Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הגעת למסקנה נכונה.

יכולות להיות שתי סיבות, אן שעובי הכבל לא מתאים והוא לא מעביר מספיק זרם/ הוא נפגם.

או שהמתאם הוא לא מעביר מספיק זרם/ לא איכותי.

 

עריכה, כתבת המצלמה עובדת פיקס (פחות או יותר).

 

היא אמורה לעבוד פיקס תמיד, ללא שום בעיות, אחרת היא לא שווה כלום.

 

כרגע היא עובדת פחות או יותר עם הכבל המקורי או שעם הכבל ''המאולתר''?

 

 

תשובה: נראה היה שאחרי איפוס + ריסט\פרמוט לכרטיס + החלפת הכבל לכבל המקורי שמחובר למפצל מצת (בננה - לא USB) היא עבדה.

לרוב זה קורה רק אחרי כמה ימים של שימוש שהיא מתחילה להשתבש עד שהתייאשתי...

 

מה הכוונה פיקס תמיד? (הרי בחום גבוה היא משתבשת לא ככה?)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן

אחרי יומיים של שימוש ב a118c מהאתר gearbeast

ההבדל די גדול מבחינת איכות צילום בין ה a118c לבין ה G1WH

 

ש האיכות צילום של ה G1WH בהרבה יותר טובה

אבל .... יש איתה כמה בעיות

הבעיות של G1WH

הבעיה הראשונה היא שאם לא נוגעים ברכב שישי שבת המצלמה מאפסת תאריך ושעה

 

הבעיה השניה זאת הסוללה שמתנפחת

ניסיתי לעשות ניסוי היה לי G1WC שהמסך נדפק לו פשוט

חשבתי לקחת את הכבל ולהלחים אותו במקום הסוללה שיש לי ב G1WH

ניסיתי :D לא עזר המצלמה לא נדלקה בכלל והתחילה לקרטע בהדלקה

 

היתרון של ה a118c הוא שהיא בהרבה יותר דיסקרטית וגם הזווית צילום יותר רחבה

והמצלמה דיסקרטית לא כמו ה G1WH

 

ועוד יתרון שלדעתי הוא טוב במצלמה הזאת הוא שה a118c נדבק לשמשה

ולא עם הוואקום שמתייבש מהשמש עם הזמן

 

היתרון של ה G1WH זה שאפשר לסובב את המצלמה בעת אירוע למשל אם שוטר ניגש לחלון אתה פשוט יכול לכוון את המצלמה לחלון

ב a118c זה לא אפשרי :)

 

זהו כעיקרון

נראה כמה זמן היא תחזיק מעמד

 

התקנתי אותה ממש מאחורי המראה הפנורמית ככה שלא יוצא לי לראות אותה בכלל

 

 

13239312_1296612600367761_7700686722116234048_n.jpg13256043_1296612573701097_7185483171206416775_n.jpg

פורסם
אהלן

אחרי יומיים של שימוש בa118c

 

 

 

תתחדש! אחלה סקירה.

 

 

מה הכוונה פיקס תמיד? (הרי בחום גבוה היא משתבשת לא ככה?)

 

תגדיר משתבשת מבחינתך. מה התופעות בדיוק?

המצלמה יוצאת מפוקוס?

בתחילת נסיעה לאחר חנייה בשמש, היא עושה ריסטים?

הקבצים יוצאים פגומים רק כאשר חם?

 

בכל מקרה, אם הבעיות לא נפתרות תשתמש בכבל שהגיע עם המצלמה.

פורסם

שלום לכולם

יש לי ברכב MOBIOUS שעובדת מעולה שנתיים.

בשבועיים האחרונים לא שומרת קבצים שהיא הקליטה.

הנורה האדומה מהבהבת כאילו הכל עובד תקין, אבל כשפותח אותה במחשב הקבצים שנמצאים בה ישנים.

 

יש דרך לתקן את זה?

אולי לפרמט את הכונן שלה?

פורסם
שלום לכולם

יש לי ברכב MOBIOUS שעובדת מעולה שנתיים.

בשבועיים האחרונים לא שומרת קבצים שהיא הקליטה.

הנורה האדומה מהבהבת כאילו הכל עובד תקין, אבל כשפותח אותה במחשב הקבצים שנמצאים בה ישנים.

 

יש דרך לתקן את זה?

אולי לפרמט את הכונן שלה?

