Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מדבקת ה 3M האדומה שמוצמדת לבסיס המצלמה A119 תשאר במקום צמודה לשימשה בשמש והחום בקיץ הישראלי, או שמהר מאוד המצלמה תיפול? האם יש למשהוא נסיון ממושך ויכול להעיד?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש חדש בנוגע לA119S מתי היא מתחילה להימכר?,אני ממש מחכה לה

הייצרן זורק עליה מילה פה מילה שם.

אבל, היא ממש לא קרובה ליציאה לשוק.

 

האם מדבקת ה 3M האדומה שמוצמדת לבסיס המצלמה A119 תשאר במקום צמודה לשימשה בשמש והחום בקיץ הישראלי, או שמהר מאוד המצלמה תיפול? האם יש למשהוא נסיון ממושך ויכול להעיד?

אל תדאג, שום דבר לא יפול.

ואם יפול, סימן שהדבקת ללא ניקוי האזור עם אלכהול.

פורסם
זה נורמלי שבa118c ברגע שמניעים את הרכב כמה שניות לאחר הסוויץ (כשכל החשמל מתכבה לרגע), המצלמה לא נדקלת בחזרה לבד? צריך ללחוץ על הכפתור כדי להדליק אותה והרבה פעמים אני לא שם לב ונוסע כשהיא נשאר מכובה בכלל.

קורים מיקרים כאלו, לדעתי זה תלוי בנפילת מתח ברכב עצמו.

כנראה היא ארוכה מידי והמצלמה מגיבה אליה כאל כיבוי הרכב.

 

קרה לי אותו דבר כמה פעמים עם הg1wc.

יש רעיון לפיתרון לזה?

אני תמיד מחכה עד שאני מפסיק לשמוע את המשאבת דלק ואז מניע, בזמן הזה בדיוק המצלמה נדלקת ואז היא נשארת דלוקה ואין בעיה.

מדי פעם אם אני משאיר את הסוויץ למשך יותר זמן והמצלמה כבר דולקת ומקליטה, ואז מניע אז יש מצב שהיא פשוט תתכבה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

ה-A119 עולה לכם כ 312 ש"ח מ GEARBEST . אין לה יכולת לצלם בחנייה כי אז צריך תוספת של vico power plus שהעלות היא 250 ש"ח . תוסיפו כרטיס זיכרון שעולה עוד כ 60 ש"ח .

 

לא כדאי ב 400 ש"ח (מצלמה קידמית בלבד) מצלמה קוריאנית כולל משלוח שמגיע תוך יום , עם מסך מגע ואיכות מדהימה , תפריט בעברית . צילום אמיתי בחנייה . חיישן מתח מובנה , חיישן טמפרטורה מובנה . כרטיס זיכרון 16GB מתנה כבר באריזה. אחריות לשנה ע"י היבואן .

e350_01.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
ה-A119 עולה לכם כ 312 ש"ח מ GEARBEST . אין לה יכולת לצלם בחנייה כי אז צריך תוספת של vico power plus שהעלות היא 250 ש"ח . תוסיפו כרטיס זיכרון שעולה עוד כ 60 ש"ח .

 

לא כדאי ב 400 ש"ח (מצלמה קידמית בלבד) מצלמה קוריאנית כולל משלוח שמגיע תוך יום , עם מסך מגע ואיכות מדהימה , תפריט בעברית . צילום אמיתי בחנייה . חיישן מתח מובנה , חיישן טמפרטורה מובנה . כרטיס זיכרון 16GB מתנה כבר באריזה. אחריות לשנה ע"י היבואן .

[ATTACH=CONFIG]468600[/ATTACH]

 

חסר גילוי נאות כמצופה מ"בעל עניין".

(אין שום בעיה שתפרסם, אבל תכתוב זאת בבירור ובלי הטעיית הלקוחות העתידיים שלך, יש לך סחורה טובה אז לפחות תהיה הגון\הוגן ועדיין תצליח)

 

לשאר המשתמשים, במיוחד החדשים:

מדובר ביבואן הממליץ על הסחורה שלו, שלרוב אין עם זה פסול.

