Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא חושב שיש מקום להשוואה בכלל, נברתי ביוטיוב ולא הצלחתי למצוא סרטון אחד שהאיכות אפילו דומה למצב אצלי, להמחשה:

[ATTACH=CONFIG]464550[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464552[/ATTACH]

השתיים הראשונות הן צילום מסך מהקובץ המקורי של המצלמה שלי, השלישית היא צילום מסך מסרטון ביוטיוב (שעוד מוריד מהאיכות ביחס למקור!) ותראה איזה הבדל!

את האמת אצלי כמו אצלך, האיכות על הפנים בלילה, אפילו האור הירוק ברמזורים נראה כחול במצלמה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)
אני לא חושב שיש מקום להשוואה בכלל, נברתי ביוטיוב ולא הצלחתי למצוא סרטון אחד שהאיכות אפילו דומה למצב אצלי, להמחשה:

[ATTACH=CONFIG]464550[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464552[/ATTACH]

השתיים הראשונות הן צילום מסך מהקובץ המקורי של המצלמה שלי, השלישית היא צילום מסך מסרטון ביוטיוב (שעוד מוריד מהאיכות ביחס למקור!) ותראה איזה הבדל!

האיכות באמת גרועה. איך הפוקוס בכללי?

עלתה לי מחשבה כרגע שאולי דחפו לך את הזיוף.

תשווה את האריזה שאצליך לאריזה שאצלי בסרטון.

 

יכול להיות עידכון גרסא יפתור את הבעיה.

שלום לאלכס וחברי הפורום,

 

החלטתי לרכוש מצלמת דשבורד קדמית בסכום של עד 100$.

ראיתי שהומלץ רבות הדגם: A118C ובנוסף אלכס ציין שה- 119C החדשה תהיה טובה יותר מהדגם הקודם.

האם כדאי לרכוש את ה- A119, או "ללכת על בטוח" ולרכוש את ה- A118C ?

 

תודה מראש!

אתה יכול לחכות טיפה עד שאנשים יתחילו לקבל את הa119 ולראות לאן נושבת הרוח.

 

הרושם שקיבלתי מהייצרן הוא רושם טוב מאוד.

הוא מאוד קשוב לצרכנים וכל הבדיקות הסופיות של גרסאת הבטא היו בפומבי.

זה כלל הרבה החלפת גרסאות ובדיקות ועוד.

מדובר באותו יצרן של ה a118c.

 

בדרך כלל כאשר מוצאים מצלמה לייצור המוני בהתחלה קורה שיש בעיות פה ושם.

עם הזמן הייצרן פותר אותם.

 

אישית לא הייתי מהסס, וקונה את הa119.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
את האמת אצלי כמו אצלך, האיכות על הפנים בלילה, אפילו האור הירוק ברמזורים נראה כחול במצלמה.

אשמח אם חדי ההבחנה יכולים להגיד לי אם גם אצלי האיכות גרועה למדי או שהיא עומדת בסטנדרט של הצילום לילה בa118c

 

בנוסף, אחכה לחוות דעת וכנראה אעביר אותה לשמשה האחורית, ותחליף אותה a119.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם (נערך)
האיכות באמת גרועה. איך הפוקוס בכללי?

עלתה לי מחשבה כרגע שאולי דחפו לך את הזיוף.

תשווה את האריזה שאצליך לאריזה שאצלי בסרטון.

 

יכול להיות עידכון גרסא יפתור את הבעיה.

 

המצלמה מקורית, האריזה היא האריזה המוכרת וכוללת את כל הציוד הרגיל, בנוסף המצלמה בנויה מצויין כצפוי מ A118C וכוללת גם את המק"ט מאחור שמודבק בצורה נקיה.

מבחינת תכנתית גם אין בעיות.

ומההיכרות שלי עם התחום עדכון תכנה לא יעזור פה, הרעש שרואים, במיוחד בקצוות, נובע מחיישן דפוק עם בעיות בידוד בין הפיקסלים.

 

כנראה שבקרת האיכות לא טובה כל כך למרות הכל. הסינים האלה :evil: רק בגלל זה העדפתי את ה A118C על פני ה G1W-C.

 

ELIC- האיכות נראית טובה משמעותית מאצלי, נראה לי שתקין.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם (נערך)
אשמח אם חדי ההבחנה יכולים להגיד לי אם גם אצלי האיכות גרועה למדי או שהיא עומדת בסטנדרט של הצילום לילה בa118c

 

בנוסף, אחכה לחוות דעת וכנראה אעביר אותה לשמשה האחורית, ותחליף אותה a119.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

דווקא אצלך נראה אפילו יותר טוב.

הנה סרטון מאצלי, בלילה זוועה, בערך אי אפשר לקרוא מספרים בכלל חוץ ממה שקרוב ובעמידה מלאה

אצלי גם חיצונית נראה מקורי (אריזה והמדבקה על המצלמה).

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

OOGA אומנם המצב אצלי טוב יותר אך המצלמה אכן לא להיט בשעות החשכה.

אליק וNON המצב שלכם דיי סטאנדרתי לפי מה שמה שראיתי ביוטוב,המצב דומה גם אצלי, אם אתם רוצים לשפר מעט את הראות תצתרכו לעלות את החשיפה ל1/3+ זה יתן בוסט קטן בלי סינוור של המצלמה ביום(אצלי זה נראה דיי בסדר במצב הזה), בנוסף תנסו לדאוג לשמשה נקיה זה עושה שינוי מורגש(נקיה מבחוץ ומבפנים)

פורסם
דווקא אצלך נראה אפילו יותר טוב.

