Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חיכיתי לסקירה שלך כי בעבר רציתי לרכוש אותה ואני שוקל לרכב השני עוד מה לעשות.

אם שתי מצלמות טובות לקדימה ואחורה או זאת. דבר ראשון שמפחיד זה שהיא מצלמה חיקוי אין לה אימא ואבא ולך תסמוך עליה ברגע האמת. דבר שני עברתי על סרטונים ביוטיוב האיכות מאחורה מזעזעת ולדעתי צילום אחורי חשוב לא פחות מצילום קדמי כדי להוכיח חפותך בתאונה של נזקי רכוש.

 

תודה על הסקירה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסוף אלו מוצרים סיניים, כך שאבא ואמא לא באמת יש לך.

זה ממש לא חיקוי של שום דבר, זאת אותו חומרה רק לא תחת לוגו כללי של viofo (המעבד וכו'

בדיוק אותו דבר, אותם יצרנים והכל).

היו פה כבר כמה חברי פורום שנתקלו בבעיות עם הa118c של viofo - כולם נדרשו

לשלוח על חשבונם בחזרה לחנות בסין - מדובר בשירות לקוחות של החנות ולא של היצרן.

החומרה היא אותה חומרה, אם זאת השאלה.

 

לגבי המצלמה האחורית - כתבתי את דעתי בסקירה. עם זאת, אני סבור שהמצלמה האחורית תסייע

מאוד כהוכחה. האיכות גרועה, אך תשים לב שאפילו בלילה הכל ברור (אני לא מתכוון למספרי רישוי).

הדבר הזה יכול לפתור הרבה כאבי ראש בתאונות חזית-אחור למיניהן.

 

ושוב - כפי שכבר כתבתי, אני סבור שהיה מדובר בחבילה הרבה יותר טובה אם המצלמה האחורית הייתה

מציעה לפחות 720P.

פורסם

תודה על הסקירה. לא עדיף במחיר כזה לקנות מצלמה אחורית איכותית? מילא מקור מתח אחד אבל כתיבה לכרטיס זיכרון אחד זה מבחינתי פוסל את המצלמה הזו.

פורסם

מצאתי במקרה קופון ממש שווה לa119 דרך gearbest. מוריד את המחיר ל 270. MM-A119.

אין לי שום קשר לקופון מצאתי במקרה. קניתי כבר את ה a118 אבל במחיר הזה קניתי לאוטו השני שיהיה. עכשיו נחשוב מה לשים מאחורה

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם
תודה על הסקירה. לא עדיף במחיר כזה לקנות מצלמה אחורית איכותית? מילא מקור מתח אחד אבל כתיבה לכרטיס זיכרון אחד זה מבחינתי פוסל את המצלמה הזו.

לא תקנה במחיר הזה גם מצלמה אחורית וגם קדמית איכותית, בטח לא אם שתיהן עם קבל.

 

אם נתעלם לרגע מעניין איכות המצלמה האחורית, אני לא מבין למה לך להעדיף

שני מקורות מתח ושני כרטיסי זיכרון נפרדים - מבחינתי זה ששתיהן ניזונות ממקור מתח אחד

וכותבות על אותו כרטיס זיכרון (בסדר קבצים מופתי, תוכל לצפות בתמונה המצורפת למעלה) זה דווקא אחד היתרונות הגדולים.

למשל, אתה רוצה לנעול קובץ שלא יימחק בלופ? לחיצה קטנה על המצלמה הקדמית ושני הקבצים (גם של הקדמית וגם של האחורית)

נעולים מלהימחק (כשיגיע תורם בלופ).

פורסם

קראתי פה הודעה ישנה שמישהו קנה G1w וכפתורים של המצלמה נמסו לו מהחום אחרי כמה חודשים. קניתי את המצלמה היא עוד לא הגיעה. מישהו יכול לאשש דבר כזה?

פורסם
טוב, ה 118 אכן לא מתאימה לשמשה של משאית. הוזמן 119 + זוג כרטיסי סמסונג 64 כתומים( אחד ל 118).

 

תודה לממליצים.

תתחדש!!!!

קראתי פה הודעה ישנה שמישהו קנה G1w וכפתורים של המצלמה נמסו לו מהחום אחרי כמה חודשים. קניתי את המצלמה היא עוד לא הגיעה. מישהו יכול לאשש דבר כזה?

אצלי הg1wc עוד מעט בת שנתיים ועובדת כמו שצריך.

