Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המממ, כעיקרון עוד לא יצאה שום הודעה על תחילת המכירה של הa119.

יכול להיות הם העלו את זה לאתר כpreorder.

בכל מקרה זה סימן טוב וזה מצביע שהמצלמה תתחיל להימכר בקרוב.

אמליץ לך לחכות קצת ולראות לאן נושבת הרוח.

 

אני אשלח להם מייל לברר האם זה preorder.

פורסם

כרגע חזרו אלי.

הם אומרים שהמצלמה תגיע אליהם שבוע הבא. זאת אומרת כרגע היא preorder. אני מהמר שיקח לה להגיע אליהם יותר משבוע.

 

לגבי הפילטר cpl הוא עדיין לא מוכן והייצרן עובד עליו. המצלמה תמכר בלעדיו.

פורסם

נעזרתי פה בעבר וקניתי מצלמה A118C, היא נמצאת בשמשה הקדמית, מרוצה ממנה מאוד ועובד מעולה

אני מעוניין לקנות מצלמה לאחורה, שיצלם גם מאחורה, המצת ברכב תפוס למצלמה מקדימה

איזה "קומבינה" אפשר לעשות בשביל לחבר את המצלמה מאחורה, כמובן שאני צריך קישורים לכל הדברים

שמעתי שיש דגם חדש A119, לחכות שיצא או לקנות A118C? או שיש מצלמה יותר טובה היום לתקציב של 50-60 דולר?

 

תודה ושבת שלום

פורסם
נעזרתי פה בעבר וקניתי מצלמה A118C, היא נמצאת בשמשה הקדמית, מרוצה ממנה מאוד ועובד מעולה

אני מעוניין לקנות מצלמה לאחורה, שיצלם גם מאחורה, המצת ברכב תפוס למצלמה מקדימה

איזה "קומבינה" אפשר לעשות בשביל לחבר את המצלמה מאחורה, כמובן שאני צריך קישורים לכל הדברים

שמעתי שיש דגם חדש A119, לחכות שיצא או לקנות A118C? או שיש מצלמה יותר טובה היום לתקציב של 50-60 דולר?

 

תודה ושבת שלום

אופציה אחת היא להתעלק על החיבור של האור בתקרה או אור בגאז ואז תמיד המצלמה תפעל.

אופציה שניה היא לקחת כבל usb מאוד ארוך או מאריך, להתעלק על פיוז עם מפצל פיוז שקונים בדולר באיביי, ולהוליך את הכבל מהתיבת פיוזים, דרך הקורה והגג, תלוי ברכב כמובן.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

רון,

אמליץ לך לחכות עד שהa119 תצא לשוק.

תקנה אותה ותחבר אותה בשמשה הקדמית, את הa118c תעביר לשמשה האחורית.

 

לגבי חיבור המצלמה לחלון האחורי, תצפה בסרטון שהכנתי.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

כל הקישורים ל''מצרכים'' להתקנת המצלמה לתיבת הפיוזים נמצאים בהצג עוד מתחת לסרטון.

כמו כן בסרטון של הvico power plus ישנו הסבר איך לעבוד עם מפצל פיוזים.

פורסם

תודה רבה לשניכם

מתי בערך a119 אמורה לצאת? ולמה לא קוראים לזה a119c?

 

עדיף לקנות מפצל למצת ולחבר את המצלמות לשם או לחבר לפיוזים?

פורסם

שימו לב.

הוזמנה a118c מהקישור של אלכס בגירבסט לפני עשרה ימים.

הפריט עדיין בסטטוס pre-advised.

לטעמי חשוד מאד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...