הנה סרטון מאצלי, בלילה זוועה, בערך אי אפשר לקרוא מספרים בכלל חוץ ממה שקרוב ובעמידה מלאה

אצלי גם חיצונית נראה מקורי (אריזה והמדבקה על המצלמה).

 

מה דעתך על שלי?

בלילה אצלי זה ממש ממש גרוע

Screenshot_14.jpgScreenshot_15.jpg

פורסם
מה דעתך על שלי?

בלילה אצלי זה ממש ממש גרוע

[ATTACH=CONFIG]464680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464681[/ATTACH]

נראה גרוע כמו שלי. ומוזר כי יש סירטונים באינטרנט שבהם האיכות נראית יותר טובה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

חזר למלאי ובמחירים מיוחדים לחברי הפורום !

 

VICOVATION MARCUS 2 רק 600 ש"ח . מתנה ג'ילדה יפנית מקורית בשווי 80 ש"ח .

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=25&lang=eng

VICOVATION MARCUS 4 רק 760 ש"ח . מתנה ג'ילדה יפנית מקורית בשווי 80 ש"ח .

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=68&lang=eng

 

 

ORIGINAL-AION-KANEBO-PLAS-CHAMOIS-MADE-IN-JAPAN

 

aion.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

לפני שנתיים קניתי ויקו sf2 התקנתי באוטו ומאז לא נגעתי עובדת ללא דופי. לא מבין אתכם כל ההתעסקויות החלפות מצלמות קבלים שטויות. פעם אחת 300 שקל ושכחתי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
נראה גרוע כמו שלי. ומוזר כי יש סירטונים באינטרנט שבהם האיכות נראית יותר טובה.

העדשה/שמשה אצלכם נראית מאוד מלוכלכת, בדקתם שהכל נקי או שזו פשוט האיכות של המצלמה?

פורסם

קניתי את המצלמה של YI בבאג.

אני אחסוך מכם את הפרטים הטכניים שמצויינים ממילא באתר.

לחיוב:

  • מרובעת וקטנה, מתאימה בדיוק מאחורי המראה.
  • כתוב על הקופסא שמצורף כבל ארוך - והם באמת מתכוונים לארוך. אפשר לבצע התקנה קבועה ואסטטית איתו בלי בעיה.
  • קלה מאוד לתפעול, בין אם משתמשים בכפתורים על המצלמה או באפליקציה.
  • חיבור יציב למנשא, שמגיע עם פד דבק m3.
  • יכולה להקליט עם ובלי סאונד.
  • נדלקת ומתחילה לצלם ברגע שמקבלת מתח.
  • צילום בתנאי חושך טוב (בכפוף לסעיפים מטה).

 

לשלילה:

  • המצלמה מתחממת בצורה מורגשת אפילו ברכב עם מזגן (בניגוד לאייפון, גם כשאפליקצית ניווט/צילום פועלת) וזה גורם לפגיעה מובחנת באיכות הצילום. אם בתחילת הנסיעה התמונה ברורה וחדה, לאחר זמן קצר התמונה מקבלת מין "רעש" כזה, או הופכת למגורענת ומאבדת מהחדות שלה. זה אמנם לא סוף העולם, אבל זה אומר שהמרחק שבו יכולים לראות מספר של רכב מלפנים מתקצר.
  • הזרוע של המצלמה מתחברת לגוף מלמעלה (יכול להיות שיש אופציה להפוך את התמונה, אבל אני לא מצאתי). בצורה תמוהה, חיבור מתח מגיע בצורה של האות ד, כאשר החלק האנכי מופנה כלפי מעלה ויוצא שהכבל מושך את מצלמה ונותן לה זוית. צריך לסגור את בורג החיבור לזרוע חזק.
  • אולי אני מפספס משהו בהגדרות, אבל המצלמה לא מפסיקה לצלם כשמנתקים אותה.
  • הכפתורים על גוף המצלמה מרגישים מאוד זולים וכאילו הם עומדים להתפרק בכל רגע.

 

לא לפה ולא לשם:

  • מצלמת רציף בקטעי וידאו בני 3 דק' כל אחד (מבחינתי זה סבבה, אולי יש אחרים שמעדיפים זמן ארוך יותר/קצר יותר).
  • יש פונקציה של צילום בזמן תאונה. אבל אם ממילא מצלמים את הנסיעה, אז למה בדיוק הפונקציה הזו קיימת?
  • יש מערכת סטייל מובייל-איי במצלמה, לא בדיוק הבנתי איך היא עובדת או על סמך אילו נתונים היא נותנת התראות. קיבלתי התראת שמירת מרחק כשהיה רכב לפני, כשלא היה רכב לפני, כשהיה רכב לפני אבל רחוק.... אתם מבינים את הסיפור. אותו דבר לגבי סטיה מהנתיב. לא הצלחתי למצוא תבנית בהתראות: לפעמים הקו היה לבן לגמרי (חדש), לפעמים קצת מלוכלך, לפעמים לא, ולפעמים בכלל לא היה קו (ולא הייתה סטייה).

 

סרטון דוגמא (ללא סאונד): אפשר לראות איך יש רעש בתמונה

4JgL6JLZBZM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

סרטון דוגמא נוסף, כולל מעבר במנהרה וסאונד:

K9Vj9L8fQO0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...