Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

http://www.viofo.com/content/category/4-Product-Updates

 

חשוב לקרוא את הוראות ההתקנה המצורפות עם הקובץ.

 

אסור לכבות את המצלמה בזמן ההתקנה! הדבר עלול להוביל לbrick.

חשוב לפרמט את כרטיס הזיכרון דרך המחשב לפני ששמים עליו את קובץ העידכון.

 

לאחר ההתקנה הקובץ נמחק אוטומטית.

פורסם
אם משהו נתקל בבקשה מהמצלמה a119, לבחירת שפה/ תאריך/ פורמט, כל פעם שהוא מדליק אותה, תעדכנו את הגרסה של המצלמה לגרסה הכי עדכנית.

ההוראה של היצרן היא לבצע את עדכון הגרסה עם כרטיס זכרון של 32gb.

מה 32 אמרו שהיא תומכת ב64

פורסם (נערך)

תקרא שוב את המשפט.

ובהקשר למה הוא כתוב.

המצלמה תומכת עד 128GB.

 

עריכה:

יכול להיות הייתי צריך לנסח את המשפט בצורה שונה.

 

ההוראה של הייצרן היא: צריך לבצע את עידכון הגירסה של המצלמה בעזרת כרטיס זיכרון 32GB.

 

לאחר מכן, ניתן להשתמש בכרטיס 64/128GB.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

אתה מוזמן לעיין בערוץ שלי, אולי יעניין אותך:

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אם אתה סגור על DOD, לך על זה.

 

עריכה.

אם תדפדף אחורה, היה פה חבר פורום שרכש את הDOD ls470w. הוא פרסם סרטון, אם בא לך תצפה בו.

כמו כן, הגענו למסקנה שפילטר CPL ממש לא יזיק.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
64 גיגה של סמסונג יתאים היטב ל a118c?

לפי התגובות ניראה שהa118c מתמודדת עם כרטיסי 64GB ללא כל בעיה.

טרם יצא לי להיתקל בתגובות שהצביעו על בעיה כלשהי, מבלי קשר לחברת הכרטיס (כל זמן שמדובר

בכרטיס תקין ולא מזויף כמובן). שים לב רק שאתה רוכש כרטיס מקלאס 10 ומעלה.

פורסם

אני חושב להזמין את ה A118

האם זו הגרסה האחרונה?

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

אני שואל כי כתבו כאן לגבי פילטר מונע החזרים שלא ישקף את השמשה (וראיתי שהיא ללא סוללה אלא קבלים)

בנוסף אשאל האם יש קופון או שזה המחיר הסופי.

קובי

:-)

פורסם

אכן, זאת הגרסה של הa118c.

יצאה גרסה חדשה יותר, שהיא הa119, אבל היא עולה הרבה יותר (סדר גודל של 80$ בלי GPS).

למצלמה הנ"ל (הa118c) תוכל להשתמש בקוד קופון: mm-a118

בעזרת הקוד המחיר יורד ל 45.66$.

פורסם

נכון לרגע זה זאת הגרסה האחרונה, והיא אכן עם קבל.

לגבי מסנן cpl, אליו כניראה הכוונה, אינני רואה כל סיבה שהוא לא יימכר בנפרד.

בכל אופן, כניראה שיהיה זול יותר לקנות את זאת ולהשלים כמה דולרים ל cpl.

פורסם

אכן, קראתי קצת ב dashcamtalk עליה עכשיו וצפויים שינויים נוספים מעבר לפילטר.

הם קצת שמים לעצמם רגל עם זה לדעתי, אבל נחיה ונראה.

 

יצא לך לראות מה הצפי מבחינת מחיר לגרסה המשופרת?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...