול להוריד זאת.

עם זאת, במקומות כאלה באופן כללי כדאי להימנע מלהשאיר את הרכב, כי נרקומן בקריז

ישבור לך חלון בשביל כל דבר שיכול לקרב אותו למנה הבאה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...