Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בסרטון הזה הוא מסביר איך מחליפים, ואל תתעסק עם קבלים שאתה רוכש בעצמך ומלחים עם הבקר של הסוללה. זה כל כך פשוט וזול שאין טעם לנסות ולשנות דברים.

 

אל תתייחס להחלפת העדשה או ההארכה שלה.

יש קטעים בהם שהוא מנתק את הסוללה ואחרי שהוא מסביר על העדשה והכבל הארכה שלה, הוא מחזיר (במקום הסוללה) את הקבל.

 

חיבור מהיר וזה באמת פחות מדקה.

איפה קונים את הקבל המתאים?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח דוגמה אחת:

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

מהם רכשתי כבר ציוד שקשור למוביוס כולל מצלמה אחת, לא עשו בעיות.

 

אתה יכול גם ליצור קשר עם מוכר איביי בשם eletoponline365

יהיה מופיע לך שהוא לא שולח לארץ, אבל תשלח לו הודעה לגבי הקבל, התשלום ישירות בפייפל והוא ישלח. הזמנתי ממנו בעבר והוא אמין.

פורסם
תצלם פשוט מחוץ לרכב, הבדיקה הכי מהירה וטובה.

הבוקר צילמתי מחוץ לרכב והתמונה הייתה נקייה וללא הפרעות כלל.

צידי השמשה שלי מלוכלכים מאוד וזה כנראה מה שיוצר השתקפות רק שם, כי אחרי שניקיתי המצב השתפר מאוד. כמו כן התמונה התחדדה.

עדיין קיימת השתקפות קלה, אבל זה משהו שלא ניתן לשנות לאור תנאי התאורה.

 

תודה על העזרה!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלום לכולם,

לאור זאת שהמצלמה הקיימת שלי (G1W) שבקה חיים יש לי מספר התלבטויות:

1. A118C - יש המון שקונים ממנו, עולה כ215 שקל, 170 מעלות ואיכות טובה.

2. A118C - קונים ממנו קצת פחות, עולה כ170 שקל, לא ברור אם יש הבדל למצלמה הקודמת.

3. G1W-CB - יש המון שקונים ממנו, עולה כ170 שקל, 140 מעלות ואיכות טובה, מפחד שהם המצלמה בדומה לקודמת תהרס.

4. מצלמה סינים פשוטה - זול, גם נקנה הרבה, 140 מעלות.

 

 

אשמח לדעות

פורסם (נערך)

הראשונה בטוח מקורית, ממוכר מוכר והגון, מצלמה טובה מאוד ואני מאוד מרוצה ממנה. ביחס למחיר היא אחלה.

 

השניה יכולה להיות לא מקורית, אין דרך לדעת, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים.

השלישית היא סבבה לגמרי, אני משתמש באחת כזאת, אולם יש בה דבר אחד שמאוד מפריע. אין בה סוללת RTC, סוללה ששומרת על התאריך והשעה.

הרבעית לא באה בחשבון בכלל, חבל על הכסף.

 

תוסיף לרשימה שלך את הa119, אם התקציב מאפשר. 77$ עם קופון.

 

אתה מוזמן לצפות בסרטון שלי תדפדף כמה תגובות אחורה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לבסוף נרכשה מחבר הפורום vico-israel , מצלמת marcus 2, ההחלטה לרכוש בארץ היא אידיאולוגית על מנת לקבל תמיכה ויחס ראוי ומהיר.

אז היום הייתי אצל אילן (vico-israel), קבלתי ממנו הסברים על מבחר המצלמות, תפקוד, הבדלים, כך שיכולתי לקנות ולרכוש מה שמתאים לצרכי, כמובן שיצאתי עם מצלמה ביד מבלי צורך להמתין לחסדי דואר ישראל ו/או סין, בנקודה זאת יש לציין שגם אחי רכש מצלמה אצלו וקיבל שליחות עד הבית ללא תוספת במחיר.

כאמור בחרתי במרקוס 2, מצלמה קטנה חביבה בעלת תכונות טובות, כרגע יש לי איתה רק צילומי לילה והאיכות מראת מרשימה.

 

אך העניין היותר חשוב, ההסברים והתמיכה שקבלתי ממנו,

פורסם

רון הוא עושה התקנות גם? כי הבנתי שהמצלמה בלי שקע מצית.

 

אלכס תוכל בבקשה לתת לי המלצה על צילום קדימה ואחורה? מה מומלץ?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

אני לא יכול להמליץ על מצלמה שמצלמת דו כיווני מפני שבדרך כלל איכות הצילום במצלמות אלו ירודה יותר ממצלמה שמצלמת חד כיווני.

כמו כן, בדרך כלל מצלמות אלו לא מצויידות בקבל.

כמובן שיש כמה בודדות שיוצאת מן הכלל אבל אני לא מתחבר אליהן בשל המחירים הגבוההים, יחסית לתמורה.

 

אמליץ לך לרכוש שתי מצלמות נפרדות.

פורסם
אני לא יכול להמליץ על מצלמה שמצלמת דו כיווני מפני שבדרך כלל איכות הצילום במצלמות אלו ירודה יותר ממצלמה שמצלמת חד כיווני.

כמו כן, בדרך כלל מצלמות אלו לא מצויידות בקבל.

כמובן שיש כמה בודדות שיוצאת מן הכלל אבל אני לא מתחבר אליהן בשל המחירים הגבוההים, יחסית לתמורה.

 

אמליץ לך לרכוש שתי מצלמות נפרדות.

אלקס, מה לגבי ה A118C החדשה עם המצלמה הנוספת? זה לא המקורית רק עם עוד מצלמה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...