Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה - אני רוצה לפרמט את הכרטיס של המצלמה שלי A118C, לאיזה לעשות - Fat32 ?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצוין, תודה!

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מציע לך להמתין קצת, בינתיים ניראה שהם היחידים.

העלתי מספר שאלות בפני גירבסט - גם לגבי הטענה של אלכס שהa118c הזולה

יותר איננה מקורית וגם לגבי צפי להגעת הa119.

פורסם (נערך)

אלכס יש מידע מתי בערך בסט גיר יקבל את ה119C, יש לי הזדמנות להחליף(אחותי החליטה שהיא רוצה גם DVR) אז אני מזמין בכל אופן עוד אחד בשבועיים הקרובים

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם (נערך)

מקווה שיקפוץ בשבועיים הקרובים, בינתיים ממה שראיתי בהשוואה מול 118 נראה מבטיח

עוד מעט אתחיל את הפרוייקט CPL :)

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם
אחת הסיבות היחידות שבגללן אני ממשיך להעריך ולקנות מגירבסט זה בגלל שהם לא מוכרים חיקויים.

 

מניסיון עם גירבסט, הם לא שולחים בדיוק את מה שהזמנת - יצא לי להזמין g1w-c ולקבל g1wc-b למשל.

לפיכך, אני לא רואה שום סיבה שבגללה מישהו שמזמין a118-c ב 50$ לא יקבל את זאת של ה 40 וקצת

דולר, בעיקר כשמדובר בדיוק באותה צורה חיצונית ואותו מעבד.

 

אם אכן הם התחילו למכור חיקויים של המצלמה הזאת, המלצתי היא להפסיק לקנות מהם את דגמי המצלמה הזאת.

 

מציע לך להמתין קצת, בינתיים ניראה שהם היחידים.

העלתי מספר שאלות בפני גירבסט - גם לגבי הטענה של אלכס שהa118c הזולה

יותר איננה מקורית וגם לגבי צפי להגעת הa119.

בהמשך לכך - גירבסט החזירו תשובה כי אין להם תשובות מדויקות בנושא וכעת הם מעבירים את

שאלותיי לספק ולמחלקה הנוגעת, לטענתם הבירור ייקח כיומיים.

we need to confirm with the supplier and the product department.

Please kindly wait two days.

 

המלצתי נכון לעכשיו לא לקנות זמנית את הa118c ואם כבר אתם קונים אז תקנו מהעמוד בו היא נמכרת

ביותר זול במבצע - מניסיון, כפי שכתבתי קודם, בין כה הם ישלחו מה שהם יבחרו.

 

הם אמורים להחזיר תשובה גם לגבי הa119, אעדכן.

פורסם

נרכשו גם Vico Power Plus והמתאמים וכו

שאלה מעניינת...

לכל מי שיש מצלמה והיא מחוברת למצת, בעת הנעת הרכב, כאשר מסובבים חצי סוויץ המצלמה נדלקת, ואז סוויץ מלא (המצלמה עושה כיבוי והדלקה מחדש) כך שהמצלמה נדלקת פעמים, כל הנעת הרכב

יש מצב שיש פיוז שנדלק רק בהנעה מלאה? כלומר רק שהאוטו מונע והמנוע עובד, ולא חצי סוויץ

 

[h=1][/h][h=1][/h]

פורסם

לא אין פיוז כזה.

אני לא אומר שבלתי אפשרי לעשות משהו כזה.

 

בדרך כלל זה קורה ברכבים מסויימים עם מצלמות מסויימות.

בזמן הנעה יש נפילת מתח והמצלמה מתכבה, היא לא נדלקת מחדש.

 

בvico power plus יש אופציה של איתחול מצלמה. זאת אומרת אתה מסובב מפתח חצי סויץ או מניע והמצלמה מתכבה ונדלקת.

 

או נדלקת מתכבה ונדלקת, תלוי אם היא עבדה לפני כן.

 

זה נועד בכדי לבדוק האם ישנה בעיה עם כרטיס הזכרון וזה גם מרענן את המצלמה.

אם יש בעיה אז קופצת הודעה במסך, והמסך לא נכבה.

פורסם

שאלה לי למומחים,

אם נניח אני לוחץ על כפתור השמירה, בדיוק כשהמצלמה עברה לצלם סרטון חדש בלופ(כל 5 דקות סרטון חדש, לחצתי ב 03 שניות של הסרטון האחרון),

יש אפשרות לגרום למצלמה לשמור את הסרטון הקודם?

כבר כמה פעמים שאיבדתי את הסרטון שרציתי לשמור, ובזה שנשמר האירוע נגמר ושומעים רק קללות... :lol:

המצלמה היא A118C.

פורסם (נערך)

פעם ראשונה שאני בודק איך יצאו הסירטונים בa118c, האיכות על הפנים עם כתמים סגולים במיוחד כשיש שמש ישירה וגם צליל רקע מעצבן. מה צריך להגדיר?

עריכה אחרונה על ידי Adamm

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...