Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יקר?

50 דולר ~ נניח 200 ש"ח עבור מצלמה באיכות של A118C לא תמצא, אז...

יותר זול מזה (גם באיכות) עדיף כבר לא לקנות, תמתין ותחסוך מעצמך איזה מנה שווארמה ו"תשקיע" במצלמה נורמלית, נו באמת.

פורסם

אני מעוניין לרכוש מצלמה אולם שהיא תהיה ניידת כל מס חודשים לרכב אחר ולכן לצערי אני לא לוקח את ה118C המעולה\

אני מתלבט בין

G1W - C

G1W - CB

שכן אני רוצה דגם עם קבל אולם לא הצלחתי להבין איזה דגם מומלץ (בגרסה עם קבל)

אשמח לעזרה בנושא

תודה

פורסם

זה אותו דבר..רק צבע העדשה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

כעיקרון אתה יכול לעשות קומבינה עם הa118c.

פשוט לקחת תושבת ואקום שנצמדת לשמשה ולהדביק עליה את התושבת של הa118c.

לדוגמה:

זה

http://m.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_212508.html

 

+זה, אבל מוברג הפוך.

http://m.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_295696.html

 

כמובן, זה רק דוגמה, אני לא יודע מה טיב התושבת.

 

או, אם מדובר ברכבים קבועים, אפשר לקנות עוד כמה תושבות ספייר ולהדביק בכל רכב, תושבת עולה סביב ה15₪.

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/262153096928

 

לגבי הg1wc והg1wcb.

שתיהן כוללות קבל, ההבדל היחיד בינהן הוא הצבע השחור סביב העדשה, זה הכל.

לגבי התושבת ואקום של הg1wc, היא לא בין המוצלחות, אחרי קיץ אחד היא תתפגר, ממליץ לך לקנות כמה תושבות ספייר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
יקר?

50 דולר ~ נניח 200 ש"ח עבור מצלמה באיכות של A118C לא תמצא, אז...

יותר זול מזה (גם באיכות) עדיף כבר לא לקנות, תמתין ותחסוך מעצמך איזה מנה שווארמה ו"תשקיע" במצלמה נורמלית, נו באמת.

 

אתה מפספס את הנקודה.

מצלמה נורמלית כבר יש לי. יש לי את ה G1WH שמצלמת יותר טוב מה 118 שלך...

אני רוצה משהו ממש זול לצילום אחורי.

פורסם

הוא ממש לא מפספס כלום. להפך הוא הנכון, אתה מפספס את הנקודה.

אם תקנה מצלמה זולה ב100₪ היא תמות תוך חודש גג. חבל על הכסף.

חוץ מזה, זה ממש לא נכון לחשוב, שאם המצלמה מאחורה אז אפשר לקנות אחת נחותה. ואם יקרה מצב שהמצלמה הקדמית לא תקלוט את המספר רישוי של הרכב שבא ממולך בגלל סינוור של הפנסים שלך? ובמקרה המקריות הרכב מוריד לך את המראה וממשיך לנסוע כאילו כלום לא קרה.

פורסם (נערך)

אני צריך מצלמה שתהיה מיועדת לאוטובוס

חשבתי על A118C אולם היא לא ניידת, ישנה החלפה כח מס ימים או שבועות.. ולא אקנה מדבקה לכל רכב

G1WC היא "רק"120 מעלות כך שהיא צרה מידי לאוטובוס



 

מה דעתכם על Xiaomi Yi 1080P

כמה זה נורא ללא קבל..?

תודה,

 

עריכה אחרונה על ידי jako1234
פורסם

ניסן, הפתרון עם תופסן בצורה לא מקורית לא נראת לי ולפני שקניתי את ה

G1WC שמתי לב שהיא צרה מידי



לכן אשמח לתגובה אם ל

Xiaomi יש חסרון או שאפשר לקחת אותו ללא קבל או אם יש משהו אחר מומלץ

הA118 לא ישמים מבחינתי

תודה,

פורסם (נערך)

יש לי שיומי, אני משתמש בה ברזולוציה 2k עם 35 bitrate.

היא מתחממת מהר מאוד, אם תשתמש בה כמו שהיא מגיעה, ללא הוספת bitrate וברזולוציה 1080 רוב הסיכויים לא תהיה בעיה.

יש לה עדשה שהיא ללא ir פילטר, לכן בעייתי להשתמש בה בשמש ישירה.

החלפתי לעדשה שמגיעה עם פילטר והבעיה נפתרה.

 

ניתן להשתמש במצלמה ללא סוללה כלל, אך בזמן תאונה הקובץ האחרון עלול לא להישמר.

אם אתה משתמש במצלמה עם סוללה, יכול להיות שהסוללה תתנפח ויש סיכוי שיהיה לך קשה מאוד להוציא אותה מהמצלמה.

כמו כן, אין במצלמה g סנסור.

 

תכניס גם את הmobius c2 לרשימה שלך.

 

 

שחכתי לתת קרדיט לניסאן על הפתרון של התושתב ואקום לa118c.

בזמנו הוא תיקן את דברי כאשר אמרתי למשהו שאין פתרון יצירתי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היי אנשים, שאלה לי אליכם,

הזמנתי וקיבלתי את הלa118c, נראית אחלה,

רציתי לדעת לאיפה אפשר לפנות להתקנה מקצועית של המצלמה ברכב, עדיפות בצורה כזו שלא יתפוס לי את השקע של המצת אם אפשרי ?

 

ברור לי שאפשר להתקין אותה לבד עם כל מיני סרטונים והסברים, אבל לא ניחנתי בעודף רגש בידיים ואינני מעוניין לעשות נזק לרכב החדש שלי (פיג'ו 208 אקטיב) ... ובטח שלא לתת איזושהי סיבה ליבואן לפגוע לי באחריות 3 שנים על הרכב ...

ואני גם מעדיף שלא תתפוס את שקע המצת היחידי ברכב, כיון שאני משתמש בו למספר דברים נוספים ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...