Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
ישר כוח על המאמץ.

כל הכאב ראש הזה זה בכדי לחסוך בקניית שקע מצת?

 

ממש לא.

אצלי ברכב אין אילתורים. כל החיבורים מולחמים ומכוסים שרינקים. כל קו מגיע עם חוט בקוודרנט מתאים ועם נתיך אחד (לא פחות ולא יותר) בדרך.

 

TAP-A_FUSE זה אלמנט משוקץ אצלי. לוח הנתיכים המקורי של הרכב נראה כמו ביום שיצא מהמפעל. כך גם צמות החוטים המקוריים.

חפש את שרשורי ההתקנה שלי (מפתח אולר למאזדה 3 ועוד אחרים) תראה איך אני עובד.

זה "חינוך" ממרכז התקנות אביזרי רכב שעבדתי בו בצעירותי.

 

לזרוק שקע מצת מאחורי הדש, ולתקוע לתוכו את התקע של המטען? לא אוכל לישון בלילה אח"כ. :-P

גם ככה, זה שאילתרתי מהספק המקורי ולא קניתי ספק מוכן מצופה אקריל עם יציאות מתאימות גורם לי ליסורי מצפון.

צחוק צחוק, אבל כשתתקע עם בעיית חשמל בגלל אחד האילתורים הללו, אולי תפסיק לחשוב שאני פסיכי...

 

דרך אגב 5 דקות של עבודה על השולחן זה ממש לא "כאב ראש". כמו שניקו אמר- זה חלק מהשריטה (תחביב)

 

ניקו- כן, זה אני עם שרשור שיפוץ מנועי החלונות.

ואתה כמובן מוזמן להתקנה משותפת.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אלכס, לא הפנמת את הOCD שלי. :-P

אפרט:

1. חוטים הכי קצרים שאפשר (דא"ג בגלל שעדיין לא החלטתי שה118 לא תעבור לבסוף אחורה, לא קיצרתי את חוט הMINI USB. גם זה מציק לי)

2. מינימום חיבורי חוטים (אין דבר כזה חוט מחובר לחוט מחובר לחוט)

3. הכל קשור עם אזיקונים ומאובטח. שום דבר לא מתדלדל מאחורי תא הכפפות.

4. איפה שחייבים להתחבר לצמה מקורית, ככל שניתן, זה לא יהיה בחיתוך אלא בהתעלקות.

 

אין מה לעשות. ניסיתי את הכדורים הורודים, הירוקים, כלום לא עוזר.

כדאי שנחזור לנושא מצלמות DVR :-P

 

אז עוד כמה דברים שיש לי לומר על ה118.

היא קטנה ונסתרת. בדיוק מה שרציתי כתחליף לדואלית הענקית שלי שהייתי חייב לנתק ולקחת איתי בכל חניה במקום מפוקפק.

היא מתחבאת מאחורי המראה המרכזית, ככה שמי שלא ממש מחפש אותה שם לא ישים לב שיש משהו "אטרקטיבי" (שאפשר למכור תמורת מנה) באוטו.

ההכהיה המקורית של השמשה סביב המראה במאזדה מסתירה את רובה, ורק העדשה מבצבצת בחלק השקוף. סביר שחו**ע שסורק את החניון בחיפוש אחרי טרף קל, יפספס אותה.

 

מצד שני, לא רואים את המסך שלה. (המראה הרי מסתירה אותו :evil:) וממילא, הוא כל כך קטן, שלא רואים בו כלום. במצלמה הדואלית היה מסך של יותר מכפול בגודל.

זה לא כל כך מפריע לי, כי אין לי מה לראות שם.

אם אני מרים ראש ורואה את הלד של הREC מהבהב, ולא את הריבוע הכחול של MEM ERROR על המסך, לי זה מספיק.

קצת מבאס לתכנת הגדרות כשהפונט כל כך קטן (בטח לקשיש כמוני), אבל זה חד פעמי. הרי רציתי "חבר ושכח".

 

שוב, הבאסה היחידה איתה זה הMEM ERROR הללו. בעיקר אם היא תעבור בסוף אחורה, שם יהיה לי פחות "פיקוח" על השגעונות שלה.

הדואלית הקודמת יכלה לעמוד כל היום בשמש עם אותו סאן דיסק בדיוק, והיתה מתחילה להקליט כמו גדולה מיד בהתנעה.

