Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין לי בעיה, אז בא נגיד מכל המצלמות שיש - וכמו שראיתי אתה שוחה בעניין (!) אז אתה ממליץ על ה A118C?מבחינת מראית עין אני מבין היא קטנה,

אני רואה שבלילה האיכות לא משהו

מבחינת האיכות צילום זה מספיק משפטית?

לפי הוידאו כאן...האיכות בעיתית

לא ככה?

 

מבחינתי כרגע המצלמות הכי מומלצות בתקציב 200-300₪ זה הa118c והmobius c2 עם קבל.

הן נותנות תמורה מלאה לשקל.

 

לגבי הסוגייה המשפטית, אני משער שבהגנה כל פיסת מידע תועיל אבל כתביעה אין לי מושג.

 

עריכה: לגבי הוידאו שצירפת.

בעייתי לשפוט לגבי איכות הוידאו ביוטיוב.

יוטיוב מוריד מאיכות הצילום.

תדאג להגדיר את הסרטון ביוטיוב ל1080p.

 

תחפש בגוגל קובץ מקור שאפשר להוריד, רק ככה תדע בוודאות אם איכות הצילום מספקת אותך.

 

 

אכן - Youtube מוריד את איכות הצילום.

לי יש את המצלמה ואני ממש מרוצה. גם לגבי איכות הסרטים בלילה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מה משנה המספר רכב?

בו נגיד שעשית תאונה עם רכב מסוים ויש לך סרטון שרואים את הרכב(דגם וצבע) אבל לא את הלוחית רישוי אז מה נראה לך שזה לא קביל?

 

קריאת לוחיות רישוי בלילה היא כמעט ולא אפשרית וזה לא משנה איזו מצלמה תקנה.

המצלמה עם הצילום לילה הכי טוב שיש כרגע בשוק זו הDOD LS470W.

פורסם

שלום חברים

 

מחפש מצלמה איכותית בסביבות 500-600 ש"ח.

איך המצלמה Street Guardian SG9665GC? שווה לחרוג קצת מהתקציב בשבילה או שניתן להסתפק במצלמות יותר זולות.

 

תודה רבה

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
הבנת נכון.

תקנה פיוז של 3 אמפר.

המצלמה הגיע :-o אכן ה4 דולר של משלוח עד 10 ימים שווים אתזה :)( בוצע תשלום על המצלמה ב17 לחודש, היום ב10 נחתה במדינת הקודש) שאר החלקים לא הגיעו(מפצל פיוזים+מצת חיצוני+פיוז 3A) טוב נחכה שיגיעו.

בכל אופן את הכרטיס שיש לי בבית (סאנדיסק קלאס 10 דגם X233 נפח 64GB) לפרמט דרך המצלמה או אפשרי דרך המחשב והמצלמה תתמודד איתו טוב?

דבר נוסף, איפה אני בודק(ומוריד בעת הצורך) דגם קושחה ואם קיים באמת צורך ממשי לצרוב קושחה חדשה?

פורסם

האם יש דרך לסדר את ההשתקפויות שיש בשמשה במצלמה?

ושאלה נוספת, האם למאזדה 6 המצלמה הזאת טובה גם לאחורה? כי השמשה מאחורה עמוקה יחסית לבגאז' והפגוש

תודה

פורסם

לדעתי שימוש קבוע בספריי לדשבורד מת' ולא מבריק, יתרום במעט [לא על בסיס שמן].

אולי יעזור לשנות את זווית הצילום, זאת אומרת להוריד טיפה את המצלמה למטה.. שווה בדיקה.

Seat Ibiza FR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...