Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה מדבר מניסיון?

בכל מקרה אני מקווה שלא אצטרך לבדוק את העניין הזה..

לא מניסיון.

אלא מהיגיון, למה שזה יהיה קביל אם זה לא מדוייק?

 

 

 

אחלה ערוץ! בהחלט מועיל למי שאינו בטוח

תודה

 

שמח שעזרתי!

פורסם (נערך)

העלתי את הסרטון לגבי הA119GPS.

 

בקצרה, למי שלא מעוניין לצפות. נתקלתי בשתי בעיות עיקריות.

 

הראשונה כמו שאמרתי אתמול, ההשתקפות של השמשה.

ברגע שיתחילו למכור את הפילטר CPL אעדכן סרטונים חדשים.

 

השנייה לא מוזכרת בסרטון, מכיוון שהיתה לי עוד תקווה שזה יעבוד.

לא הצלחתי לצפות בנתוני הGPS בתוכנה ייעודית.

אפשרות המעקב gps על המפה לא עבדה, זה לא קרה רק לי, אלא לעוד כמה אנשים בחו''ל.

בכל מקרה מדובר בתוכנה שהיא צד שלישי ואין לה כל קשר ליצרן.

שוחחתי עם חבר פורם שקיבל את המצלמה לא מזמן, ואצלו זה כן עובד.

ברגע שתהיה התפתחות אעדכן.

 

אציין שנתוני הGPS כולל מהירות מוצגים על גבי הסרטון עצמו.

 

עוד דבר שהפריע לי, זה אורך הכבל.

מדדתי 3.5 מטר.

הa118c מגיעה עם כבל באורך 4 מטר.

יכול להיות שהאורך לא יספיק להתקנה בשמשה האחורית.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אפשרות המעקב gps על המפה לא עבדה, זה לא קרה רק לי, אלא לעוד כמה אנשים בחו''ל.

בכל מקרה מדובר בתוכנה שהיא צד שלישי ואין לה כל קשר ליצרן.

הם משתמשים בקומפוננטה של INTERNET EXPLORER שלא בטוח אם מסוגלת להריץ סריפטים כמו באתר המפות של גוגל עם הגדרות ברירת המחדל (לפעמים צריך לאפשר סקריפטים לפי איזורים של אינטרנט).

נתקלתי בבעיה דומה עם מצלמות אחרות. במקרה כזה דרך IE לא עולה גם האתר של מפות, אלא אם כן מקליקים על משהו וזה מאפשר את זה. צריך שזה יעבוד בלי להקליק על לאפשר כל פעם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
העלתי את הסרטון לגבי הA119GPS.

 

בקצרה, למי שלא מעוניין לצפות. נתקלתי בשתי בעיות עיקריות.

 

הראשונה כמו שאמרתי אתמול, ההשתקפות של השמשה.

ברגע שיתחילו למכור את הפילטר CPL אעדכן סרטונים חדשים.

 

השנייה לא מוזכרת בסרטון, מכיוון שהיתה לי עוד תקווה שזה יעבוד.

לא הצלחתי לצפות בנתוני הGPS בתוכנה ייעודית.

אפשרות המעקב gps על המפה לא עבדה, זה לא קרה רק לי, אלא לעוד כמה אנשים בחו''ל.

בכל מקרה מדובר בתוכנה שהיא צד שלישי ואין לה כל קשר ליצרן.

שוחחתי עם חבר פורם שקיבל את המצלמה לא מזמן, ואצלו זה כן עובד.

ברגע שתהיה התפתחות אעדכן.

 

אציין שנתוני הGPS כולל מהירות מוצגים על גבי הסרטון עצמו.

 

עוד דבר שהפריע לי, זה אורך הכבל.

מדדתי 3.5 מטר.

הa118c מגיעה עם כבל באורך 4 מטר.

יכול להיות שהאורך לא יספיק להתקנה בשמשה האחורית.

סקירה יפה מאוד, כל הכבוד!

