Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון בנוגע לחוויה שלי עם מצלמת VIOFO A119 החדשה שקיבלתי.

 

ראשית אני רוצה להודות לאלכס ולשאר חברי הפורום שבזכות המידע ששיתפו החלטתי לרכוש את המצלמה.

רכשתי את המצלמה לאחר חוויה לא נעימה בכביש, עם נהג שטען שנכנסתי לנתיב שלו (למרות שלא) ואם הייתה לי מצלמת דשבורד, קרוב לוודאי שאי הנעימות הייתה נמנעת.

 

ההתקנה פשוטה מאוד ולדעתי איכות התמונה באור יום מעולה (בחרתי באיכות 1080P ולא ב- 1440P).

גודלו של כל קובץ שנשמר באיכות 1080P באורך של 5 דקות הוא כ-750 מגה.

אשתף קישור לסרטונים בקרוב.

 

מה מגיע בערכה ?

 

מדריך התקנה באנגלית

כבל USB ארוך מאוד

כבל USB קצר כ- 10 ס"מ

תושבת עם מדבקת 3M להצמדה לשמשה הקדמית

מדבקת 3M נוספת

קליפסים קטנים עם מדבקות לטובת התקנת כבל ה-USB בצורה מסודרת

מפצל של 2 כניסות USB למצת הרכב

 

 

מהלך ההתקנה:

 

ההתקנה לדעתי פשוטה מאוד.

 

הכנסתי את כרטיס הזיכרון, חיברתי את המצלמה לתושבת וחיברתי את כבל ה-USB

הפעלתי סוויץ כדי להדליק את המצלמה, נכנסתי לתפריט והגדרתי תאריך ושעה

מהתפריט - פירמטתי את כרטיס הזיכרון והגדרתי איכות הקלטה 1080P (באיכות זו קצב הפריימים הוא 60 לשניה, לעומת 30 ב- 1440P)

הגדרתי שהמצלמה תשמור קובץ כל 5 דקות ותקליט ב- LOOP

ניקיתי את האיזור המיועד עם מטלית לחה ודאגתי לייבש את האיזור

הכנסתי את המצלמה לתושבת, הסרתי את הניילון ממדבקת 3M של התושבת והצמדתי לשמשה הקדמית

לחצתי על כפתור ההדלקה כדי שהמסך יידלק וכיוונתי את העדשה של המצלמה לגובה הרצוי (תוך כדי בדיקה של התמונה במסך)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואשמח לראות איך זה מותקן במאזדה על החלק השחור מסביב למראה ומה רואים...הרי את החלק השחור יראו במצלמה בצילום

 

מהמאזדה שלי...

20160724_075120.jpg20160724_075020.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הגדרתי שהמצלמה תשמור קובץ כל 5 דקות ותקליט ב- LOOP

 

מחכה לראות סרטונים של המצלמה החדשה. ממליץ לך בחום לשנות בהגדרות את פרק הזמן של ההקלטה לדקה אחת. גם תקבל קובץ בגודל נורמלי שאפשר להעביר במייל/ווטסאפ/טלגרם בלי בעיה וגם תקטין את הסיכון שבמידה והקובץ האחרון כן יאבד, מקסימום תאבד דקה אחד ולא חמש.

פורסם
מחכה לראות סרטונים של המצלמה החדשה. ממליץ לך בחום לשנות בהגדרות את פרק הזמן של ההקלטה לדקה אחת. גם תקבל קובץ בגודל נורמלי שאפשר להעביר במייל/ווטסאפ/טלגרם בלי בעיה וגם תקטין את הסיכון שבמידה והקובץ האחרון כן יאבד, מקסימום תאבד דקה אחד ולא חמש.

 

 

הי אריק,

 

תודה על ההמלצה השינוי לדקה אחת כבר בוצע אתמול :)

אעלה סרטון אחד או שניים היום בערב.

פורסם

המצלמה שומרת את הקובץ ברגע שלחצת על הכפתור עם סימן המשולש. הקובץ נשמר לתיקיה נפרדת בשם RO (קיצור של read only ) ומקבל מאפיינים של קריאה בלבד ז"א שהוא לא יימחק בתהליך הכתיבה-מחיקה המחזורי של המצלמה.

אבל, וזה אבל חשוב, אם ראית אירוע מסעיר על הכביש והשעון מראה שניה 59 (קובץ 1), עד שהזזת את היד הזמן התחלף לשניה 01 של הקובץ הבא (קובץ 2), ולכן המצלמה תשמור את הקובץ השני.

יש שעון שסופר זמן בהתאם להגדרות (אחת, שלוש או חמש דקות) בפינה הימנית עליונה של המסך אבל רובנו נוסעים עם מסך כבוי וגם זה לא כך בטיחותי לנסות לקרוא את הזמן מהמצלמה בנסיעה :shock:

פורסם

שאלה, אם יש לי כרטיס של 32GB והמצלמה מצלמת וביום מן הימים מישהו נכנס בי, אז המצלמה תמחק את הקובץ האחרון ברשימה כלומר היא שמרה נניח 50 קבצים כאשר קובץ מספר 1 הוא החדש ביותר וקובץ מספר 50 הוא הישן ביותר, אז הקובץ שימחק הוא קובץ 50 ואז 49 ואז 48 והלאה..נכון?אם ככה ברגע שמוציאים את הכרטיס מהמצלמה נשמרים במקרה הגרוע 40 קבצים (אם פשוט נמחקו עד אז) ,הבנתי נכון?

ו..כמה באמת קבצים של דקה נשמרים בכרטיס של 32?64?תודה

פורסם

קובץ של דקה באיכות 1080p שוקל כ 150 מגה (צולם במצלמת a119)

 

ב 1gb נכנסים בערך 7 קבצים של 150 מגה.

אז ב32 גיגה ייכנסו כ-224 קבצים.

ב 64 גיגה צריכים להיכנס כ-448 קבצים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...