Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^

לא ניראה תקין, תנסה לפנות לשירות הלקוחות של גירבסט.

מניסיון, דווקא בנושא של לקבל מהם אחריות, זה לא יהיה כל כך פשוט אם אתה לא מוכן

לשלוח את המוצר אליהם (על חשבונך), ויצריך הרבה סבלות ועקשנות.

תתכונן לכך שינסו להציע לך כל מיני פיצויים מגוחכים (כמו 2$ וכו').

ידידי, מספר המשלוח של החבילה הוא בעל סיומת הולנדית.

להרבה מוכרים סיניים יש שם מלאים, שכדי לקצר זמנים ליבשת, שולחים משם.

לא הייתי דואג כל כך במקומך - גירבסט מזכים די בקלות אם המוצר לא הגיע. לא יזכו? פייפאל יזכו אותך.

אתה יכול להסיר דאגה זו מליבך.

מה שכן, למרות כל מיני אמירות אופטימיות שקראתי כאן בפורום על כך שחבילות מגירבסט מגיעות

בטווחים מאוד קצרים - בפועל ברוב הפעמים החבילות מהם יגיעו תוך לפחות חודש ולעיתים תוך 40 יום ויותר.

זהו כניראה שילוב בין כך שהם לא באמת שולחים מיד (אפילו אם נתנו לך מספר מעקב), הם ככל הניראה

שולחים בשירות השילוח הכי זול וגם דואר ישראל לא בדיוק מצטייני השנה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
90 דולר זה לא בתקציב שלי, חשבתי A119 תעלה 50 דולר, זה מחיר סופי 90 דולר?

 

אגב מה ההבדל בינהם? למה ההפרש 5 דולר?

משום מה זה 43 דולר

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html

וזה 48 דולר

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

טוב קיבלתי תשובה לא מקצעית.

הנציג פשוט השווה את שני המוצרים ומנה את ההבדלים כפי שכתבתי, חוץ מזה הוא לא הוסיף שום מידע.

לשיקולך.

פורסם

גירבסט מאוד איטיים.

כל מה שהזמנתי מהם עד היום הגיע כעבור חודשיים לפחות. גם דברים בדולר וחצי וגם מוצרים בסכומים גבוהים יותר.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
טוב קיבלתי תשובה לא מקצעית.

הנציג פשוט השווה את שני המוצרים ומנה את ההבדלים כפי שכתבתי, חוץ מזה הוא לא הוסיף שום מידע.

לשיקולך.

אז עדיף לקנות את ב48 דולר, חשבתי זה אותה מצלמה, תודה רבה אלכס.

לגבי A119, זה בטוח 90 דולר, גם בגירבסט יעלה ככה? אין מצב שיהיה 50-60 דולר?

פורסם
לא הייתי דואג כל כך במקומך - גירבסט מזכים די בקלות אם המוצר לא הגיע. לא יזכו? פייפאל יזכו אותך.

אתה יכול להסיר דאגה זו מליבך.

מה שכן, למרות כל מיני אמירות אופטימיות שקראתי כאן בפורום על כך שחבילות מגירבסט מגיעות

בטווחים מאוד קצרים - בפועל ברוב הפעמים החבילות מהם יגיעו תוך לפחות חודש ולעיתים תוך 40 יום ויותר.

זהו כניראה שילוב בין כך שהם לא באמת שולחים מיד (אפילו אם נתנו לך מספר מעקב), הם ככל הניראה

שולחים בשירות השילוח הכי זול וגם דואר ישראל לא בדיוק מצטייני השנה.

 

גירבסט מאוד איטיים.

כל מה שהזמנתי מהם עד היום הגיע כעבור חודשיים לפחות. גם דברים בדולר וחצי וגם מוצרים בסכומים גבוהים יותר.

 

תודה לשניכם על התייחסות רצינית לפוסט, ובלי העלבות/העלבויות מיותרות.

זו הזמנה ראשונה שלי מגירבסט (וככל הנראה גם האחרונה). באיביי/עלי מוכר עם התייחסות כזו היה כבר חוטף פידבקים שליליים שהיו מחסלים אותו.

אני ממש לא ממהר. רגיל שמוצרים מסין מגיעים אחרי חודשים. המצלמה הישנה עדיין עובדת. (בלי תאריך נכון, ודורסת את הסרטונים מהנסיעה הקודמת בכל התנעה מחדש, אבל יותר טוב מכלום כרגע)

 

מה שחשוד זה שמוכר טוען ל-SENT OUT וTRACK17 טוענים לפרה אדווייזד.

בפעם הבודדת הנוספת שזה קרה לי, התברר שהמוכר אכן נוכל, ועלי זיכו אותי וסגרו לו את המכירה.

 

למי שלא מתמצא- PRE ADVISED אומר שהמוכר הדפיס מדבקת משלוח עם מספר מעקב, אך לא מסר את הפריט בפועל לדואר.