 

אהבתי את ההדרכה לגבי ההתקנה, פחות התלהבתי מאיכות הצילום.

להבהרה - איכות הצילום טובה ללא שום ספק, אך לדעתי לא מצדיקה את ההפרש במחיר לעומת

הדגם הקודם. אולי עבור מי שמאוד רוצה GPS (במידה ויימצא שהוא עובד), כדאי יהיה להשקיע את

ההפרש (בערך פי 2).

 

אספר שגם לי GearBest שלחו מצלמה לסקירה, כרגע אני עובד על זה - מקווה לקראת סוף השבוע להעלות

אותה לאתר. אציין שהסקירה שלי תהיה בעיקר מלל ודוגמאות ממה שצילמה המצלמה בתנאי צילום שונים.

אגב, מדובר על בB40D (שהיא למעשה הA118C עם עדשה נוספת לצילום אחורה).

פורסם

תודה רבה!

 

לגבי איכות הצילום אני חולק על דעתך.

אי אפשר לשפוט את איכות הצילום בתנאים הללו.

 

אצלי ברכב חובה להתקין פילטר cpl

ברכבים אחרים לפעמים המצב שונה, לא חסרות דוגמאות ביוטיוב.

 

אשתדל לעשות סרטון עם משקפי שמש צמודות לעדשה.

 

וכמובן מצפה לראות את הסרטון שלך, נשמע מעניין.

פורסם

אלכס,

סליחה על השאלה:

מדוע עם משקפי שמש צמוד לעדשה?

אתה מנסה לדמות פילטר?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

על מה ולמה סליחה?

 

כן, מדובר במשקפיים שהם polarized.

 

ניסיתי אתמול בלילה, יצא זועה.

גם בגלל התזוזה וגם בגלל שהמשקפיים מקהות את הסרטון.

 

אפשר לשים חותמת נחשל.

 

 

ד''א,

שבוע הבא מתכננים להוציא לאור את הa118c v2.

היא תגיע עם עדשה 130 מעלות ופילטר cpl בערכה.

 

תמכר במחיר קרוב למחיר הa118c שנמכרת כיום.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

cpl זה עדשה שמונעת השתקפות, יש שני זכוכיות ומסובבים אחת מהן שעד שההשתקפות נעלמת או לפחות פוחתת. אי אפשר להשיג את האפקט הזה ע"י עדשה של משקפי שמש.

פורסם

 

ד''א,

שבוע הבא מתכננים להוציא לאור את הa118c v2.

היא תגיע עם עדשה 130 מעלות ופילטר cpl בערכה.

 

תמכר במחיר קרוב למחיר הa118c שנמכרת כיום.

 

מה זה V2? ורסיה שניה ?

בכל מקרה אני לא אוהב להיות מהראשונים שקונים גרסה חדשה, תניד בהתחלה יש באגים...

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
לא מניסיון.

אלא מהיגיון, למה שזה יהיה קביל אם זה לא מדוייק?

 

דווקא בדקתי את ה GPS והופתעתי מאוד לטובה,הרמת דיוק של המיקום והמהירות גבוהה מאוד!

כל קטע של 5 דקות מוצג בתוכנה שמגיעה עם הערכה של ה DOD LS470W ומראה את הקטע שנסעת.

בנוסף אתה יכול לראות את המרחק שנסעת ב 5 דקות האלו,מהירות מקסימלית,מהירות ממוצעת ולעשות SCREENSHOT.

ככה זה נראה..

DODSOFTWARE.jpg

 

ותגיד הפילטר CPL לא יזיק בצילום לילה?

פורסם

הפילטר CPL מוריד את כמות האור שנכנסת למצלמה, המצלמה כתלות ביכולת שלה מגדילה רגישות (iso) או פותחת יותר צמצם, כן יש השפעה על הצילום (זניחה יחסית עד מושפעת כתלות באור שעדיין קיים בחוץ).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...