Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מהיכן התלונות על אבדן תאריך ושעה שקיימות כאן בשרשור?

שטויות?

אפשר לקנות בלי חשש?

אחרי סופ"ש ללא התנעה (לא שזכיתי לכזה ב10 שנים האחרונות) לא צריך להתחיל לכוונן?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

 

לאחר המון דיונים בזמן האחרון עם הבת זוג שהיא תמיד אומרת לי ״יובל תשים מצלמה אתה לא יודע מה יכל לקרות!״ ולא ממש הקשבתי לה.. היום ראיתי תאונה בכביש שאם הייתה לנהגת מצלמה היא הייתה יוצאת מזה בגלל רוורס של נהג מלפניה.

 

 

בכל מקרה - לענייננו, אני צריך המלצה לקניית מצלמה מהאיביי, חשוב לי שהמצלמה תהיה איכותית, עם איכות תמונה טובה ואורך חיים ארוך, וכמובן התקנה קלה (אני בור בהתקנות).

 

 

אשמח לקבל המלצות מחבר׳ה שמבינים בעניין ויכולים להמליץ מניסיון אישי על מוצר כזה.

 

 

תודה מראש !! :lol:

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

שלום,

 

 

לאחר המון דיונים בזמן האחרון עם הבת זוג שהיא תמיד אומרת לי ״יובל תשים מצלמה אתה לא יודע מה יכל לקרות!״ ולא ממש הקשבתי לה.. היום ראיתי תאונה בכביש שאם הייתה לנהגת מצלמה היא הייתה יוצאת מזה בגלל רוורס של נהג מלפניה.

 

 

בכל מקרה - לענייננו, אני צריך המלצה לקניית מצלמה מהאיביי, חשוב לי שהמצלמה תהיה איכותית, עם איכות תמונה טובה ואורך חיים ארוך, וכמובן התקנה קלה (אני בור בהתקנות).

 

 

אשמח לקבל המלצות מחבר׳ה שמבינים בעניין ויכולים להמליץ מניסיון אישי על מוצר כזה.

 

 

תודה מראש !!

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

ודגם אחד מומלץ יש?

מה שחשוב לי שזה לא יפריע בזמן נהיגה (ויהיה במקום לא בולט מדי), שזה לא יתחבר למצית ואפילו עדיף שיהיה על בטריות (שלא יקח מהמצבר) ושהאיכות תמונה תהיה טובה. זה הפרמטרים היותר חשובים לי..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

המומלץ זה הa118c.

ממש לא מפריעה ולא מצריכה התעסקות.

איכות הצילום היא טובה אבל לא סופר טובה, אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו.

לגבי הדרישה שלך לגבי הבטריה- הדרישה הכי מגוחכת ומוזרה ששמעתי. איך לדעת הבטריה נטענת?

 

לגבי חיבור המצלמה לתיבת הפיוזים, תיגש לחשמלאי רכב או מתקין מערכות שמע ושיתקין לך את זה.

פורסם
המומלץ זה הa118c.

ממש לא מפריעה ולא מצריכה התעסקות.

איכות הצילום היא טובה אבל לא סופר טובה, אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו.

לגבי הדרישה שלך לגבי הבטריה- הדרישה הכי מגוחכת ומוזרה ששמעתי. איך לדעת הבטריה נטענת?

 

לגבי חיבור המצלמה לתיבת הפיוזים, תיגש לחשמלאי רכב או מתקין מערכות שמע ושיתקין לך את זה.

ומה עשיתי בזה? לשלם עוד 100 שקלים? שמעתי שיש מצלמות שעובדות על סוללות ופשוט פעם בכמה שנים להחליף סוללות למה זה לא עדיף?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם (נערך)

בוא נתחיל מזה שכתבת שאתה בור בהתקנות. אני יוצא מנקודת הנחה שאתה לא מסוגל להתקין מצלמה לבד, ושלא נדבר על להלחים סוללה חדשה במצלמה.

 

נמשיך לזה שאבקש ממך לצפות בסירטון התקנה של המצלמה ותבדוק עם עצמך האם אתה מסוגל לעשות את זה. בסרטון התקנתי את המצלמה בשמשה האחורית, אותו דרך התקנה גם בשמשה הקדמית.

לאחר הסרטון תעבור לסרטון התקנת vico power plus, יש שם הסבר לגבי שימוש מפצלי פיוזים.

 

אחריו תקרא את העמודים האחרונים, דנתי עם איליה לגבי מפצלי הפיוזים.

 

 

לגבי המצלמה שהמליצו לך, מצלמות דו ערוציות מצלמות באיכות ירודה יותר ממצלמות חד ערוציות. והמצלמה מגיעה עם סוללה כמובן, לכן לדעתי זה בזבוז כסף.

לשיקולך.

 

 

אחרי שתצפה בסרטונים אשמח אם תשאל שאלות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש לי G1W-C ברכב שמחוברת דרך מטען של Anker

ויש לי שתי בעיות איתה.

 

בעיה אחת שכבר דיברתי עליה בשירשור הזה אבל אז היה חורף בחוץ ועכשיו אנחנו בשיא הקיץ:

כאשר אני פותח את הסוויטץ', המצלמה נלדקת ואם אני לא מניע ישר אלה אחרי 2-3 שניות, היא ניכבת. אם אני מניע ישר היא נישארת דלוקה. אומנם כבר התרגלתי להדליק אותה ידנית אם צריך, אבל קצת מעצבן. מה יכולה להיות הבעיה?

 

בעיה שניה זה שפעם בכמה זמן (שבוע-שבועיים), ההגדרות של המצלמה מתאפסות לראשון לינואר שנת 2000 ואני צריך שוב לכוון אותה לתאריך ושעה הנכונים. לא הצלחתי לאתר שום קשר בין הדרך שבה אני מניע \ כמות הנסיעות בשבוע \ אופי הנסיעות וכדומה לאיפוס של המצלמה. פשוט מידי פעם אני מעיף מבט למצלמה ושם לב שהתאריך הוא 02-01-2000 לדוגמא.

 

הצעות? מישהוא נתקל בזה?

תודה מראש!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...