אם הבעיה תחזור, אנסה את עצתך, אקריב עוד 60-70 שקלים, ואקנה כרטיס של חברה אחרת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מישהו נתקל בבעיה הזו ב- A118? הבאתי את הכרטיס הביתה אתמול והיה בו קובץ אחד של 800 מגה עם סיומת מוזרה ולא ניתן היה למחוק אותו. היום פירמטתי אותו במחשב במשרד ואח"כ כתבתי עליו ומחקתי ממנו כך שלכאורה במחשב הוא תקין. כשהחזרתי אותו למצלמה קיבלתי את הודעת השגיאה Card Full. המצלמה לא נותנת להגיע לתפריטים בכלל כך שאני לא יכול לפרמט דרך המצלמה :?. מישהו מכיר?

 

Card Full Error.jpg

פורסם

קודם כל תבטל את עניין הרגישות לזעזועים (G-sensor). כל פעם שיש זעזוע ברמה מסוימת אז הקובץ נשמר על הכרטיס ולא נמחק.

 

שנית, תנסה עם כרטיס אחר, רצוי של חברה אחרת ומוכרת, אבל לא סאנדיסק.

 

תעדכן אותנו.

פורסם
בדקת עם כרטיס אחר?

 

כן, עם כרטיס ישן 2 גיגה של סנדיסק המצלמה עבדה.

 

קניתי ליד העבודה כרטיס 32 גיגה של קינגסטון ופירמטתי אותו במצלמה. הבאתי אותו הביתה אחרי הנסיעה ונראה שהוא בסדר. עדיין לא מסביר את הודעת השגיאה המוזרה.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

פורסם

אז איזה כרטיס מומלץ שלא מתחמם?

ואשמח לראות איך זה מותקן במאזדה על החלק השחור מסביב למראה ומה רואים...הרי את החלק השחור יראו במצלמה בצילום

פורסם

רשמית, לפי חוברת ההוראות העילגת שמקבלים עם המצלמה, היא תומכת בכרטיסים עד 32GB, ובאיכות CLASS 6 ומעלה.

לאתגר אותה גם בנפח וגם בסאן דיסק ש(מסתבר) שהיא שונאת?

הגזמת :-P

בכל מקרה, אני לא מומחה כמו אלכס למצלמה הזו, אבל תנסה לפרמט במחשב על FAT32. אצלי זה עובד. (בינתים :roll:)

 

^^^אצלם לך היום מבחוץ ומבפנים איך זה יושב אצלי במאזדה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הגיע למלאי וזמין למשלוח, מצלמת דשבורד לרכב עם כל היתרונות שחיפשתם :

1. תוצרת קוריאה.

2. מסך מגע ענק 3.5" לתפעול קליל של המערכת וצפייה בקבצי הקלטה בנוחות.

3. עברית מלאה .

4. חיבור קבוע לרכב ללא שקעי מצת ומתאמים אשר נרכשים בדרך כלל בנפרד .

5. מצלמה כפולה . FULL-HD מקדימה ואחורית HD.

6. צילום בחנייה אמיתי בלי קומבינות של חיבור מתחים . חיישן מתח פנימי במצלמה קוטע את הזרם ממצבר הרכב .

7.חיישן טמפרטורה פנימי כדי להגן על המצלמה וכרטיס הזיכרון .

8. אין סוללת ליתיום במצלמה אשר יכולות להתבקע מהחום.

9. 12-24 וולט , ניתן להתקנה במשאיות ללא ממיר מתח.

10. כרטיס זיכרון מתנה 16B.

11. מתאם USB לכרטיס זיכרון לצפייה במחשב מתנה .

12.מתקן שליפה מהיר של המצלמה .

13. קליפסים עם דבק 3M לניתוב כבל המתח בצורה אסטטית ברכב.

14. משלוח מהיר דרך UPS בתוך יום .

15. מחיר מנצח של 600 ש"ח כולל משלוח רק לחברי הפרום .

16. קיימת אנטנת GPS בנפרד כאופצייה ב150 ש"ח.

אתר יצרן :

http://www.cns-link.co.kr/base/pro/e350.html

 

e350_01.jpg

IMG_5244.jpg

IMG_5249.jpg

אחריות לשנה ותשלום בכרטיס אשראי

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אף פעם לא היתה לי בעיה עם כרטיס של טרנסנד אבל היו לי כמה בעיות עם כרטיסים של סאנדיסק.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...