Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סחטיין על הסקירה המושקעת!

פונקציית צילום בזמן תאונה - הכוונה היא שהקובץ המצולם באותו רגע ננעל

ולא יידרס כשיגיע תורו (ב loop recording).

לגבי הדמוי מובילאיי - לצערי גם המובילאיי המקורי שעולה אלפי שקלים עושה עבודה גרועה ביותר (מהתנסות של הרבה

מאוד נסיעות בכל מיני רכבים בהם מותקן מובילאיי), כך שאל תצפה ליותר מדי מזה. במקומך הייתי מכבה את האופציה הנ"ל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הוידיאו איכות הצילום לא חריגה לטובה לאומת מצלמות כאלה כמו G90, גם כאשר מדובר על צילום בחושך.

 

סקירה מצויינת - תודה!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

על פניו, במבט מהיר ולמרות השפה הלא ברורה, ניראה שכן.

למה שתרצה לשלם על המצלמה הזאת כל כך הרבה כסף (מעל ל 55 אירו)?

 

ראיתי שגירבסט מוכרים עכשיו את ה a118-c ב 42$ (משום בה בדף

מכירה נפרד), מעניין אם מדובר במצלמה שונה או בניקוי מלאים לפני הגעת ה 119.

 

---

עריכה בהמשך לעריכה שלך: כן, מדובר באותה מצלמה.

---

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

תודה.

ה-A118C עדיפה על ה-G1W-CB?

 

(ד"א, נתתי קישור לאמאזון איטליה מכוון שאני טס לשם בזמן הקרוב)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לי יש g1w-c ו g1wc-b, למעט זה שיש בעיה עם זיכרון התאריך (מתאפס כל תקופה קצרה),

המצלמה מעולה עבורי.

בעיה שקיימת, כניראה בגלל בקרת איכות גרועה, זה שלפעמים המצלמות מגיעות כשהעדשה איננה מכוונת כנדרש

ולכן יש בעיית פוקוס - אני פתחתי את המצלמה וכיוונתי את העדשה כרצוני.

פורסם

אישית לדעתי השיאומי משתלמת כקנייה מחו"ל (GEARBEST ואחיו),לא רואה שום סיבה לשלם יותר מכפול לבאג במיוחד,שניתן לקנות את הגרסה הבין לאומית,שדוברת אנגלית.

אני כבר כחודש איתה (גרסה סינית) ומרוצה הן מאיכות הצילום והן מפשטות ההגדרה דרך האפליקציה (באנגלית) ומעבר להגדרה הראשונית אין יותר מדי מה להתעסק איתה.

פורסם
העדשה/שמשה אצלכם נראית מאוד מלוכלכת, בדקתם שהכל נקי או שזו פשוט האיכות של המצלמה?

צודק שאצלי החלון עם קצת סימנים אבל לא בגלל זה האיכות כזאת. פשוט האיכות של המצלמה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)

עריכה, טעות שלי לא נכנסתי ללינק. הייתי בטוח שהשאלה מכוונת לa118c הזולה יותר.

 

 

בכל מקרה דיברתי עם נציג של גירבסט.

הוא הודיע לי שהa118c הזולה יותר מגיעה ממפעל אחר(חיקוי).

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אחת הסיבות היחידות שבגללן אני ממשיך להעריך ולקנות מגירבסט זה בגלל שהם לא מוכרים חיקויים.

 

מניסיון עם גירבסט, הם לא שולחים בדיוק את מה שהזמנת - יצא לי להזמין g1w-c ולקבל g1wc-b למשל.

לפיכך, אני לא רואה שום סיבה שבגללה מישהו שמזמין a118-c ב 50$ לא יקבל את זאת של ה 40 וקצת

דולר, בעיקר כשמדובר בדיוק באותה צורה חיצונית ואותו מעבד.

 

אם אכן הם התחילו למכור חיקויים של המצלמה הזאת, המלצתי היא להפסיק לקנות מהם את דגמי המצלמה הזאת.

פורסם
המצלמה צורכת בערך 350-400 מיליאמפר.

הנתונים הנומינאלים של השנאי הם 1.5 אמפר.

זאת אומרת שצריך לבחור פיוז בין 2-3 אמפר.

אם תבחר פיוז גדול מזה הוא יכול לא לפעול ברגע שיש קצר.

 

הבנתי שצריך לקנות

פיוז של 3 אמפר



אם אני מחבר שני מצלמות אני צריך 5 אמפר, או שיספיק עדין 3 אמפר?

 

עריכה : בנוגע למקום פיוז שיש מתח גם שאין סוויץ

אני יכול לבחור כל פיוז שיש בו מתח ללא סוויץ? או שיש כלל?

פורסם

פיוז של 3 אמפר יספיק גם ל2 מצלמות.

 

לגבי בחירת הפיוז שמפצלים.

כן יש כללים, לא להתחבר למערכות בטיחות או כל דבר שחיוני לנסיעה תקינה של הרכב.

 

תשתדל להתחבר לפיוז שאין לו תפקיד. למשל אצלי אין סאן רופ, אבל התחברתי לפיוז שלו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...