 

וממש לא חייבים לרכוש את ערכת ה-power plus דווקא של vico במאות שקלים.

יש עוד מוצרים דומים וזולים הרבה יותר.

וחיישן טמפרטורה הוא לא קריטי לחנייה, שהיא בכל מקרה לרוב בלילות (או לאחר שעות העבודה שזה כבר מזג אויר טוב).

אם יוצאים מהרכב לקניות באמצע היום או חנייה זריזה שזה נניח שעה מחוץ לרכב, זה לא כזה נורא.

רוב המצלמות בעלות הקבלים מסוגלות לעבוד בטמפרטורה של 50-60 מעלות ואולי גם יותר.

בימים באמת חמים של הקיץ, רכב שעומד מספר שעות יכול להגיע גם ל-80 מעלות (מניסיון אישי ובדיקה עם מד חום שמסוגל למדוד זאת).

זה תלוי בשטח החלונות ברכב, צבע הריפוד והדשבורד והחומר שממנו הם בנויים. דברים אלו משפיעים יותר מהצבע החיצוני של פח הרכב אבל גם לו יש השפעה כלשהי.

 

תחליף לערכה זולה יותר - באזור 100 שקלים: Power Magic Pro

http://www.ebay.com/itm/BlackVue-Power-Magic-Pro-Battery-Discharge-Prevention-Device-Car-Vehicle-Electro-/322141844450

לא חפרתי יותר מדי, אז יש אפשרות שיש מקומות זולים יותר, כדאי לחפש עוד. זאת פשוט התוצאה הראשונה שיצאה לי.

פורסם

וחיישן טמפרטורה הוא לא קריטי לחנייה, שהיא בכל מקרה לרוב בלילות (או לאחר שעות העבודה שזה כבר מזג אויר טוב).

אם יוצאים מהרכב לקניות באמצע היום או חנייה זריזה שזה נניח שעה מחוץ לרכב, זה לא כזה נורא.

רוב המצלמות בעלות הקבלים מסוגלות לעבוד בטמפרטורה של 50-60 מעלות ואולי גם יותר.

בימים באמת חמים של הקיץ, רכב שעומד מספר שעות יכול להגיע גם ל-80 מעלות (מניסיון אישי ובדיקה עם מד חום שמסוגל למדוד זאת).

זה תלוי בשטח החלונות ברכב, צבע הריפוד והדשבורד והחומר שממנו הם בנויים. דברים אלו משפיעים יותר מהצבע החיצוני של פח הרכב אבל גם לו יש השפעה כלשהי.

 

תחליף לערכה זולה יותר - באזור 100 שקלים: Power Magic Pro

http://www.ebay.com/itm/BlackVue-Power-Magic-Pro-Battery-Discharge-Prevention-Device-Car-Vehicle-Electro-/322141844450

לא חפרתי יותר מדי, אז יש אפשרות שיש מקומות זולים יותר, כדאי לחפש עוד. זאת פשוט התוצאה הראשונה שיצאה לי.

 

לא מסכים בעניין הזה, אנשים מגיעים לעבודה בתשע ואז עד שלוש לפחות המצלמה מצלמת בדיוק בשיא החום.

פורסם

ואתה חושב שמצב החנייה יציל אותך במצב שכזה?

מצב חנייה זה לשעות בודדות ולא ליום שלם (ועוד במיוחד ביום קיץ).

אחרי שעה-שעתיים חיישן הטמפרטורה יפסיק את הזרם.

אז מה הפואנטה? להקליט שעות בודדות מתוך יום שלם? מכיר את מרפי?

 

שוב, לדעתי פיצ'ר מיותר לבזבוז כספים על זה.

אם תוך כמה שנים מתקלקלת מצלמה, היא עשתה את שלה וקונים חדשה (שבכל מקרה מתחדשים עם טכנולוגיה עדיפה וצילום איכותי יותר).

על טעם ועל ריח..

פורסם

האמת שלא.

אצלי מוגדר ל50 מעלות ולפי הבדיקה שלי בחודש שעבר.

קטיעה ב11:30 בבוקר.

הפעלה מחדש ב16:00.

מבחינתי זה מושלם ושווה כל שקל.

