Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ואוו, באמת גרוע.

תתחיל בזה שתשחזר להגדרות יצרן.

אם לא עוזר, סימן שחיישן הצילום דפוק.

כמו כן הרעש לא אמור להיות.

תפתח קייס בפייפאל.

איפה קנית אותה?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

קניתי אותה מהמוכר שמאוד מומלץ כאן בפורום ובאיביי.

אני באמת חושב שהיא נשרפה בשמש, אנסה קודם לאפס את ההגדרות.

היא מחוברת למצת.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם (נערך)

היא מקבלת מתח קבוע גם כשהרכב מכובה??

אם כן, אז הטמפ' הגבוהה גמרה אותה.

 

ד''א, מי שקנה את הvico power plus.

הטמפ' האידיאלית לקטיעת המתח היא 50 מעלות צלזיוס.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לא, לא קשור להנעה, יש שנאי ששומר על מתח קבוע....

 

אם היא לא מחוברת למתק קבוע אז לא אמורה להיות סיבה שהיא תשרף בגלל החום.

 

תשלח הודעה למוכר, בצירוף הוידאו.

אל תפתח קייס, תראה מה הוא אומר לך.

אם ההצעה שלו לא מספקת אותך תפתח קייס בפייפאל.

פורסם

שאלה למי שקנה את המצלמה SQ8 (כמו כאן: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_314031.html).

לפי מה שאני רואה המצלמה מגיעה עם בסיס שיש בו 2 חורים. לא מובן לי איך מחברים את המצלמה לחלון? במצלמות האחרות יש מדבקה של 3M (כנראה חזק ביותר) או ואקום (כנראה פחות טוב) או אפילו חיבור לבסיס של המראה (כנראה הכי טוב?). חיפשתי גם סרטונים ביוטיוב אבל בשום סרטון לא מראים איך מחברים את המצלמה לרכב באופן קבוע.

פורסם
כבר באתי להזמין a118c ועכשיו אני רואה שבעיה לסמוך על גירבסט

 

לכן מומלץ לקנות מותגים , אצלנו במסגרת האחריות אנחנו מחליפים לחדש במיידי במקרה של תקלה (מה שבדרך כלל לא קורה)

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
לכן מומלץ לקנות מותגים , אצלנו במסגרת האחריות אנחנו מחליפים לחדש במיידי במקרה של תקלה (מה שבדרך כלל לא קורה)

מה הקשר בין מה שכתבת למה שהוא כתב?, הוא לא אמר שיש בעיה עם המצלמה אלא החנות ואם אתה רוצה שאני אמצא לך זיופים למצלמות שלך רק תבקש.

ובקשר ללקנות מותגים אז במחיר של המותג אני קונה בין 2-3 מצלמות כמו הa118c שמחזיקה לי כבר שנה וחצי מעולה ברכב. ככה שבמקרה הצורך והיא תתקלקל אני יכול להחליף אפילו בלי לפנות ליצרן ועדיין להישאר עם עודף בכיס.. סתם נקודה למחשבה:wink:

פורסם

קיבלתי תשובה מגירבסט, אז כפי שהבטחתי - אני מעדכן:

The supplier said there is no big difference between the 2 item,just system update. They are both original.

 

למעשה תשובתם היא שמדובר באותה מצלמה עם גירסת תוכנה שונה.

לדעתי זה לא נכון, מדובר בדיוק באותה מצלמה - יש להם דף אחד עם הרבה סיקורים וביקורות

טובות שמושך לקוחות, מי שלא חופר בשביל להשיג מחיר זול יקנה שם. מי שיחפש קצת באתר

ימצא שיש את אותה מצלמה בדף אחר בזול - דרך להגדיל מכירות ולהרוויח קצת יותר בסה"כ.

 

בכל אופן - אני יכול לומר בביטחון כמעט וודאי שבין אם תזמינו את המצלמה במבצע ובין אם תשלמו את

המחיר היקר יותר, יישלחו לכם את אותה מצלמה מאותו ארגז - כך שההיגיון אומר שאו שאל קנו את המצלמה מגירבסט,

או שתקנו אותה בעמוד המכירה בו היא נמכרת בזול יותר. כמובן כל אחד יבחר את מה שהוא מעדיף כמובן.

פורסם

או שהם לא יודעים על מה הם מדברים, או שהם משקרים לאחד מאיתנו.

הם כתבו לי במפורש שבשני המקרים מדובר במוצר מקורי.

 

אם כך, אשקול אם בכלל להמשיך לקנות מגירבסט - כפי שכתבתי:

אני יכול לומר בביטחון כמעט וודאי שבין אם תזמינו את המצלמה במבצע ובין אם תשלמו את המחיר היקר יותר, יישלחו לכם את אותה מצלמה מאותו ארגז - כך שההיגיון אומר שאו שאל קנו את המצלמה מגירבסט,

או שתקנו אותה בעמוד המכירה בו היא נמכרת בזול יותר.

הם לא באמת שולחים את מה שביקשת - כמו שכתבתי - הזמנתי מהם g1w-c ובמקום זאת קיבלתי g1wc-b.

מה שיש להם במלאי מולם באותו רגע, הם שולחים. כמובן שלא ישלחו לך מצלמה שונה, אך אם מדובר ב"אותו דבר

מספק שונה"...

לא רואה איך תוכל לדעת האם אכן תקבל את המצלמה היקרה, המקורית לכאורה, ולא את הזולה, המזויפת לכאורה.

גם אם אכן קיים שוני בחומרה, המשתמש הממוצע לא יתחיל לפרק את המוצר לגורמים, לחפש ברשת מה החומרה

שצריכה להיות שם, ולוודא שאכן יש לו מוצר מקורי. מניסיון, להוכיח משהו כזה מול גירבסט יהיה כמעט בגדר בלתי אפשרי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...