Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לבעלי ניסיון עם SJ4000 WIFI או XIAOMI YI,

הסתכלתי מעט בסירטונים ביוטיוב ולא הגעתי להחלטה ממשית איזו מצלמה יותר טובה? בחלק מהמקרים רואים טוב בשיומי ובחלק בSJ.

 

בעיקרון אני צריך מצלמה בינונית+ שתשמש אותי ביום יום לרכב, ומדי פעם לרכיבות אופניים, ים, בריכה, טיולים וכדו'

כמו כן הSJ נמכרת עם ערכת אביזרים לעומת השיומי שנמכרת רק מצלמה בודדת וכל אביזר צריך להוסיף כסף שזהו שיקול נוסף לטובת הSJ.

 

אשמח לתשובות מבעלי ניסיון.

Toyota Yaris TS

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש לי שיומי, בתכלס אני מרוצה מאיכות התמונה ומשלל האפשרויות, האפליקציה שלה ממש טובה.

אבל, אני מתבאס שלא קניתי firefly או sj5000, בגלל שיש בהן gyro stabilization.

 

אם זה לרכיבת אופניים וטיולים, אמליץ בחום לקנות מצלמה עם gyro.

 

לגבי מצלמת רכב, תקנה מצלמת רכב ייעודית.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

הSJ5000 עולה כפול מה4000 וחורגת לי כרגע מאוד מהתקציב.

 

אני חושב בכללי שההשקעה הכפולה קצת מיותרת, המצלמה בכל מקרה תשכב בבית עד שאשתמש בה לטיול או משהו אז למה שלא תצלם בינתיים מהאוטו? ראיתי סרטונים ביוטיוב והאיכות די טובה לעניין הזה.

השימוש העיקרי יהיה רכב, המשני והבונוס שיהיה אפשר להוציא אותה להשתמש בה גם לדברים אחרים.

תקן אותי אם אני טועה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

זה בעייתי להשתמש במצלמות הללו כמצלמות רכב. אחרי שבוע בדיוק תתנפח לך הסוללה מהחום. במקרה הטוב תחליף סוללה במקרה הפחות טוב, היא תיתקע לך במצלמה.

 

השיומי עובדת גם ללא סוללה, עם חיבור usb לגבי הsj לא בדקתי. בכל מקרה אז נוצרת הבעיה של שמירת הקובץ האחרון בזמן תאונה, אם החשמל מתנתק אז הקובץ נעלם.

פורסם

שלום,

 

קיבלתי אתמול את המצלמה VIOFO A118C. הזמנתי בנוסף אליה גם רכיב GPS חיצוני.

חשבתי לחבר את ה-GPS קרוב למצלמה (בחלק העליון המרכזי של השמשה, מאחורי המראה), אבל הכבל שמגיע עם הרכיב מאוד ארוך. יש לכם רעיון איך להתגבר על האורך של הכבל ובכל זאת לחבר קרוב למצלמה? מצד שני, למה מלכתחילה עושים אורך כבל כזה - יכול להיות שעדיף לחבר את ה-GPS במקום אחר (איפה אם ככה?)?

 

תודה מראש. :-)

פורסם
האתר שצריפתי קישור אליו הוא אמין?! יש לך מושג כמה זמן המשלוח הרגיל ממגיע ואם שווה לשים את ה5$ על משלוח מעט מהיר יותר?

כרגע אני ככל הנראה אני אזמין מצלמה אחת ואחרי שיתפנה לי עוד קצת קסף אני אזמין עוד מצלמה וידביק אותה מאחורה.

לגבי ההתקנה מאחורה תהיה בעיה אם אני אחבר אותה באופן קבוע ל12V בתנאי שיש סוויצ'?או שהחיבור למצת הוא שנאי?

Gearbest אתר אמין מאד - קניתי ממנו כבר טלפון נייד, המצלמה ועוד כמה פריטים. האספקה מסודרת, אם כי לגבי הטלפון, שנרכש ב-BF, היה עיכוב מה (מה לעשות, BF). המשלוח מתבצע בדואר הולנד.

בינתיים הדבקתי את המצלמה (A118c) על השמשה וחיברתי לשקע המצית באופן פרטאצ'י, כאשר יש לי מטען כזה שמשמש גם לטלפון (שקע QC2.0) ויש עוד שני שקעי USB סטנדרטיים. כמובן שצריך להוציא מהמאגר (או לרכוש) כבל mini USB.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני רואה שבאג התחילו למכור מצלמה של שיאומי

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
אני רואה שבאג התחילו למכור מצלמה של שיאומי

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

כן. עולה טיפה מותר יקר (50 ש"ח אם אני לא טועה) אבל אתה לא מחכה חודש עד שיגיע. חח

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

אם אתה רוצה לשלם עוד 200 ומשהו שקל בשביל אחריות וקבלה מידית אז משם. אם לא יש מספיק הצעות באינטרנט.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

פורסם

לא בחול עולה 60 דולר שזה 232 שקל.חצי מחיר פחות מארץ

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
אם אתה רוצה לשלם עוד 200 ומשהו שקל בשביל אחריות וקבלה מידית אז משם. אם לא יש מספיק הצעות באינטרנט.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

אני קניתי 2, 1 לי וחודש אחרי זה עוד 1 לאבא שלי כלל כרטיס של 32 גיגה. לי עלתה 278 ולאבא שלי כלל כרטיס 307. אז צודק. יותר מ50 ש"ח.

אבל עדיין. לא צריך לחכות חודש.. אולי שווה.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
לא בחול עולה 60 דולר שזה 232 שקל.חצי מחיר פחות מארץ

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

כן. תיקנתי. התבלבלתי. תרא את ההודעה מעלי.

אני קניתי 2, 1 לי וחודש אחרי זה עוד 1 לאבא שלי כלל כרטיס של 32 גיגה. לי עלתה 278 ולאבא שלי כלל כרטיס 307. אז צודק. יותר מ50 ש"ח.

אבל עדיין. לא צריך לחכות חודש.. אולי שווה.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

 

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...