Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אבל אם אני לא טועה אלכס עשה מחקר קטן ומצא כי מדובר במוצר שונה.

אם אני לא טועה נאמר כי החיישן הינו 2MP במקום 3MP ואורכי כבל שונים כמו כן גם גירסאת תוכנה אחרת.

אני הזמנתי את היקרה יותר לפני כ3 שבועות, מותקנת אצלי כבר שבועיים. קיבלתי כבל של 4 מטר איתה ועל הקופסא היה רשום שהחיישן היינו 3MP(זאת שעולה 48$ במבצע)

 

 

אגב אלכס הרעיון של המגנטים בהחלט מגניס, שאלה אם זה יוצא איזה הפרעה למצלמה(אני יודע שציוד הקלטה דיגיטאלי לא מחבב במיוחד מגנטים, בעיקר מקומות שיש בהם חיישן/מסך)

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדובר בחיקוי חדש, לפני זה לא היה כאלו.

מי מבטיח שעליאקספרס/ איביי לא יהיה מוצף בו?

אף אחד לא מבטיח שום דבר - כאן יש חנות שלטענתך מוכרת זיוף בגלוי.

אני מצידי אומר, מניסיון אישי של יותר מפעם אחת, שגירבסט שולחים לך מה שהם בוחרים ולא במדויק את מה שהזמנת,

ולכן אם יש להם דגם שניראה זהה למה שהזמנת - יש סיכוי טוב מאוד שתקבל אותו.

 

לכן, אם אין שום אפשרות לברר מהו זיוף ומה מקורי - להימנע כרגע מלרכוש את המצלמה הזאת.

בנוסף, באיביי הגנת הצרכן טובה משמעותית מאשר בגירסט. אז נכון, אתה יכול לפנות לפייפאל - אבל גם הם לא ממהרים

לשפוט מול חנות גדולה כאשר הראיות לא חד משמעיות.

באיביי המוכרים הרבה יותר מודאגים לשלוח בדיוק את מה שהזמנת, אחרת הם יודעים שהם בבעיה.

 

להשערתי - זה לא זיוף, פשוט דרך למכור (כפי שציינתי קודם), ככה הם ממשיכים למכור במחיר היקר יותר למי שמגיע מכל מיני הפניות

באינטרנט (סיקורים למיניהם, קישורים ממומנים וכו'), אלו אנשים שבד"כ לא יעשו סקר שוק מקיף. לאנשים שיעשו סקר שוק

הם יציעו את המחיר הכי זול, ככה גם הם בוודאות יקנו מגירבסט.

פורסם
אבל אם אני לא טועה אלכס עשה מחקר קטן ומצא כי מדובר במוצר שונה.

אם אני לא טועה נאמר כי החיישן הינו 2MP במקום 3MP ואורכי כבל שונים כמו כן גם גירסאת תוכנה אחרת.

אני הזמנתי את היקרה יותר לפני כ3 שבועות, מותקנת אצלי כבר שבועיים. קיבלתי כבל של 4 מטר איתה ועל הקופסא היה רשום שהחיישן היינו 3MP(זאת שעולה 48$ במבצע)

 

 

אגב אלכס הרעיון של המגנטים בהחלט מגניס, שאלה אם זה יוצא איזה הפרעה למצלמה(אני יודע שציוד הקלטה דיגיטאלי לא מחבב במיוחד מגנטים, בעיקר מקומות שיש בהם חיישן/מסך)

האמת שלא חשבתי לכיוון הזה, אבל אתה צודק.

מצד שני החיישן הוא דיי רחוק מהמגנט.

נגיד בערך 2 ס''מ.

 

אם יש אפשרות להדביק עם סיליקון במקום מגנט, יש מצב שזה עדיף.

פורסם

אוף, המצלמה (A118 B40) מודבקת במדבקה (3M מקורית!) וכל הזמן נופלת :(

אלנטרנטיבות?

אני מתחיל כבר לשקול לוותר עליה...

 

פורסם

כנראה הדבקת לא נכון.

לפני ההדבק אתה חייב לעבור עך החלון עם אלכהל או apc.

ספריי חלונות לא מספיק טוב.

 

חוץ מזה, איך יכול להיות שהיא כל הזמן נופלת?

נגיד ונפלה, מה אתה מדביק אותה מחדש עם אותה המדבקה?

אם כן, לא פלא שהיא נופלת.

פורסם

קניתי את המצלמה G1W-CB לפני חודשיים בערך ועכשיו אני רואה שיש לי בעיה עם התאריך שכול נסיעה מתאפס לי והסרטון האחרון לא נשמר

האם יש איזה שהיא דרך לסדר את זה ?

פורסם

לא, זאת בעייה ידועה במצלמה זו.

הבעייה נובעת כי אין במצלמה סוללתRTC.

מדובר בסוללת כפתור שתפקידה לשמור על התאריך והשעה.

 

 

זה שהסרטון האחרון לא נשמר זה ממש לא טוב.

אני מתאר לעצמי שהוא נשמר כקובץ פגום.

בכל מקרה יכול להיות עדכון גרסא יכול לפתור את הבעיה.

תכנס ליוטיוב ותצפה בסרטונים איך מעדכנים גרסא.

 

תשים לב שאתה עושה הכל נכון אחרת המצלמה יכולה להכנס למצב brick.

פורסם
כנראה הדבקת לא נכון.

לפני ההדבק אתה חייב לעבור עך החלון עם אלכהל או apc.

ספריי חלונות לא מספיק טוב.

 

חוץ מזה, איך יכול להיות שהיא כל הזמן נופלת?

נגיד ונפלה, מה אתה מדביק אותה מחדש עם אותה המדבקה?

אם כן, לא פלא שהיא נופלת.

 

חלילה! כל הזמן מחליף את המדבקה, ניקיתי גם עם APC.

משתמש במדבקה דו צדדית ריבועית. זאת הדרך בה כולם תולים אותה?...

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...