Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הזמנתי מגיבסט ב 6 לאוגוסט מצלמה A 119. בחרתי במשלוח רשום רגיל. עד עתה אף אחד לא יצר קשר עימי. מכיוון שזה פעם ראשונה מגירבסט, האם הדואר אמור ליצור קשר עימי ולהודיע לי לבוא לאסוף (כמו מאיביי), או שאני צריך ליזום פנייה? אם כן, למי לפנות? אין באתר פרטים. הסטטוס הוא כבר למעלה משבוע "בדרך למדינת היעד". יש גם מספר מעקב, אבל איפה עוקבים ? היכן ניתן לעקוב אחרי המשלוח?

אני מתחיל להיות מוטרד.

 

אשמח לעזרה...

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסר דאגה מליבך.

זמני המשלוח משתנים ממשלוח למשלוח, לפעמים זה מגיע תוך 20 ימים ולפעמים 30+/-

אם הוספת מס' פלאפון תקין אז רוב הסיכויים גם תקבל הודעה מהדואר.

 

תוריד את האפליקציה הזאת.

7f565ecb15661e26396dae7a7a3ed953.jpg

פורסם

הבעיה שלי מהתחלה הייתה שבחרתי במשלוח מהיר, לכן אין להם מספר מעקב בין לאומי שניתן לבדוק עם דואר ישראל, אלה רק בחברת חרטא ששולחים לארץ, לכן לקח לי כמעט שבועיים לברר מה קורה עם המשלוח.

פורסם (נערך)

ניתן להשתמש. אם קורה מצב שהקבצים האחרנים בצילום פגומים, סימן שהכבל/ השנאי לא מספיק טובים ובמצב זה עדיף להשתמש במקורי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

רכשתי מצלמה דגם a119

כל פעם שאני מניע את הרכב והיא נדלקת, היא רושמת הודעה "all data will be deleted" ואני צריך לאשר או לבטל ורק אז היא מואילה בטובה להתחיל להקליט.

 

מישהו מכיר את התופעה הזו?

אני בסה"כ רוצה שהיא תצלם בלופ בלי לשאול אותי שאלות מיותרות כל פעם.

פורסם (נערך)

תכוון את התאריך והשעה.

תכנס להגדרות של הפורמט ותבחר בoff.

 

אם זה קורה לאחר שצפית בסרטונים במחשב/ הוצאת את כרטיס הזיכרון, זה תקין.

 

אתה חייב לאשר את הפירמוט אחרת היא תמשיך לבקש.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תכוון את התאריך והשעה.

תכנס להגדרות של הפורמט ותבחר בoff.

 

אם זה קורה לאחר שצפית בסרטונים במחשב/ הוצאת את כרטיס הזיכרון, זה תקין.

 

אתה חייב לאשר את הפירמוט אחרת היא תמשיך לבקש.

 

תודה, אני אנסה

פורסם

היי, אני רוצה לקנות מצלמת רכב ואני לא יודע איפה לפנות לכן פתחתי את הנושא פה..



השאלה היא כזאת יש לכם מצלמות מומלצות לרכב? אין לי תקציב מסויים, יכל להשקיע גם 1000 ש"ח בשביל מצלמה אמינה ואיכותית

יש לכם המלצה למצלמה כזאת? יש לי אפשרות לקנות מארה"ב דרך מישהו כך שיש לי יותר אפשרויות פתוחות

 

יש עכשיו הנחה על המצלמה הזאת -

BlackSys CH100B

מה דעתכם עליה? שווה את הכסף?



 

תודה מראש!

פורסם

קניתי כמה כבלי mini USB וספק 4 יציאות של Tronsmart באתרים סיניים - פועל מצויין עם ה-a118c טוען שני טלפונים ויש עוד שקע USB אחד לעת הצורך.

התקנה אצל מתקין תהיה עדיפה מבחינת סילוק הכבל משדה הראיה ומטווח הזרוע. אם אתה, כמוני, מסתפק בפרטאץ' ומעדיף שלא יפתחו לך פנלים אפשר להסתפק בשקע המצית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי, אני רוצה לקנות מצלמת רכב ואני לא יודע איפה לפנות לכן פתחתי את הנושא פה..



השאלה היא כזאת יש לכם מצלמות מומלצות לרכב? אין לי תקציב מסויים, יכל להשקיע גם 1000 ש"ח בשביל מצלמה אמינה ואיכותית

יש לכם המלצה למצלמה כזאת? יש לי אפשרות לקנות מארה"ב דרך מישהו כך שיש לי יותר אפשרויות פתוחות

 

יש עכשיו הנחה על המצלמה הזאת -

BlackSys CH100B

מה דעתכם עליה? שווה את הכסף?



 

תודה מראש!

 

יש לנו מצלמה MY DEAN E350 (כפולה קדימה אחורה )תוצרת קוריאה ב600 ש"ח כולל משלוח מהיר בUPS

http://www.cns-link.co.kr/base/pro/e350.html

תפריט בעברית ומחייב התקנה ברכב כדי להינות ממצב חנייה . מגיע עם 16GB כרטיס מתנה

 

זה מחיר מיוחד רק לחברי הפורום

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

שלום ויקו חבל שלא ענית לי להודעה לפני רציתי מאוד מצלמת קדימה ואחורה :-( איך מתקינים אצלכם?

 

 

בקשר לגירבסט פעם אמרתי לעצמי שלא אקנה מהם שוב לעולם אחרי שעברו 40 יום ולא שלחו לי חבילה שהזמנתי בטענה שמוצר אחד לא היה במלאי. לאור הביקורות פה נתתי עוד צ'אנס

פורסם

אם יש לך ידיים ימניות, אפשר להתקין בקלות לבד, יש שלושה מוליכים, אחד מתחבר לפני הסווי'ץ, אחד אחרי הסווי'ץ והשלישי לגוף הרכב.

אם אתה מתקשה כל חשמלאי רכב יעשה עבודה זאת עבורך.

אפשרות נוספת שאותה עשיתי עבור אחי (למרות שבכך הוא איבד את היתרון האדיר של המצלמה בניהול הקלטות חנייה), חיברתי חיבור רגיל לפלג של מצית רכב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...