Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זאת אחלה, היא המצלמה שאני ממליץ עליה בפורם.

 

אתה מוזמן להכנס לערוץ שלי.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אם תלחץ על הצג עוד,מתחת לסרטון.

יש שם קופון הנחה למצלמה.

 

אלכס בסרטון אמרת שאתה מנסה את הגורל שלך על 64GB

האם זה עבד לך?.. או שרק על 32GB

פורסם (נערך)

כן, כמובן שעבד. אחרת הייתי אומר שלא עבד.

כנראה הייתי צריך לחדדת את זה.

 

היום אתה השני ששואל אותי לגבי זה, ברגע זה אני מוסיף הערה בסרטון.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
כן, כמובן שעבד. אחרת הייתי אומר שלא עבד.

כנראה הייתי צריך לחדדת את זה.

 

היום אתה השני ששואל אותי לגבי זה, ברגע זה אני מוסיף הערה בסרטון.

 

תודה רבה :) ערב טוב

פורסם
זאת אחלה, היא המצלמה שאני ממליץ עליה בפורם.

 

אתה מוזמן להכנס לערוץ שלי.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אם תלחץ על הצג עוד,מתחת לסרטון.

יש שם קופון הנחה למצלמה.

 

תודה רבה,

אפשר לדעת למה התקנת אותה מאחורה ולא מקדימה? אני חשבתי לשים מקדימה

פורסם

היי,

 

קניתי בהמלצת הפורום את המצלמה a118c מאתר gearbeast.

 

היא אצלי חודשיים ליד המראה.

 

משהו מוזכר קורה איתה בשבוע האחרון אחרי שהייתה בשימוש (כלומר ברכב, בשמש, בקור, בחום וכו')..

 

1. הכיוונון של התאריך והשעה בורח אחת לכמה זמן (שבועיים שלושה). זה עוד מניח את הדעת.

 

2. הרבה פעמים, גם כאשר הכרטיס SD32 LEVEL10 (נרכש בקי אס פי בחמישים שח במיוחד - לא מדובר במשהו סיני בכמה דולרים) ריק למחצה, באמצע הקלטה או שהמצלמה נכבית או שפתאום אחרי דקה ומשהו של הקלטה אני רואה מספר הזוי נניח 54:00:06 של זמן שכביכול הוקלט...ואז המצלמה עושה לעצמה ריסט ומתחילה להקליט מאפס.

לעיתים זה תופס שלוש דקות נוספות ולעיתים נכנס שוב ללופ. תמיד בסוף אני שומע את הרעש של הפעלה מחדש (כמו שמדליקים את האוטו).

מה שמעניין זה שכשהיא עושה ריסט זה כאילו נעלם החשמל (למרות שגם הסלולרי מחובר לאותו מפצל, לא ראיתי כזה דבר בו).

3. בדקתי את ההקלטות, יש אינרוולים קטנים של כמה שניות - חלקם הקובץ פגום (וסתם תפס בין כמה מאות מגות לגיגה סה"כ) חלקם הקליט נורמלי.

 

בהקלטות הנורמליות הכל סביר.

 

מוגדר אצלי אינטרוול של שלוש דק' ללופ.

 

מה לדעתכם מוגדר אצלי לא נכון? או שהאם יש בעיה במכשיר?

פורסם

החום בארץ בלתי נסבל, חשבתי לחבר מצלמה לdvr ששניהם עובדים על 5v, ולחבר אותה למצבר קטן שנטען רק כשהאוטו מותנע.

הdvr יישב בתוך הרכב רחוק מקרני השמש, עוד כמה חודשים אני מתכוון להחליף רכב ואני הולך לנסות את זה, ואני מקווה שלמצלמה אין לה את כול הרכיבים שעושים בעיות בחום כזה תוכל לתפקד בם בשיא הצהורים שלנו, מה אתם אומרים?

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

לא קשור לקרני השמש.

המצלמה יכולה לעבוד עד טמפ' מסויימת ואז מתחילה להתפגר.

למשל הa118c עובדת אצלי עד 50 מעלות בתוך הרכב. יותר מזה היא תאבד את הפוקוס לגמרי ויכולה להתפגר.

אל תשכח שהמצלמה בעצמה יוצרת חום. כך שחום המצלמה מגיע בערך ל60 מעלות כאשר ברכב יש 50.

 

תצפה בוידאו שלי לגבי הvico power plus, זה הפתרון המושלם.

פורסם

הבנתי שהvico power plus מנתק אוטומטית את החשמל כשיש איקס מעלות, את זה אני לא מעוניין.

אני חושב שיש הבדל גדול בטמפרטורה כשיש שמש ישירה או בצל בתוך הרכב - אולי מספיק גדול בשביל שהמצלמה לא תתפגר ובמיוחד שלא ידפק האחסון כמו שקרה לי עכשיו ששני כרטיסים של סמסונג שנקנו בארץ בקיי אס פי נדפקו אחד אחרי השני...

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם
איזה כרטיס זיכרון?

עשית פורמט דרך המצלמה?

המצלמה פועלת קבוע כאשר הרכב מכובה?

ניסית כרטיס זיכרון אחר?

ניסית להשתמש במטען המקורי שמגיע עם המצלמה?

 

היי אלכס, מינקין,

מדובר על CLASS10 של Transend.

עשיתי בעבר פורמט דרך המחשב.

המצלמה עובדת עם הדלקת הרכב בלבד.

אני משתמש בכבל USB מאריך (3 מטר) שמתחבר ליציאת mini usb של המצלמה אותם ליפפתי יפה דרך הפנאלים.

 

 

היום עשיתי ניסוי, פרימטתי הכרטיס פרמוט איטי,

לקחתי את המתאם המקורי של המצלמה ונסעתי איתו חצי שעה (האוטו היה בצל בלילה).

המצלמה עבדה פיקס (פחות או יותר). מאוחר יות כשניסיתי את זה גם בערב - תוצאות דומות.

 

מה שמעלה בי חשד שהסידור שעשיתי עם המפצל USB ברכב (מתחבר גם למצלמה וגם לנייד) הוא הגורם לבעיה (אולי הכבל מאריך).

 

רכשתי מקודם מפצל מצת ואותו חיברתי גם לנייד וגם למצלמה (בחוט המקורי שלה).

על פניו, ברבע שעה שנסעתי לא היה משהו מיוחד או חריג.

 

המסקנה שלי כרגע היא שצריך להשתמש במתאם המקורי.

יש לך כיוון למה?

פורסם (נערך)

הגעת למסקנה נכונה.

יכולות להיות שתי סיבות, אן שעובי הכבל לא מתאים והוא לא מעביר מספיק זרם/ הוא נפגם.

או שהמתאם הוא לא מעביר מספיק זרם/ לא איכותי.

 

עריכה, כתבת המצלמה עובדת פיקס (פחות או יותר).

 

היא אמורה לעבוד פיקס תמיד, ללא שום בעיות, אחרת היא לא שווה כלום.

 

כרגע היא עובדת פחות או יותר עם הכבל המקורי או שעם הכבל ''המאולתר''?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...