Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו שכבר כתבתי, אחד מהמשווקים מבטיח שיתחילו לשלוח אותה שבוע הבא.

האם באמת זה יקרה שבוע הבא? אי אפשר לדעת.

 

לגבי חיבור המצלמות, 2 השיטות טובות, תבחר מה שנוח לך.

ידוע לך מה ההבדל בין A119 לA118C?

האם יש עוד מצלמות טובות או יותר טובות בתקציב 50-60 דולר

פורסם

הבדל באיכות התמונה ביום ובלילה לטובת הa119.

כמו כן התושבת של העדשה בa119 תהיה עשויה ממתכת, זה אמור לשמור על הפוקוס.

בa119 תהיה אפשרות לקנות פילטר cpl למניעת השתקפות של הדש בורד.

ועוד.

 

בתקציב שציינת ניתן לקנות רק את הa118c.

בתקציב יותר נמוך ניתן לקנות את הg1wc, הבעיה שלה שהתאריך והשעה עלולים לפעמים להתאפס.

פורסם
הבדל באיכות התמונה ביום ובלילה לטובת הa119.

כמו כן התושבת של העדשה בa119 תהיה עשויה ממתכת, זה אמור לשמור על הפוקוס.

בa119 תהיה אפשרות לקנות פילטר cpl למניעת השתקפות של הדש בורד.

ועוד.

 

בתקציב שציינת ניתן לקנות רק את הa118c.

בתקציב יותר נמוך ניתן לקנות את הg1wc, הבעיה שלה שהתאריך והשעה עלולים לפעמים להתאפס.

תודה אחי, לפי דבריך עדיף לחכות בסבלנות לA119

פורסם

10 ימים לאף אחד שם לא היה זמן לקפוץ לדואר....

נו באמת.

זה לא דואר ישראל. כשסורקים פריט באירופה, זה מתעדכן מיד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הa119 תעלה יותר מה118.

 

כן, כמובן.

אני מאמין שהבחור ביקר בלינק שפרסמו פה.

90$ לא כולל פילטר cpl.

http://www.foxoffer.com/car-dash-camera/819-a119-1440p-30fps-2-inch-lcd-160-lens-car-dash-camera-dvr.html

90 דולר זה לא בתקציב שלי, חשבתי A119 תעלה 50 דולר, זה מחיר סופי 90 דולר?

 

אגב מה ההבדל בינהם? למה ההפרש 5 דולר?

משום מה זה 43 דולר

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html

וזה 48 דולר

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

פורסם (נערך)

פעם ראשונה שאני נתקל בקישור של ה43$.

אני לא שמעתי על זיופים של המצלמה, אבל אני גם לא יכול לומר לך שזה אותה המצלמה שנמכרת ב48$.

 

 

ההבדלים שמצאתי, לפחות לפי התאור באתר הם:

משקל החבילות הוא שונה.

ואורך כבל הטעינה הוא שונה.

אני מדדתי בדיוק 4 מטר כבל במצלמה שעולה 48$.

חוץ מזה הכל נראה תקין.

 

אשתדל לשלוח להם מייל בעניין ואברר.

 

עריכה: גם גודל המצלמה וגודל החבילה שונים.

ב43$ כתוב 2 מגה פיקסל.

ב48$ כתוב 3 מגה פיקסל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
על איזה אירופה מדובר?

הזמנת מסין.

 

ידידי, מספר המשלוח של החבילה הוא בעל סיומת הולנדית.

להרבה מוכרים סיניים יש שם מלאים, שכדי לקצר זמנים ליבשת, שולחים משם.

 

בעקבות התשובות שלך, אני מתחיל לדאוג ממש.

נראה לי שהנסיון שאתה מציג גאן בכזה בטחון, הוא פחות גדול ממה שחשבתי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

טוב, הבנתי לאן נושבת הרוח.

כמו שכתבתי, אתה לא חייב לקנות דרך הקישור שלי, בחרת לעשות זאת בעצמך.

כמו כן, לא אני וגם לא סיני שאורז לך את הפריט יכולים להבטיח שתקבל פריט תקין.

הזמנת דרך פיי פאל? יופי אתה מבוטח.

קבלת מספק מעקב? סימן שנשלח אליך. רוצה יותר מזה? הם גם מפרסמים תמונה של החבילה באתר.

 

לגבי המחסנים שאתה כביכול מדבר, יכולים להיות מחסנים, אין לי מושג אם יש.

למה שולחים דרך חברת שילוח זרה?

ממש לא בכדי לקצר זמני משלוח, זה הדבר האחרון שמעניין אותם.

שולחים דרך חברת שלוח זרה בכדי להוזיל עלויות או כי אין אפשרות לשלוח פריטים מסויימים.

לדוגמה המצלמה, שלחו אותה דווקא דרך NL בגלל שמדובר בפריט אלקטרוני, ובפריטים אלקטרונים בדרך כלל יש סוללה.

בכדי לא לעקב את החבילה לבדיקה האם יש שם סוללה או לא, הם שלוחים ישירות דרך חברת השילוח.

 

חוץ מזה, לפעמים הם מוכרים מוצרים שאין להם בכלל במלאי, בדרך כלל כתוב זמן משוער לאריזת המוצר, לפעמים גם זה לא תקף מבחינתם והם שולחים מאוחר יותר/ שולחים לך אימייל שהמוצר לא במלאי והאם אתה מוכן לקבל מוצר אחר במקום/ החזר כספי.

פורסם

נטכו, זה שהסיומת הולנדית, לא אומר שזה נשלח ישירות מהולנד אלייך.

הם (המוכרים הסיניים) עובדים עם שירות דואר הולנדי. הם שולחים את החבילה מסין להולנד ואז מהולנד אלייך.

ואתה צריך ללמוד להתנהג בכבוד לאנשים שמשקיעים עבורך.

 

אלכס, אני לא הייתי טורח כמוך ומשקיע עבור משתמש שמתייחס אלייך ככה, שמור על הכבוד שלך.

הוא לא חייב להקשיב, שיעשה מה שהוא רוצה. נו באמת.

פורסם

אני מתחיל לחשוד שהחיישן ב A118C שלי לא לגמרי תקין, כי איכות הצילום בלילה די מזעזעת.

 

אחרי הסרטון שהעלתי לשרשור הסרטונים הסתכלתי על קטעים בהמשך הנסיעה, שם יש יותר תאורה, והאיכות נראית די רע.

הנה הסרטון ביוטיוב, בכוונה העלתי ללא עריכה כלל, ע"מ לא להוריד מהאיכות (והאמת שזה נראה כמעט זהה לקובץ המקורי ב 1080P):

https://www.youtube.com/watch?v=SzTk6EWEo_g

 

שימו לב גם לרעש הכחול בפינה הימנית העליונה, בסרטון המקורי הוא משמעותית בולט יותר אבל ניתן לראות אותו גם ביוטיוב.

נראה שבתחילת נסיעה המצב די תקין, ולאחר כחצי שעה של צילום האיכות מדרדרת. הקטע שהעלתי הוא לאחר שעה של צילום רצוף.

 

כך האיכות נראית ביום, די תקין (כאן הסרטון עבר רינדור של מובי מייקר לפני שהעלתי אותו, קחו בחשבון):

 

לפני שאני פונה לגירבסט, מישהו יכול לבדוק אצלו איך האיכות בלילה לאחר כ 40 דקות של צילום רצוף?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...