Jump to content

6th Finger

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של 6th Finger

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, רכשתי לאחרונה קיה פיקנטו 2020 ונתקלתי בפיצ'ר גרוע ברכב שלא הצלחתי למצוא איך (אם בכלל) ניתן לבטל ואשמח לעזרתכם. לאחר פתיחת הרכב עם השלט, כאשר אני פותח את אחת מהדלתות שאינן של הנהג או לא פותח כלל אף דלת, הרכב ננעל לבד לאחר כחצי דקה שכל הדלתות סגורות (כאשר פותחים את דלת הנהג זה לא קרה, לפחות לא במשך 5 הדק' שהמתנתי שזה יקרה). הבעיה עם הפיצ'ר הזה היא שלא פעם מניחים דברים באחד המושבים האחרים וביחד איתם את המפתח, ואז אם שוכחים את המפתח על המושב ולא מספיקים להגיע למושב של הנהג (מישהו עצר אותך לשיחה נניח) - ננעלים מחוץ לרכב. הנ"ל מבוסס על מקרה אמיתי, מזל שזה לא קרה עם הילדה בתוך הרכב ושהיה מישהו קרוב יחסית שיביא את המפתח הספייר. את פיצ'ר הנעילה האוטומטית מעל 15 קמ"ש אני מבין, ואותו אפילו מצאתי איך לבטל. אבל איך לעזאזל מבטלים את פיצ'ר הנעילה המיותר שתיארתי? (מבחינתי הסיכוי כרגע שאנעל מחוץ לרכב גדול בהרבה מהסיכון של לשכוח רכב פתוח שגם ככה לא ננעל אם דלת הנהג נפתחה) תודה מראש! גלעד
  2. היי, התחדשתי לאחרונה בקיה פיקנטו שנת 2020 והורדתי את הגרסה האחרונה של אנדרואיד אוטו לטלפון (גרסה 5.6). האפליקציה עובדת בסדר, אבל זה פשוט בלתי אפשרי לנווט בתוך אפליקציית הטלפון של האנדרואיד אוטו מאחר שאין בה מקלדת בעברית (שזה מוזר, כי ב-waze לדוגמה כן יש גישה למקלדת בעברית). אפילו מועדפים לא ניתן לשמור שם. נראה שהם בנו אותה ככה שהיא תעבוד בעיקר עם זיהוי קול ובעברית זה לא עובד כל כך טוב (גם אין תמיכה רשמית בישראל). ברכב יש גם אפליקציית טלפון מובנית שמתחברת לטלפון באמצעות Bluetooth, אבל כשאני מנסה לגשת אליה כשהטלפון מחובר דרך USB והאנדרואיד אוטו פועל, זה פשוט מפעיל את אפליקציית הטלפון של האנדרואיד אוטו במקום. לא נראה לי הגיוני לנתק את הטלפון מה-USB באמצע ניווט כדי שתהיה יכולת להתקשר למישהו... יש למישהו עצה כלשהי בנושא? אולי יש גרסה אחרת של אנדרואיד אוטו שהיא מועדפת יותר מבחינת הגישה לאנשי הקשר? או איזו דרך לבטל באנדרואיד אוטו את המעקף שהיא עושה לאפליקציית הטלפון המובנית של הרכב? תודה! גלעד
  3. שלום, קיבלתי אתמול את המצלמה VIOFO A118C. הזמנתי בנוסף אליה גם רכיב GPS חיצוני. חשבתי לחבר את ה-GPS קרוב למצלמה (בחלק העליון המרכזי של השמשה, מאחורי המראה), אבל הכבל שמגיע עם הרכיב מאוד ארוך. יש לכם רעיון איך להתגבר על האורך של הכבל ובכל זאת לחבר קרוב למצלמה? מצד שני, למה מלכתחילה עושים אורך כבל כזה - יכול להיות שעדיף לחבר את ה-GPS במקום אחר (איפה אם ככה?)? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...