Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעדכן, המחיר הזול קרץ לי והזמנתי מצלמה זעירה שנקראת SQ8 ב17 דולר.

לפי ביקורות וסרטונים באינטרנט זה מצלם ברמה די טובה וניתן לראות מספרי רישוי.

כשהיא תגיע אבדוק בעצמי ואשתף אתכם ביתרונות וחסרונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיקום לא טוב. אם כבר שמת בצד, אז שים בצד הנהג וכך תוכל לצלם את נקודת המבט שלך.

בכל מקרה, עדיף למקם את המצלמה כמה שיותר במרכז וכמה שיותר למעלה.

לגבי תוכן הצילום:

שהמצלמה תצלם שליש תחתון את הדשבורד, שליש אמצעי (מרכז התמונה) את מרכז הכביש והרכבים שמולך, והשליש האחרון יצלם את גובה הרמזורים הגבוהים אבל לא מעבר יותר מדי (העננים והלבן שברקע יהרוס את החשיפה).

ככה לדעתי ממקמים מצלמה.

 

תודה רבה על התשובה, אז יותר שמולא ו יותר למלה אתה אומר?

פורסם
לא להפנות את כיוון המצלמה מאותו מיקום שמאלה, אלא ממש להזיז את המצלמה פיזית למרכז השמשה, רצוי אפילו בחלקה העליון של השמשה.

בטח. התכוונתי להזיז את כל המצלמה שמאלה.

וטיפה יותר למעלה.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם (נערך)
כן, חל שיפור.

 

אי אפשר לשים במרכז בדיוק פשוט, מה שמחזיק את המראה פנורמית ממש מפריע שם, ו באותו מקום שנמצאת העכשיו המצלמה, מפריע גם (המחזיק) כדי לשים אותה יותר למלה :(

מה אתה מציאה לעשות?

עריכה אחרונה על ידי kurko1992

פורסם

לי יש בעיה קטנה ב-a118 שלי- כל הקבצים המוקלטים מקרטעים כשאני מנסה לראות אותם. ברגע שאני שולף קובץ מהכרטיס זכרון ומעביר אותו לשולחן העבודה במחשב, הוא עובד חלק. הכרטיס הוא class10. מה נראית לכם התקלה?

פורסם (נערך)

משהו לא מובן פה.

הם לא עובדים אצליך כאשר אתה רוצה לראות אותם דרך המצלמה בתוך הרכב או שהם לא עובדים אצליך כאשר אתה מחבר את המצלמה למחשב ומנסה לראות אותם מבלי להעביר אותם לכונן?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
דיל לא שווה במיוחד.

נגיד מצלמה 52$

גיפיאס 8 $

כרטיס זיכרון עלום שם 3$

שנאי:4$

 

תכנס לערוץ יוטיוב שלי, יש שם ''רשימת קניות'' מתחת לוידאו תלחץ הצג עוד.

 

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

מה לגבי עניין ההתקנה ?

מה העלות ומה צריך להביא מלבד המצלמה ?

פורסם
אי אפשר לשים במרכז בדיוק פשוט, מה שמחזיק את המראה פנורמית ממש מפריע שם, ו באותו מקום שנמצאת העכשיו המצלמה, מפריע גם (המחזיק) כדי לשים אותה יותר למלה :(

מה אתה מציאה לעשות?

תמקם את זה מצלמה קרוב למראה מצד ימין (הנוסע שלך יראה אותה, אתה פחות).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...