Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תפסיק עם ההפחדות שהמצלמה "תישרף תוך יום". בפעם הראשונה דילגתי על השטות, אבל לחזור על זה כל הזמן...

בעבר הייתה לי מצלמה (סינית, כזאת עם סוללה) שעבדה במשך קרוב ל 3 שנים ברכב מסחרי (בצבע שחור, אגב) עם מתח קבוע בשקע,

קרוב ל 3 שנים שנים של כ 12 שעות עבודה רצופות - בחלק מהזמן המשיכה להיות מחוברת גם ב 12 שעות הנותרות בחניה.

 

ברור שזה לא בריא למצלמה, אך אתה לגמרי מגזים עם האמירה הזאת.

פורסם
תפסיק עם ההפחדות שהמצלמה "תישרף תוך יום". בפעם הראשונה דילגתי על השטות, אבל לחזור על זה כל הזמן...

בעבר הייתה לי מצלמה (סינית, כזאת עם סוללה) שעבדה במשך קרוב ל 3 שנים ברכב מסחרי (בצבע שחור, אגב) עם מתח קבוע בשקע,

קרוב ל 3 שנים שנים של כ 12 שעות עבודה רצופות - בחלק מהזמן המשיכה להיות מחוברת גם ב 12 שעות הנותרות בחניה.

 

ברור שזה לא בריא למצלמה, אך אתה לגמרי מגזים עם האמירה הזאת.

כל מה שאתה אומר זה בעירבון מוגבל ורק על סמך הניסיון שלך. יכול להיות זכית במצלמת הפלא.

יכול להיות שלא שמת לב שהיא עושה ריסטארטים על ימין ועל שמאל.

 

עשיתי ניסוי עם הa118c, בטמפ 60 ומעלה, כמובן שאין לי אפשרות לדעת מה הייתה הטמפ' במצלמה עצמה כי היא גם פולטת חום.

בכל מקרה התופעה אצלי הייתה איבוד פוקוס ולאחר זמן רב ריסטים של המצלמה.

 

דוגמה למצלמה שנפגעה מחום.

מתחת לסרטון בהצג עוד, הוסיפו מלל.

פורסם

ראשית, אין צורך לצטט הודעה מעליך.

כל מה שחבר פורום כלשהו כותב הוא בערבון מוגבל. אני יכול להבטיח לך שיש לי ניסיון לא מועט עם מצלמות

רכב - למען ההגינות אציין שרובו עם הg1w על סוגיה.

אין ספק לגבי כך שחום פוגע במצלמה, אין על כך שום ויכוח. אין לי גם שום ספק שאתה לגמרי מגזים באמירות

כמו "המצלמה תישרף לך אחרי יום בדיוק".

פורסם

מצלמות עם חיישן תנועה יש.

יש כאלו עם חיישן תנועה שלא מתפקד טוב ויש כאלו עם חיישן תנועה שעובד מעולה.

 

לפי מה שקראתי בa119 חיישן התנועה עובד מעולה.

אבל, אם אתה תגדיר את המצלמה לעבודה עם חיישן תנועה אז בנסיעה היא תעבוד גם איתו.

הבעייתיות בזה שלפעמים הוא יכול לא לעבוד כמו שצריך ויהיו לך חוסרים בצילום.

 

יש מצלמה בשם vico opia 2,

היא יכולה לזהות את הבדל המתחים שהvico power plus נותן לה ולפי זה היא עוברת ממצב של צילום תנועה למצב של צילום רגיל.

 

עוד דבר אחד, ברגע שמגדירים את המצלמה לעבודה עם חיישן תנועה.

היא תמיד עובדת ומצלמת, גם אם אין תנועה המצלמה פועלת ומצלמת.

ברגע שהיא מזהה תנועה היא נותנת הוראה לשמור את הקובץ שיש בו תנועה.

פורסם

הזמנתי אתa118c אני מתכנן שהיא תעבוד רק שיש סוויץ' והאוטו נוסע.

אני צריך לחשוש מנזק למצלמה בגלל החום באוטו?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

פורסם
שלום.

בלת"ק, האם מישהו כבר התנסה ב119?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...