Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד יש אפשרות, צריך רק רצון לקפוץ לדואר ולקנות כרטיס אשראי נטען.

בארץ האפשרויות שלך מצומצמות.

יש פה חבר פורם vico israel הוא ספונסר.

הוא מוכר מצלמות רכב ואם תדפדף אחורה תמצא פוסט שלו.

תצטרך להגדיל את התקציב בעוד 100₪ ויכול להיות גם המשלוח יעלה לך.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמיד יש אפשרות, צריך רק רצון לקפוץ לדואר ולקנות כרטיס אשראי נטען.

בארץ האפשרויות שלך מצומצמות.

יש פה חבר פורם vico israel הוא ספונסר.

הוא מוכר מצלמות רכב ואם תדפדף אחורה תמצא פוסט שלו.

תצטרך להגדיל את התקציב בעוד 100₪ ויכול להיות גם המשלוח יעלה לך.

 

תודה רבה , אברר .

פורסם

בוקר טוב,

יש לנו a118c, ואתמול נפל הזכוכית/פלסטיק שמכסה את המסך.

מישהו יודע איך אני יכול לחבר אותה מחדש?

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

פורסם

שים טיפת דבק פלסטי בכל אחת מהפינות ותחזיר למקום. הדק עם סלוטייפ כדי שלא יזוז.

טיפ: אל תשתמש בדבק מהיר. הוא גורם לעכירות בפלסטיק.

טיפ 2: את הסלוטייפ אל תשאיר הרבה זמן בשמש. הוא יצהיב וישאיר משקע דביק כשתוריד אותו.

פורסם
תמיד יש אפשרות, צריך רק רצון לקפוץ לדואר ולקנות כרטיס אשראי נטען.

בארץ האפשרויות שלך מצומצמות.

יש פה חבר פורם vico israel הוא ספונסר.

הוא מוכר מצלמות רכב ואם תדפדף אחורה תמצא פוסט שלו.

תצטרך להגדיל את התקציב בעוד 100₪ ויכול להיות גם המשלוח יעלה לך.

כמה עולה אצלו?

פורסם

אצלו עולה 400₪, מדובר במצלמה שהיא לא a119.

אני לא יודע מה טיב המצלמה וגם ביוטיוב ישנו רק סרטון אחד בודד שלה.

מדובר במצלמה קידמית בלבד. בתוספת תשלום, ישנה אפשרות להוספת מצלמה אחורית.

 

תדלג כמה עמודים אחורה ותמצא את הפירסום שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
A119

עונה על הדרישות שלך.

תתחדש.

 

קצת חורגת מהתקציב אם משקללים פנימה מיסים,

מה המחליפה של המוביוס? מחפש באותו סגנון- או שהמחליםה של המוביוס היא פשוט מוביוס חדשה יותר?

פורסם
ה-A119 עולה לכם כ 312 ש"ח מ GEARBEST . אין לה יכולת לצלם בחנייה כי אז צריך תוספת של vico power plus שהעלות היא 250 ש"ח . תוסיפו כרטיס זיכרון שעולה עוד כ 60 ש"ח .

 

לא כדאי ב 400 ש"ח (מצלמה קידמית בלבד) מצלמה קוריאנית כולל משלוח שמגיע תוך יום , עם מסך מגע ואיכות מדהימה , תפריט בעברית . צילום אמיתי בחנייה . חיישן מתח מובנה , חיישן טמפרטורה מובנה . כרטיס זיכרון 16GB מתנה כבר באריזה. אחריות לשנה ע"י היבואן .

[ATTACH=CONFIG]468600[/ATTACH]

שלום. איך מחברים אותה באופן קבוע זה מסובך? כי אין שקע מצית. אפשר לכבות את המסך?

כמה עולה כולל מצלמה אחורית והאם יש סרטוני איכות והיא עם קבל עמיד לחום?

פורסם

רוב הסיכויים שלא יגבו ממך כלום, כל עוד תבחר במשלוח רגיל עם מס' מעקב ולא משלוח אקספרס.

 

המס זה מע''מ+ דמי טיפול, זה משתנה מחברה לחברה.

 

זה גם תלוי בגירבסט, בדרך כלל הם מצהירים על דעת עצמם מחיר יותר נמוך מהחבילה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...