Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מה לגבי עניין ההתקנה ?

מה העלות ומה צריך להביא מלבד המצלמה ?

התקנה תעלה לך סביב ה100 שקלים.

תקנה את המפצל פיוזים, פיוז 3 אמפר ואת שקע המצת.

את הקונקטור לבורג השלידה אין צורך לקנות, בטוח למתקין יש כאלו.

תלך עם כל זה למתקין מערכות שמע או לחשמלאי רכב.

 

 

הערה:

תבדוק את גודל הפיוזים שלך ברכב, ישנם 3 גדלים, תקנה את המתאים.

יש הסבר בסרטון של הvico power plus, בדקה ה3:16.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבקש את עזרתכם בפתרון תקלה במצלמת מוביוס

הבעיה היא כזו : המצלמה נדלקת ולאחר כדקה בערך היא קופאת המנורת מפסיקות להבהב ואין הקלטה\

החלפתי את הבטריה שהייתה נראית נפוחה בקבל שרכשתי מאיביי (מותאם למיביוס אבל התקלה לא נתפתרה

עדכנתי תוכנה החלפתי כרטיס זיכרון והבעיה לא נפתרה

מה עוד ניתן לעשות בס"כ מתחת למסה לא ראיתי טכנולוגית עילית .

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

לי יש שאלה קצת שונה (אני מקווה, התחלתי לקרוא את השירשור וראיתי שהוא יותר מ 500 דפים ונשברתי:wink:) שקשורה יותר לתוכנה.

קניתי מערכת אודיו של AVIAN שמבוססת על אנדרואיד, עם שני חיבורי USB. הייתי שמח להשתמש בחומרה הקיימת כדי להתקין מצלמת דרך ע"י התקנת תוכנת הקלטה לאנדרואיד ושמירה בכרטיס זיכרון. ראיתי באתר שלהם (https://avinusa.com/dvr-camera-720.html) שיש מצלמה כזו שמקליטה ווידאו ו GPS במחיר של כ 150$ אך היא תואמת למערכות Avant-2 בלבד.

 

-מה המצלמה המתאימה לכך? אני מניח כי אני זקוק למצלמת USB נטו ללא הקלטה והייתי שמח למצלמה איכותית שתשרוד הרבה זמן.

-האם ניתן לבצע צילום בנסיעה בלילה?

-האם ישנה אפשרות להקלטה בו זמנית של: ווידאו, GPS, נתוני OBD (מהירות, זווית ההגה וכו') ואודיאו?

-מהי איכות ההקלטה הנדרשת?

-מה נפח הזיכרון הנדרש לשעת הקלטה? אני מניח כי אשתמש בכרטיס זיכרון של 64 או 128 ואגבה אותו מפעם לפעם.

פורסם

אהלן,

הביאו לי מצלמת רכב פשוטה. היא אפילו לא ממותגת, פשוט רשום עליה FHD 1080p ללא מותג ללא כלום.

הקלטתי איתה, וזה היה נראה לי מוזר.

 

- האם זה הגיוני שהיא מחלקת לי את הכל למקטעים של דקה וכמה שניות?

- האם זה הגיוני שכל מקטע של דקה וכמה שניות שוקל 180 מגה?

פורסם

חדשות טובות לחובבי המוביוס!

אלכס, גם אתה אמור להתעניין בזה כי אתה בעניינים של כל המצלמות פה:

המוביוס 2 יוצאת מחר ובעלות מצחיקה של 89 דולר!

 

The M2 is scheduled to be released for sale on the developer's two direct sale China eBay web sites (see post #2 here) this Thursday, May 26 for US $89!.

 

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=34856537&postcount=18895

פורסם
זה זול? פי 2 מ G1WH שממלאת את תפקידה מצויין.

אמרתי משהו על G1W?!

לכל משתמש יש את השיקולים שלו.

אתה מסתדר יופי עם שלך ואני לא הייתי מסתדר איתה, אז מה?

אתה צריך לשנות גישה, תחשוב על היתרונות והחסרונות של כל מוצר.

הכי זול זה לא תמיד הכי מתאים לשימוש כלשהו.

פורסם

השבב שהם שמים בדגם החדש יכול להגיע ל-bitrate מטורף.

מה שאני אוהב במוביוס, חוץ מהיכולת לשנות הגדרות וחומרה בקלות, זה השירות שאתה מקבל מהיצרן והמפתח, בכלל יש קהילה ענקית למוביוס.

הגודל הפיזי של המצלמה הכי קורץ לי, לי חשובה יכולת ההסלקה ומוכן לשלם עבור זה גם כן.

אבל באמת חבל לנסות לשכנע ריבוע להיכנס למעגל.

חן, תמשיך לאהוב את המוצרים שאתה אוהב וזהו, אני ממש לא הולך לשכנע והכל בסדר גמור.

פורסם (נערך)

לא לא לא.. אני מסכים שהמוביוס מצלמה ברמה.... אבל המחיר שלה גבוה מאוד יחסית למתחרים.

אומנם מקבלים עבור מה שמשלמים, אבל בטווח מחירים האלו יש עוד מתחרים.

עריכה אחרונה על ידי chenrp

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...