Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן,

יש ברכב של אחי את המצלמה הזאת:

http://www.banggood.com/Dome-G1WH-GPCV2159-Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-p-916394.html

ושהיא נדלקת היא ישר רושמת את זה:

sdc error/please format

 

ניסיתי לפרמט את הכרטיס זכרון וזה לא עזר,

יש לכם אולי פתרון?

תודה מראש.

 

איך ביצעת את הפרמוט?

קודם כל תכניס את הכרטיס לקורא כרטיסים ולמחשב, תבצע פרמוט רגיל לכרטיס.

לאחר מכן תכניס אותו למצלמה ותבצע פרמוט בתוך המצלמה (יש אפשרות כזאת שם, תחפש).

אם הבעיה עדיין נמשכת, תנסה להחליף לכרטיס אחר\חדש.

בהצלחה.

פורסם

כרטיס שנמחק במחשב משאיר איזה גיבוי והופך לא שמיש. חפש המלצות בפורומים, עד כמה שאני זוכר מחיפוש (בעניין אחר) לגבי ה-a118c צריך למחוק את סל המחזור כאשר הכרטיס במחשב, או משהו דומה.

לגבי כבל - כל כבל mini USB יתאים. אני משתמש בספק מצית עם 4 כניסות USB של טרונסמארט (יש יציאת QC2.0 שמשמשת אותי לטלפון),עם כבל שהזמנתי בדולר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מישהו מצא באינטרנט את המצלמה של Xiaomi Yi Car Vehicle Dash Camera עם אנגלית במקרה?

כן. שמע.

באיבי מוכרים אותה בסביבות 500 ש"ח (לא זוכר מדויק) בbanggood com מוכרים אותה יולר זול, אבל בגלל שרק החנות Bug מוכר אותה פה בארץ, לא מוכנים לשלוח לפה. אתה מוזמן להיכנס ולראות, הייתי בשוק.

 

כתבתי על זה כבר אתמול. תראה.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

מישהו בעל

A118c כבר ניסה לחבר לה מסך חיצוני?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קיבלתי את הA118C ולאחר כמה צילומים שמתי לב שכמה סרטונים שנישמרים לא עובדים ומראים שגיעה..

השאלה היא אם יש מה לעשות עם זה..?

תודה לעוזרים!

פורסם

לא צריך לקרות, אתה יודע באיזה פרק זמן השגיאה קוראת?

התנעה/כיבוי הרכב?

פירמטת את כרטיס הזיכרון דרך המצלמה? איזה חברה הכרטיס?

 

זה גם יכול לנבוע כתוצאה מהתחממות של המצלמה, עד כמה חם היה בעת צילום הקטעים?

פורסם
לא צריך לקרות, אתה יודע באיזה פרק זמן השגיאה קוראת?

התנעה/כיבוי הרכב?

פירמטת את כרטיס הזיכרון דרך המצלמה? איזה חברה הכרטיס?

 

זה גם יכול לנבוע כתוצאה מהתחממות של המצלמה, עד כמה חם היה בעת צילום הקטעים?

 

עשיתי פירמוט דרך .. זה קורה בסרטונים שהמצלמה מתכבה , הסרטון האחרון בצילום.

יש טעם אולי לעדכן גירסא?

והכרטיס זכרון סמסונג איבו 32ג'יגה

פורסם

אם זה קורה בזמן שהמצלמה מתכבה סימן שיש בעיה בקבלים/ תוכנה.

תנסה להוריד את אורך הסרטון לדקה ותפעיל שומר מסך.

תבדוק אם זה עוזר.

אם לא עוזר תנסה לעדכן גרסה.

 

ד''א אתה משתמש בשנאי שמגיע בערכה או שחיברת לusb כלשהו?

פורסם
אם זה קורה בזמן שהמצלמה מתכבה סימן שיש בעיה בקבלים/ תוכנה.

תנסה להוריד את אורך הסרטון לדקה ותפעיל שומר מסך.

תבדוק אם זה עוזר.

אם לא עוזר תנסה לעדכן גרסה.

 

ד''א אתה משתמש בשנאי שמגיע בערכה או שחיברת לusb כלשהו?

 

אני משתמש בשנאי יותר איכותי שנישאר מהמצלמה הישנה DOD

ואני יעדכן גרסה ונעדכן אם עזר

תודה :D

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...