נתקלתי לא פעם במוכרים (בעיקר גדולים) שעושים זאת, ופעם ב4, נגיד 5, וגם משישה ימים לא הייתי עושה עניין, מביאים הכל לדואר בשק גדול אחד, ואז מתעדכן הסטטוס ל"נסרק ביחידת הדואר אחר-ג'הנם" מיידית.

אנחנו כבר 11 יום מיום ההזמנה ולא התעדכן כלום.

ומהצד של גירבסט- דממה דקה.

 

העליתי את העניין בפורום חנונים אחר שאני חבר בו (גאג'טים לקודי :-P) וכולם שם אמרו לי - "גירבסט? מי מזמין בגירבסט. ידוע שהם סחבנים".

 

אז עכשיו זה ידוע גם לי.

תודה לכל מי שסייע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

גירבסט הם חראות ללקוחות, לפעמים לוקח להם גם שבועיים ושלושה לשלוח חבילות.

אין לך מה לדאוג מהבחינה שהם ירמו אותך כי זה לא המצב, אתה כן יכול לשלוח להם הודעה ולנסות להבין למה החבילה עוד לא נשלחה.

תמיד הם מוכרים בזול ואני מתפתה להזמין מהם, ואז נזכר איזה זבל של אתר הם ומצטער.

פורסם
אז עדיף לקנות את ב48 דולר, חשבתי זה אותה מצלמה, תודה רבה אלכס.

לגבי A119, זה בטוח 90 דולר, גם בגירבסט יעלה ככה? אין מצב שיהיה 50-60 דולר?

בהתחלה אני משער שהמחיר יהיה זהה, אחרי פרק זמן מסויים הם יתחילו להציע מבצעים, בוא נומר במחיר של פחות כמה דולרים בודדים מהמתחרים.

 

כרגע, העדיפות היא לקנות מfoxoffer.

פורסם

natco

אני לא נתקלתי בדבר כזה, אני הזמנתי בנובמבר A118C, יחד עם כרטיס זיכרון ועוד 2 כרטיסי זיכרון למצלמת רפלקס

המוצר נקנה ב27 לנובמבר ונשלח אחרי יומיים בלבד ב29 לנובמבר והחבילה הגיעה אחרי חודש ושבוע +-

 

לדעתי אני במקומך מחכה עוד יומיים-שלושה ואם לא שולחים תבטל את זה ותבקש החזר כספי

מוכרים את המצלמה A118C גם באיביי ב48 דולר (משלוח חינם)

פורסם
^

לא ניראה תקין, תנסה לפנות לשירות הלקוחות של גירבסט.

מניסיון, דווקא בנושא של לקבל מהם אחריות, זה לא יהיה כל כך פשוט אם אתה לא מוכן

לשלוח את המוצר אליהם (על חשבונך), ויצריך הרבה סבלות ועקשנות.

תתכונן לכך שינסו להציע לך כל מיני פיצויים מגוחכים (כמו 2$ וכו').

 

 

יש לך a118c?

יש כאן עוד מישהו שיכול להשוות לאיכות הצילום הלילית אצלו (אבל כאמור לאחר כחצי שעה של צילום לפחות)?

 

ובעניין השליחה של גירבסט -מעבר לעובדה שהם שולחים באיחור, הסטטוס הראשון של החבילה מתעדכן רק כשהיא מגיעה להולנד, וזה יכול לקחת גם שבוע אחרי שהמוכר שולח.

ככה ש 10-12 יום בלי עדכון זה אפשרי.

 

אצלי היא הגיעה תוך שלושה שבועות, אגב.

פורסם
יש לך a118c?

יש כאן עוד מישהו שיכול להשוות לאיכות הצילום הלילית אצלו (אבל כאמור לאחר כחצי שעה של צילום לפחות)?

 

ובעניין השליחה של גירבסט -מעבר לעובדה שהם שולחים באיחור, הסטטוס הראשון של החבילה מתעדכן רק כשהיא מגיעה להולנד, וזה יכול לקחת גם שבוע אחרי שהמוכר שולח.

ככה ש 10-12 יום בלי עדכון זה אפשרי.

 

אצלי היא הגיעה תוך שלושה שבועות, אגב.

 

תודה, זה מה שניחשתי בעקבות התגובות כאן. (שהיא פשוט עוברת מסין להולנד "מתחת לראדאר", ולא יוצאת ממחסן אירופאי, כמו שהכרתי בעבר ממוכרים באיביי).

 

בכל מקרה, כשהיא תגיע סו"ס, תכננתי להעלות לכאן השוואה שלה למצלמה הקודמת שלי (יום+לילה) בצילום סימולטני על מסך חצוי.

 

בינתיים, עיכבתי את הרכישה של המיני 0801 לחלון האחורי.

אם היא אכן תאכזב, אעביר אותה אחורה, וארכוש שיומי YI לחלון הקדמי, כמו שתכננתי מלכתחילה.

תשקול זאת- מהנסיון שלי עם הדואלית הסופנית שלי, (שהאחורית שלה אפילו לא 720P), בלילה, פנסי הרכבים שבאים מאחוריך, ממילא לא משאירים לה (או לכל מצלמה) סיכוי להתמודד עם מ"ר רחוקים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...