Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המוביוס עדיין לא יצאה, היצרן תכנן להוציא אותה ויום לפני היו משתמשים בקהילה שהציעו שלא להוציא גרסה לא מוכנה לגמריי. אז היצרן הקשיב ודחה את זה לעוד כמה מבחנים שהוא מבצע לגרסאות.

 

יש עוד אפשרות למצלמה MINI0807 עם קבל, לדעתי קצת יקרה (104$) אבל זאת גם אפשרות:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_353876.html

אני חושב שהתושבת (שכבר קיבלה ביקורות לא משהו) לא כל כך תחזיק מעמד.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי אין סוף המלצות מכאן ומכאן החלטתי גם כן לקנות את הA118C ביחד עם כרטיס זכרון 64G שAlex Not-Existהמליץ עליו.

ההתחלה עם המצלמה לא הייתה טובה,הכבל USB שסופק בקופסה לא עבד,לאחר מכן כשירדתי לרכב להתקין אותה נשבר לי הUSB של המצלמה הישנה שהיה סלול כמו שצריך בתקרה. אבל כל זה שטויות. אומנם לא הגדרתי את המצלמה בבית על שולחן כמו שרציתי והייתי צריך לסלול כבל חדש דרך התקרה (שהגיעה בקופסה) אבל בסופו של דבר התקנתי את המצלמה בצורה יפה ולאחר כמה סיבובים בעיר אני מאוד מרוצה מאיכות הצילום.

IMG_20160608_170727.jpgIMG_20160608_181825.jpgIMG_20160608_182823.jpg

 

עכשיו רק נשאר לי לחבר אותה בצורה כלשהי למסך 7' שיש לי למצלמת הרוורס כדי שתהיה לי תצוגה נוחה לסרטונים גם ברכב.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

מה הולך חברים.

לא יודע אם לשים או לא בתכלס.

אבל יש לי את הXiaomi Yi 2.7 בלה בלה בלה.

מה כדי לי לשים בשמשה אחורי??

ו 2 דברים:

1) החלק אחורי של הרכב שלי עם אשחרה מהיבואן, זה לא יפריע למצלמה?

2) מה בדרך הכי פשוטה לחבר אותה ושיעבוד בלי להעביר כבל עד המצאת שיש קדימה?

 

מקווה שמובן השאלות שלי ☺

 

מוסיף משהו. מצאתי באינטרנט את המצלמה כמו שלי אבל באנגליה, ואי אפשר לקנות אותה כי היחידים ש "יש להם" אותה זה Bug. ממש מעצבן עטלה 335 ש"ח ופה 450 [emoji35]

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kurko1992

פורסם

כמובן שיפריע במידה מסויימת.

יש לך את המצלמה, תחבר אותה לשמשה האחורית ותבדוק עד כמה זה מפריע.

 

לגבי חיבור המצלמה למקור מתח, אם יש לך שקע מצת בתא המטען, זכית אם אין אז תשרשר לקידמת הרכב.

פורסם
כמובן שיפריע במידה מסויימת.

יש לך את המצלמה, תחבר אותה לשמשה האחורית ותבדוק עד כמה זה מפריע.

 

לגבי חיבור המצלמה למקור מתח, אם יש לך שקע מצת בתא המטען, זכית אם אין אז תשרשר לקידמת הרכב.

לא חושב שיש. צריך לבדוק.

אי אפשר לחבר אותה מאור שם איכשהו?

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם (נערך)

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_268947.html?wid=1

אני לא ממליץ על המצלמה הזו בגלל הסיבה העיקרית שיש בה סוללה ולא קבל. בכל מקרה המחיר אטרקטיבי.

 

לגבי החיבור לאור, אם תחבר לאור אז המצלמה תעבוד רק כאשר האור דולק. חבל על הזמן שלך, תעביר את הכבל לתיבת הפיוזים.

 

אתה מוזמן לצפות בסרטון של הa118c אני מחבר אותה לשמשה האחורית.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_268947.html?wid=1

אני לא ממליץ על המצלמה הזו בגלל הסיבה העיקרית שיש בה סוללה ולא קבל. בכל מקרה המחיר אטרקטיבי.

 

לגבי החיבור לאור, אם תחבר לאור אז המצלמה תעבוד רק כאשר האור דולק. חבל על הזמן שלך, תעביר את הקבל לתיבת הפיוזים.

את האמת? מעדיף כדי לחבר אותה לאן שמחוברת הקידמי כבר. אבל בסדר. צריך לבדוק כמה אוב רואים עם האשחרה קודם.

 

ואיזה ממליצים בכל מקרה? מה שיש לי או 1 מה2 שמצליחים פה כל הזמן?

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
אם אתה מעוניין במצלמה שתשרת אותך לאורך זמן תלך על הa118c.

אם אתה מעוניין באיכות תמונה טובה יותר אבל לך תדע מתי הסוללה תתנפח תרכוש עוד xiaomi.

לשיקולך.

תודה. אבדוק את העניין אחי.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קיבלתי היום את מצלמת הקמצנים שלי ב17$.

IMG_20160608_220717.jpg

מצורף סרטון צילום קצר ביום ב720P.

לחיוב אפשר לומר שמדובר במצלמה זעירה, לא תופסת מקום ולא מסתירה לנהג כלום. איכות הסרטון סבבה לגמרי וניתן לראות בבירור מספרי רכבים - מבחינתי זה הכי חשוב.

יש גם מצב לילה שאותו אבדוק מחר. המצלמה מקליטה אודיו בצורה סבירה לחלוטין אבל הסרטון הושתק בגלל שאנחנו מדברים בו המון שטויות.

לפי ההוראות המצורפות בסינית ובאנגלית עילגת המצלמה יכולה להחזיק 100 דקות ללא טעינה (למרות שאני לא מאמין להם), שזה טוב לנסיעות קצרות בלי להתחיל להסתבך עם חוטים.

ניתן לצלם ב720P וב1080P, את האחרון עוד לא ניסיתי.

החסרונות הגדולים הם חוסר במסך (מובן בגלל הגודל) וזווית צילום לא רחבה מספיק. גם רמת הצבע לא משהו מטורף אבל אני לא מתכנן לצלם בזה חתונות.

חיברתי את המצלמה למתקן וואקום לשמשה שמצאתי בבית. מחר אנסה לחבר אותה ישירות למראה של הרכב עם הקליפס שלה, אני מעריך שזה יפחית את הרעידות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אהלן,

יש ברכב של אחי את המצלמה הזאת:

http://www.banggood.com/Dome-G1WH-GPCV2159-Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-p-916394.html

ושהיא נדלקת היא ישר רושמת את זה:

sdc error/please format

 

ניסיתי לפרמט את הכרטיס זכרון וזה לא עזר,

יש לכם אולי פתרון?

תודה מראש.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...