Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אלכס,

כפי שאתה מכיר מהסודיות שלהם לגבי הדגם הראשון והמוכר, הם לא נוהגים לפרסם באיזה מעבד ובאיזה חיישן הם משתמשים, יש רק שמועות והנחות.

אין לי מושג למה הם עושים את זה, אבל כל עוד האיכות טובה, זה לא מטריד אותי יותר מדי.

לגבי הקבל, מדובר באותו חיבור מהיר ובאותו קבל כמו בדגם הראשון, ככה שאם יש לך אחד כזה מהדגם הקודם וגם אם לא, בעלות של דולרים בודדים אתה מחליף את הסוללה בקבל.

 

במחיר של 89$, והגודל והנתונים שהם סיפקו, אני בהחלט ארכוש אותה בעתיד.

A119C גם נשמעת מצלמה טובה.

אני להוט על המוביוס 2 אבל אני אדחה את הסיפוק הזה לזמן הקרוב, אמתין שיהיו ביקורות ממשתמשים שונים ונראה שאין איזושהי תקלה שלא נפתרת ע"י היצרן וע"י המשתמשים הרשמיים שמתקנים את זה.

גם את הדגם הראשון רכשתי מספר חודשים לאחר היציאה הרשמית, ככה אני ובזה אני דוגל, אני לא משדרג ברגע הראשון, נותן לשוק לקבל את המוצר ואז "אעשה חושבים".

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המוכר שציינתי בקישור איביי (הראשון) הוא היצרן והספק הראשי.

banggood הם resselers שבעצם קונים מ-eletoponline ומפיצים.

 

האתר הרשמי של המוביוס הוא לא באמת אתר רשמי כמו שאתה חושב.

גם כשהמוכר באיביי נראה כאילו הוא לא שולח לישראל, תשלח לו הודעה פרטית עם המוצר שאתה רוצה והוא ישלח (תשלום ישירות דרך PAYPAL וכתובת מעודכנת והכל בסדר, מניסיון אישי שלי הוא אחלה מוכר).

פורסם (נערך)

אני קניתי באיביי מהחנות estore009 ולא היתה בעיה.

ממה שהצלחתי לראות בגירבסט ההבדל הוא רק בצבע החיצוני של המצלמה, כחול ב-53$ לעומת שחור ב-43$.

 

עריכה: אלכס, הקדמת אותי. אולי פספסתי הודעות קודמות, איך אתה יודע שהמצלמה ב-43$ היא חיקוי?

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם

אריק ואלכס תודה על התשובות.

אריק- איזה אחד קנית? אותו המוכר מוכר 2 כאלה אחד Blueskysea G1W-CB Capacitor

והשני- FHD 1080P G1W-C With Capacitor.

איך משלמים באיביי? חייבים דרך פייפאל?

 

תודה מראש!

 

פורסם
חברים יש ביקורות מכם על הA119C?

יש לי הזדמנות להחליף(להעביר בעלות על A118C לאחותי :-P)

 

הי,

 

היא נמצאת ברשותי מספר ימים ובסה"כ אני מאוד מרוצה מהאיכות.

יש לציין שזו מצלמת הדשבורד הראשונה שלי, אז אין לי ממש מקור להשוואה..

 

תוכל לבדוק שני סרטונים שצילמתי באור יום.

תוריד אותם למחשב ותריץ, כי בהפעלה דרך הדפדפן האיכות לא טובה:

 

https://www.dropbox.com/s/hzdtn7bxdodxv74/2016_0124_075115_018.MP4?dl=0

https://www.dropbox.com/s/4nwvlavspf4ybi4/2016_0124_172856_038.MP4?dl=0

פורסם
אריק ואלכס תודה על התשובות.

אריק- איזה אחד קנית? אותו המוכר מוכר 2 כאלה אחד Blueskysea G1W-CB Capacitor

והשני- FHD 1080P G1W-C With Capacitor.

איך משלמים באיביי? חייבים דרך פייפאל?

 

תודה מראש!

 

זה היה די מזמן ואין את הדגם המדויק כמו שאני קניתי. אתה יכול לראות באתר dashcamtalk את ההבדלים בין הדגמים. כל עוד זו G1WC עם קבל זה בסדר.

תשלום באיביי לדעתי ניתן גם בכרטיס אשראי (תיכנס כאורח, לא מצריך הרשמה - אבל לא ניסיתי), אבל עדיף בפייפאל עם כל ההגנות שהוא נותן.

פורסם
הי,

 

היא נמצאת ברשותי מספר ימים ובסה"כ אני מאוד מרוצה מהאיכות.

יש לציין שזו מצלמת הדשבורד הראשונה שלי, אז אין לי ממש מקור להשוואה..

 

תוכל לבדוק שני סרטונים שצילמתי באור יום.

תוריד אותם למחשב ותריץ, כי בהפעלה דרך הדפדפן האיכות לא טובה:

 

https://www.dropbox.com/s/hzdtn7bxdodxv74/2016_0124_075115_018.MP4?dl=0

https://www.dropbox.com/s/4nwvlavspf4ybi4/2016_0124_172856_038.MP4?dl=0

 

איכותי צלום יום בהחלט מורגש שינוי ניכר מA118, יש מצב תעלה צילום לילה?

פורסם

שלום לכולם,

חבר רוצה לקנות דוווקא את זאת ללא הקבל A118 במחיר של 51.58 $.

לינק - A118

 

אני יודע שעדיף את זאת עם הקבל, אבל האם המחיר והדגם נראים לכם בסדר?

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
איזה מעבד וחיישן צילום?

מה לגבי הקבל? הקבל שהיה במוביוס הקודמת מתאים?

 

מוזר שקנית את הg1wc במחיר מופקע כזה.

את שלי קניתי בערך לפני שנה וחצי אולי יותר והיא עלתה לי 43$.

 

בכל מקרה זו המצלמה הכי זולה.

 

לשמשה האחורית בכלל כדאי לרכושa118c, היא עולה בערך 48-50$.

 

אם אתה רוצה יותר זול ואתה מספיק אמיץ, מוכרים חיקוי שלה בבערך 40$ בגירבסט. אני לא יודע מה הטיב של החיקוי.

לגבי ההתקנה אתה יכול לצפות בערוץ שלי יש קישור כמה הודעות מעל.

 

 

עריכה, מחיר החיקוי עלה ל45$, חבל על הכסף. לא מזמן ראיתי אותו בטיפה פחות מ40$.

 

אלכס מה נשמע?

איך אני יכול לדעת אם זה חיקוי או לא עוד לפני שאני רוכש?

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...