אני יכול רק לשבח את המוצר.

הוא מסיר המון דאגות מליבי, במיוחד בגיחות למרכזי קניות וסופרים.

פורסם (נערך)

אלכס, שמת לב שמה שכתבתי ומה שכתבת הולכים ביחד?

שעות בודדות מתוך יום עבודה שלם..

שעתיים וקצת בבוקר ואולי שעה אחר הצהריים (מארבע עד חמש שבדר"כ הולכים הביתה).

שוב, יש מוצרים שמתוכננים להקליט לפי זמן, אם זה X שעות אחרי הקטיעה וכו'.

חיישן טמפרטורה זה לא מה שיעשה לי את זה ויכפיל וישלש לי את הסכום שאוציא על מערכת שכזאת.

 

 

למען הסר ספק, מוצר מעולה (אני לא משתמש בכאלה. לא בזה ולא במוזל יותר), אבל לא כולם צריכים אותו ויכולים להסתפק בתחליפים שעושים אחלה עבודה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
חסר גילוי נאות כמצופה מ"בעל עניין".

(אין שום בעיה שתפרסם, אבל תכתוב זאת בבירור ובלי הטעיית הלקוחות העתידיים שלך, יש לך סחורה טובה אז לפחות תהיה הגון\הוגן ועדיין תצליח)

 

לשאר המשתמשים, במיוחד החדשים:

מדובר ביבואן הממליץ על הסחורה שלו, שלרוב אין עם זה פסול.

 

וממש לא חייבים לרכוש את ערכת ה-power plus דווקא של vico במאות שקלים.

יש עוד מוצרים דומים וזולים הרבה יותר.

וחיישן טמפרטורה הוא לא קריטי לחנייה, שהיא בכל מקרה לרוב בלילות (או לאחר שעות העבודה שזה כבר מזג אויר טוב).

אם יוצאים מהרכב לקניות באמצע היום או חנייה זריזה שזה נניח שעה מחוץ לרכב, זה לא כזה נורא.

רוב המצלמות בעלות הקבלים מסוגלות לעבוד בטמפרטורה של 50-60 מעלות ואולי גם יותר.

בימים באמת חמים של הקיץ, רכב שעומד מספר שעות יכול להגיע גם ל-80 מעלות (מניסיון אישי ובדיקה עם מד חום שמסוגל למדוד זאת).

זה תלוי בשטח החלונות ברכב, צבע הריפוד והדשבורד והחומר שממנו הם בנויים. דברים אלו משפיעים יותר מהצבע החיצוני של פח הרכב אבל גם לו יש השפעה כלשהי.

 

תחליף לערכה זולה יותר - באזור 100 שקלים: Power Magic Pro

http://www.ebay.com/itm/BlackVue-Power-Magic-Pro-Battery-Discharge-Prevention-Device-Car-Vehicle-Electro-/322141844450

לא חפרתי יותר מדי, אז יש אפשרות שיש מקומות זולים יותר, כדאי לחפש עוד. זאת פשוט התוצאה הראשונה שיצאה לי.

 

לי אין שום עניין.

 

VICO משווק לחברי הפורום מצלמות מהשורה הראשונה במחירים שיותר נמוכים מכל מחיר שמצאתי בעולם.

 

להשוות בין מוצרים של חברות שונות למוצרים שלו זה לא רלוונטי.

יש יותר זול.

אין אותה איכות/מותג ביותר זול.

 

לא חבר שלו. לא פגשתי אותו אף פעם.

רכשתי ממנו מספר מצלמות - תמיד ברכישה טלפונית.

שלחתי אליו חברים שירכשו.

 

לא תמיד צריך להתנפל על אנשים סתם. זה נהיה קטע כזה כאן.

אני נקיתי את ה-G1W הזאת ולפניה את המצלמה עם ה-4 מנורות שהייתה מומלצת. שתיהן התפגרו מהר מאוד.

הבנתי שעדיף לי לקנות מוצר איכותי ולא מוצר שצריך איתו צמיד נגד עין הרע ושתי שיני שום באוטו בשביל שיעבוד כמו שצריך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...