אין שום כפתור שנמס, מה שכן נמס זאת התושבת סיליקון.

 

יכול להיות מה שקראת קשור למצלמה עם סוללה שהייתה מחוברת למתח קבוע?

 

אם אתה יכול, תפנה אותי לפוסט המדובר.

פורסם

ומה הדעה של המומחים כאן על המצלמה Mini 0903?

 

אם אני משווה אותה למצלמה A119: שתיהם בנויות עם קבל, לשתיהן יש חיישן תנועה. נדמה שחיישן התמונה דומה. המחיר שלהן דומה (A119 עולה 71$ עם קופון, המיני 0903 עולה 68$ עם קופון).

 

אבל למיני יש כמה יתרונות שאין ל A119: יש תמיכה ב WIFI, יש כבר GPS מובנה, המצלמה כבר כוללת פילטר. לפי ביקורות שקראתי איכות התמונה טובה יותר מאשר A119.

 

אז מה המומחים אומרים?

פורסם

מצלמת ה- G1W-H נמסה לי לפני כחודשיים.



הרכב היה יומיים רצוף חשוף לשמש הצפתית כאשר שמתי מגן שמש והיא היתה כלואה בין המגן לשמשת הרכב.

כנראה החזר קרני השמש ע"י מגן השמש "סייע" להמיס את הפלסטיק של המצלמה.

עשיתי בבית פן למצלמה והחזרתי כמה שיכולתי את הפלסטיק למקומו.

נכון לעכשיו המצלמה מצלמת אך אין יותר אפשרות לשחק בכפתורים בצידיה.

מה שכן, המצלמה מצלמת באיכות מעולה.

^^זאת^^

פורסם

תראה, אני לא מפקפק במה שהבחור כתב.

מצד שני - אצלי מותקנת הg1wc והg1wcb (שהן למעשה אותו דבר) בשני רכבים

כבר כשנתיים, 24/7, ולא נתקלתי בתופעה כזאת. יתר על כן, לפני זה הייתה לי

g1w-h שאומנם סיימה את חייה בגלל הסוללה, אך גם שם לא נתקלתי בתופעה כזאת.

 

המלצתי גם לחבריי ולעמיתים בעבודה על הg1wc והיא מותקנת ברכבם, אף אחד מהם לא סיפר על בעיה כזאת.

 

לדעתי אתה יכול להיות רגוע בנושא, תקבל את המצלמה ותהנה ממנה :-) .

פורסם (נערך)
ומה הדעה של המומחים כאן על המצלמה Mini 0903?

 

אם אני משווה אותה למצלמה A119: שתיהם בנויות עם קבל, לשתיהן יש חיישן תנועה. נדמה שחיישן התמונה דומה. המחיר שלהן דומה (A119 עולה 71$ עם קופון, המיני 0903 עולה 68$ עם קופון).

 

אבל למיני יש כמה יתרונות שאין ל A119: יש תמיכה ב WIFI, יש כבר GPS מובנה, המצלמה כבר כוללת פילטר. לפי ביקורות שקראתי איכות התמונה טובה יותר מאשר A119.

 

אז מה המומחים אומרים?

חידשת לי לגבי המיני.

בגלל האכזבה מהביקורות לגבי ה0807 שכל כך ציפיתי לה, הפסקתי לעקוב אחרי דגמי המיני.

 

כל עוד יש קבל ואתה אוהב את איכות הצילום, לך על זה.

נשמעת עיסקה טובה.

אם יתאפשר לך, תעדכן אותנו.

כשיזדמן לי אני אחקור לגביה.

 

עריכה,

כמו שאומרות הביקורות, התושבת נראת ממש לא עמידה.

לפי התמונות לפחות, ניתן לומר שניסו לחסוך שם כמה גרושים.

מדובר בחלק מאוד קריטי וצריך לבדוק האם ניתן להשיג אותו כחלק חילוף.

 

 

^^זאת^^

לא כתוב דגם מדוייק, יש ים חיקויים שg1wh.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שאלה מקורית. לפני המון זמן לפני שנחשפתי להמלצות פה קניתי מצלמה G30 כמו בתמונה. לאור האיכות שלה והמחיר כנראה מזויפת. בגלל איכות זוועתית והעובדה שהיא עם סוללה לא עשיתי איתה כלום. יש למישהו רעיון מקורי לחפץ הזה שיושב דומם? אולי סוג של מצלמה רוורס או משהו?

המצלמה כמו בתמונה d3ae99370c0df02e2832989211afa8b7.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...