Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תשתמש במטען המקורי, אולי הבעיה של כיבוי המצלמה תחלוף.

כעיקרון זה נובע מנפילת המתח בעת ההנעה.

 

לגבי התאריך והשעה, אין מה לעשות. אין במצלמה סוללתRTC. מדובר בסוללה שתפקידה לשמור על התאריך והשעה של המצלמה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Alex זה קורה גם עם המטען המקורי.

 

לגבי התאריך והשעה, זו בעיה ידוע? כלומר זו לא איזה תקלה עם המצלמה שלי ספציפית? כי זה הרי כן שומר את התאריך והשעה ותקופה מסויימת, פשוט פעם ב.. זה מתאפס.

 

תודה רבה לך על התגובה!

פורסם

כן בעיה ידועה.

 

אם זה קורה גם עם מטען מקורי.

אם יש לך אפשרות, תבדוק את זה על רכב אחר.

אם קורה אותו סיפור ברכב אחר, אתה יכול לנסות לעדכן גירסא.

לידיעתך, אם עידכון הגרסא משתבש באמצע יש סיכוי שהמצלמה תכנס למצב brick ורוב הסיכויים תלך לבית קברות למצלמות.

 

תנסה להוריד את אורך הסרטונים ל3 דקות ותעשה שומר מסך.

לי זה עזר עם הבעיה של התאריך והשעה.

פורסם

אלכס תודה רבה!

 

אנסה לבדוק ברכב אחר.

לגבי עידכון גרסא, לזכרוני עידכנתי לגרסא הכי אחרונה כשרכשתי אותה לפני חצי שנה. אבדוק היום מה מותקן עליה.

ואנסה להוריד ל 3 דקות ולשים שומר מסך.

 

שוב תודה רבה!

פורסם

טוב, אלכס. הצלחת להפוך לי את ההחלטה.

אני לפני סגירה על הA118C מהקישור שלך לגירבסט.

קודם כל, יש הבדל של 31$ בין הקישור שלך לA118C לבין השיומי בגרסה הבינ"ל.

 

שלוש שאלות אחרונות:

מה הקטע של הGPS? ראיתי שיש מודול שאפשר להוסיף. זה לגרסה "שלנו" או שיש גרסה יקרה יותר שמתאימה לזה? (כי לא ראיתי בקישור לאן זה נתקע :-P)

 

מה הקטע של כרטיסי זכרון? ראיתי את הסרטון שלך בלי קול (אין לי רמקולים במשרד :oops:) ולא מצליח להבין. אנסה לצפות שוב בבית עם רמקולים, אבל יש מצב שרק פרמוט דרך המצלמה מספק את הפרימדונה? כי היום אני מידי פעם מוציא מהמצלמה, מפרמט בבית ומחזיר. זה ממש לא דיל ברייקר, ומה שיותר חשוב, אני רואה בסרט "האילם" שאתה מכניס כרטיס של 64 למרות שלפי הספציפיקציות היא אמורה לתמוך עד 32.

 

ואחרון- מה הקטע עם הAV OUT? אני יוכל לחבר לשם את המצלמה האחורית שאקנה כדי לכוון אותה לפי תמונה מהמסך של ה118?

 

המון תודה מראש אלכס.

הידע שלך לא יסולא בפז.

אני הייתי מציע למנהלים לנדב אותך לנהל תת-פורום בנושא DVR.

לפי אורך השרשור הזה, זה עשוי להיות תת-פורום פעיל מאד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לגבי הgps, אותו אתה קונה בנפרד בכ8 $. ומחבר אותו לכניסה של הin.

צריך להוריד תוכנה מיוחדת שדרכה צופים בסטרונים עם הgps.

לדעתי מיותר וסתם בזבוז של כסף.

 

לגבי כרטיס הזכרון, המצלמה תומכת עד 64 גיגה, ניתן לפרמט אותו דרך המחשב.

 

לגבי הav out, מדובר ביציאה מהמצלמה למסך חיצוני. אם יש לך מסך חיצוני כלשהו אתה יכול לחבר את המצלמה למסך הזה.

לדעתי גם מיותר.

 

וכמובן תודה על על המחמאות ועל זה שקנית מהקישור שלי.

פורסם

לגבי הA118C..מספר שאלות.

קודם כל כיצד ניתן לוודא שזה לא זיוף מה שרכשתי?

ושאלה שניה קיבלתי עם המצלמה ממיר מ12 ל5V, יש USB קצה אחד וקצה שני 2 חוטים, שחור אדום. אשמח להכוונה היכן אני יכול להתחבר במקביל ל12V. מדובר על I20 2011 תודה.

Hyundai i20 Supreme Manual

פורסם

אין זיופים למצלמה זו, לפחות לא שמעתי על כאלו.

 

לגבי הממיר מתח.

לאדום אתה מחבר מפצל פיוזים השחור הולך לבורג בשילדה ושלום על ישראל.

 

הסבר לגבי מפצל פיוזים נמצא בסרטון של הvico power plus.

בערוץ יוטיוב שלי.

פורסם
לגבי הA118C..מספר שאלות.

קודם כל כיצד ניתן לוודא שזה לא זיוף מה שרכשתי?

ושאלה שניה קיבלתי עם המצלמה ממיר מ12 ל5V, יש USB קצה אחד וקצה שני 2 חוטים, שחור אדום. אשמח להכוונה היכן אני יכול להתחבר במקביל ל12V. מדובר על I20 2011 תודה.

 

תקנה מהקישור בערוץ יוטיוב של אלכס.

מחיר מעולה, ולא תסתכן בליפול על מוכר רמאי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא צריך להמליץ ולפסרם. הכל בסדר, כל אחד יבחר לקנות איך שבא לו ומאיפה שבא לו.

עוד לא שמעתי על משהו שקנה מצלמה זו מרמאי ונוכל, כולן אותו הדבר.

חוץ מזה הבחור כתב שהוא כבר רכש אותה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...