Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
זאת לא הגרסה החדשה, אל תתעה אותו.

הגרסא החדשה הייתה אמורה להתחיל להימכר השבוע, משום מה זה מתעקב.

ברגע שיתחילו למכור אותה אני אפרסם פה.

תודה על העדכון, אחכה שבוע כי ניראה לי שזה שווה :)

 

על הדרך אשאל על המצלמה הזו: Mini 0805 של אותה חברה

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_113549.html?wid=21

ראיתי שמבחינת מחיר היא באמצע בים A118 ל A119

איך היא מבחינת איכות הקלטה?

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
חיובי.

כמו שכתבתי כבר כמה פעמים ואפילו הוספתי הערה בסרטון.

אני כבר משתמש בכרטיס samsung 64 GB מעל 4 חודשים ואין שום בעיה.

 

לפי התגובות ניראה שהa118c מתמודדת עם כרטיסי 64GB ללא כל בעיה.

טרם יצא לי להיתקל בתגובות שהצביעו על בעיה כלשהי, מבלי קשר לחברת הכרטיס (כל זמן שמדובר

בכרטיס תקין ולא מזויף כמובן). שים לב רק שאתה רוכש כרטיס מקלאס 10 ומעלה.

תודה!

פורסם

שלום לכם .



ברשותי מצלמה לרכב מסוג

PR-1500CDV של Provision .



עם המצלמה מגיעה מצלמה נוספת לצילום אחורי שמתחברת למצלמה הראשית .

כיצד אני אמור להפעיל את המצלמה הנוספת שתפעל תמיד ?

כרגע היא מחוברת אבל אני לא מוצא דרך להקליט דרכה .

 

יש מדריך באתר של היבואנית-

 

http://pikok.co.il/cam/CAR/hebrew-manual-PR-1500CDV.pdf

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
כנראה שלא מתים על סמסונג בארץ. לא מצליח למצוא משהו זמין.

מה לגבי transcend?

השתמשתי בעבר בכרטיס שלהם (16GB), לא היו בעיות כלשהן.

הכרטיס עדיין מתפקד ומשמש אותי במכשיר הסלולרי.

פורסם
כנראה שלא מתים על סמסונג בארץ. לא מצליח למצוא משהו זמין.

מה לגבי transcend?

אני משתמש בהם (כמה של 32GB), שניים פרימיום (עם הפס האדום) ועוד אחד רגיל CLASS 10.

עושים את העבודה ואין בעיות וגם די זולים.

פורסם (נערך)

אהלן מתלבט איזו מצלמה לקנות - כמה חשובה הזווית? למה חשוב לחבר לתיבת הפיוזים והאם מפצל לשקע מצת מספיק טוב? (האם ההבדל היחיד ששקע מצת לא מאפשר צילום מצב חניה?)

ראיתי שממליצים על הA118C, ה- G1W - C או על השיאומי Yi - כמה רחוקות הן אחת מהשניה והאם 20 דולר שווה את זה?

בדר"כ לא נסיעות ארוכות מידיי אבל אני לא רוצה שהלופ יהיה של 3 דק' כמו שראיתי באחת מהמצלמות האלו

 

קישורים למצלמות שהזכרתי:

שיאומי G1W-C A118C (ויש גם את Mini0805)

עריכה אחרונה על ידי DimaX111

Mazda 2 2013

פורסם

עריכה:

יכול להיות הייתי צריך לנסח את המשפט בצורה שונה.

ההוראה של הייצרן היא: צריך לבצע את עידכון הגירסה של המצלמה בעזרת כרטיס זיכרון 32GB.

לאחר מכן, ניתן להשתמש בכרטיס 64/128GB.

 

ההוראה אומרת להשתמש בכרטיס בגודל מקסימלי של 32GB, כלומר אפשר להשתמש גם ב-16, 8, 4 וכן האלה.

פורסם
אהלן מתלבט איזו מצלמה לקנות - כמה חשובה הזווית? למה חשוב לחבר לתיבת הפיוזים והאם מפצל לשקע מצת מספיק טוב? (האם ההבדל היחיד ששקע מצת לא מאפשר צילום מצב חניה?)

ראיתי שממליצים על הA118C, ה- G1W - C או על השיאומי Yi - כמה רחוקות הן אחת מהשניה והאם 20 דולר שווה את זה?

בדר"כ לא נסיעות ארוכות מידיי אבל אני לא רוצה שהלופ יהיה של 3 דק' כמו שראיתי באחת מהמצלמות האלו

 

קישורים למצלמות שהזכרתי:

שיאומי G1W-C A118C (ויש גם את Mini0805)

 

העדיפות היא לזווית צרה.

לא נתקלתי בייצרן מצלמות רכב שהרכיב עדשה צרה מידי, אתה יכול להיות רגוע בעניין זה.

חשיבות החיבור לתיבת הפיוזים היא אסתטית בלבד.

 

לגבי בחירת המצלמה,אמליץ לך לרכוש מצלמה עם קבלים.

זה משאיר אותך עם האפשרויות:a118c, g1wcb.

 

לg1wcb אין סוללת rtc, מדובר בסוללה ששומרת על התאריך והשעה.

לפעמים התאריך והשעה מתאפסים.

 

אם התקציב מאפשר, תוסיף לרשימה את הa119.

פורסם
אהלן מתלבט איזו מצלמה לקנות - כמה חשובה הזווית? למה חשוב לחבר לתיבת הפיוזים והאם מפצל לשקע מצת מספיק טוב? (האם ההבדל היחיד ששקע מצת לא מאפשר צילום מצב חניה?)

ראיתי שממליצים על הA118C, ה- G1W - C או על השיאומי Yi - כמה רחוקות הן אחת מהשניה והאם 20 דולר שווה את זה?

בדר"כ לא נסיעות ארוכות מידיי אבל אני לא רוצה שהלופ יהיה של 3 דק' כמו שראיתי באחת מהמצלמות האלו

 

קישורים למצלמות שהזכרתי:

שיאומי G1W-C A118C (ויש גם את Mini0805)

הg1wc והa118c הן די זהות מבחינת חומרה - ההבדל המשמעותי זו זווית הצילום (הרחבה יותר

בa118c). דבר נוסף אליו כדאי לשים לב (שכבר צוין פה), זה שהg1wc נוטה לאפס תאריכים.

 

לגבי השתיים האחרות - מניסיון, עבור שימוש במזג אוויר כמו בארצנו, הייתי מוותר על מצלמה עם סוללה.

בטח ובטח כאשר יש חלופות טובות עם קבל.

 

תסביר בבקשה למה כוונתך במשפט הזה:

בדר"כ לא נסיעות ארוכות מידיי אבל אני לא רוצה שהלופ יהיה של 3 דק' כמו שראיתי באחת מהמצלמות האלו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...