 

 

לנסות לא מזיק, תלך מהקל לכבד:

- תפרמט את כרטיס הזיכרון דרך תוכנת השליטה על המוביוס שנקראת Msetup (חשוב דרך התוכנה ולא דרך מערכת ההפעלה)

- נסה להשתמש בכרטיס זיכרון אחר

- התקנה מחדשה של ה FIRMWARE, האחרונה היא גרסה 2.41

 

 

לינק:

http://www.mytempfiles.info/mobius/

 

פורסם
אהלן

אחרי יומיים של שימוש ב a118c מהאתר gearbeast

ההבדל די גדול מבחינת איכות צילום בין ה a118c לבין ה G1WH

 

ש האיכות צילום של ה G1WH בהרבה יותר טובה

אבל .... יש איתה כמה בעיות

הבעיות של G1WH

הבעיה הראשונה היא שאם לא נוגעים ברכב שישי שבת המצלמה מאפסת תאריך ושעה

 

הבעיה השניה זאת הסוללה שמתנפחת

ניסיתי לעשות ניסוי היה לי G1WC שהמסך נדפק לו פשוט

חשבתי לקחת את הכבל ולהלחים אותו במקום הסוללה שיש לי ב G1WH

ניסיתי :D לא עזר המצלמה לא נדלקה בכלל והתחילה לקרטע בהדלקה

 

היתרון של ה a118c הוא שהיא בהרבה יותר דיסקרטית וגם הזווית צילום יותר רחבה

והמצלמה דיסקרטית לא כמו ה G1WH

 

ועוד יתרון שלדעתי הוא טוב במצלמה הזאת הוא שה a118c נדבק לשמשה

ולא עם הוואקום שמתייבש מהשמש עם הזמן

 

היתרון של ה G1WH זה שאפשר לסובב את המצלמה בעת אירוע למשל אם שוטר ניגש לחלון אתה פשוט יכול לכוון את המצלמה לחלון

ב a118c זה לא אפשרי :)

 

זהו כעיקרון

נראה כמה זמן היא תחזיק מעמד

 

התקנתי אותה ממש מאחורי המראה הפנורמית ככה שלא יוצא לי לראות אותה בכלל

 

 

[ATTACH=CONFIG]460324[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]460325[/ATTACH]

 

כדי להחליף את הסוללה לקבלים, אתה צריך לצרוב FW מתאים.

עדיף כבר להחליף מסך.

אתה אומר שה118 יותר דיסקרטית ואפשר לחברה בדבק לחלון...

אבל ה G1WH מצלמת באיכות טובה יותר, וניתן לקנות באיביי לכמה שקלים מתאמים שמחברים אותה לחלון או למראה. אצלי היא על המראה.

לא רואה סיבה לרכוש 118. אם כבר אז או G1WH ולהחליף סוללה פעם בכמה שנים, או מוביוס היקרה יותר עם קבלים.

פורסם
לנסות לא מזיק, תלך מהקל לכבד:

- תפרמט את כרטיס הזיכרון דרך תוכנת השליטה על המוביוס שנקראת Msetup (חשוב דרך התוכנה ולא דרך מערכת ההפעלה)

- נסה להשתמש בכרטיס זיכרון אחר

- התקנה מחדשה של ה FIRMWARE, האחרונה היא גרסה 2.41

 

 

לינק:

http://www.mytempfiles.info/mobius/

 

התוכנה לא נותנת לפרמט את הכרטיס ולא להתקין גירסא חדשה. החלפתי כרטיס נראה מה יהיה.

פורסם

איך משנים את התאריך שהמצלמה מציגה? אני לא חושב שיש אופציה כזו, המצלמה מסתנכרת דרך התוכנה עם הזמן והתאריך שמופיע אצלך במחשב המחובר

 

פורסם
אם כבר אז או G1WH ולהחליף סוללה פעם בכמה שנים, או מוביוס היקרה יותר עם קבלים.

ה g1wh אכן נותנת תמורה מצוינת! לגבי ה "להחליף סוללה אחת לכמה שנים" - מניסיון עם כמה מצלמות כאלו, אתה מאוד אופטימי.

המוביוס היא מצלמה מעולה, לצערי אין מספיק מידע בשרשור לגביה.

ממה שמסתמן, לדעתי - למי שכבר יש מצלמה רכב והוא מחפש לשדרג, כדאי לחכות ל A119.

פורסם

מיקום לא טוב. אם כבר שמת בצד, אז שים בצד הנהג וכך תוכל לצלם את נקודת המבט שלך.

בכל מקרה, עדיף למקם את המצלמה כמה שיותר במרכז וכמה שיותר למעלה.

לגבי תוכן הצילום:

שהמצלמה תצלם שליש תחתון את הדשבורד, שליש אמצעי (מרכז התמונה) את מרכז הכביש והרכבים שמולך, והשליש האחרון יצלם את גובה הרמזורים הגבוהים אבל לא מעבר יותר מדי (העננים והלבן שברקע יהרוס את החשיפה).

ככה לדעתי ממקמים מצלמה.

פורסם

שלום לכולם , הזמנתי ובשעה טובה הגיעה אלי המצלמה: blackvue DR650GW 2CH.

רציתי לקבל הדרכה קצרה ממי שבאמת ניסה או מבין כיצד מפעילים את מצב הענן בשביל שאוכל לראות בלייב מרחוק מה מצב הרכב.

אשמח לדבר בפרטי או כאן מה שנוח ..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...