Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ניסן, אתה מדבר על הxiayomi או איך שךא כותבים??

כי זאת המצלמה שיש לי (ועזרת לי לכוון אותה ברגב דרך אגב) ויש לה כבל... יש לה סוללה גם, אבל כמו כל מצלמה, אחרי כמה דקות שהיא לא מחוברת, מתחילה להתרוקן.

אבל אני חושב שזה אחלה מצלמה, פשוט הרכב שלי מסובך לשים אותה באמצע חחח. אבל נראה לי שהסתדרתי, כשאוכל אעלה סרטון עוד פעם.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

מדובר על קבל (CAPACITOR) ולא על כבל.

במצלמות עם קבל אין סוללה ולהפך.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדובר על קבל (CAPACITOR) ולא על כבל.

במצלמות עם קבל אין סוללה ולהפך.

אז איך עובדת המצלמה כאשר אני מנתק אותה מהחשמל בבית? (וסליחה כל השגיות כתיב.. אני עולה חדש [emoji1]

התכוונתי ל חות חשמל בכל מקרה חח

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

במצלמה שלך יש סוללה רגילה והיא זו שמספקת חשמל לסוללה כשהיא לא מחוברת.

במצלמות עם קבל הקבל מתפקד כמו סוללה בקיבולת מאוד נמוכה, אז חייבים לחבר אותה עם כבל (חוט) תמיד כדי להפעיל אותה.

פורסם
במצלמה שלך יש סוללה רגילה והיא זו שמספקת חשמל לסוללה כשהיא לא מחוברת.

במצלמות עם קבל הקבל מתפקד כמו סוללה בקיבולת מאוד נמוכה, אז חייבים לחבר אותה עם כבל (חוט) תמיד כדי להפעיל אותה.

הבנתי [emoji106]

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

אלכס הזמנתי דרכך את הa118c, יצא 206 שקל. וכרטיס זיכרון 32GB מאיביי.

מקווה שיעשה את העבודה טוב ושיגיע מהר.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

שלום

יש לי A118C

בתקופה האחרונה שמתי לב לזמזום שמתרחש בזמן נסיעה בגלל הויברציות ברכב, ונגרם בעקבות התושבת של המצלמה.

איך לסדר את הבעיה?

אם אתם זקוקים לסרטון בו נשמע הצליל, אצרף.

פורסם
תבדוק האם המצלמה יושבת כמו שצריך. אם יש חופש, פשוט תדחוף משהו בינה לבין התושבת, או תדביק שכבה דקה של איזולירבנד על התושבת.

אנסה עם האיזו. המצלמה יושבת טוב

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

היי חברים בעקבות המלצותכם אני חושב לרכוש את המלצלמה הבאה

http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-DVR-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Free-Mirro-Mount-/131208541342?hash=item1e8ca3749e:g:7NQAAOSwGvhT2liu

 

רק רציתי לוודא שהשימוש במצלמה עם קפילטור ?(ככה רושמים את זה?) הוא פשוט כמו עם סוללה רגילה , שכן עד כה היתה לי מצלמה עם סוללה (שהתנפחה אחושילינג)

 

תודה מראש

פורסם

כן מדובר בקבל ולא בסוללה, אחלה מצלמה. עובדת אצלי כשנה וחצי.

הבעיה שיכולה לצוץ לך זה תאריך ושעה שמתפסים.

 

השימוש הוא אותו שימוש פשוט המצלמה לא תעבוד ללא מתח קבוע.

פורסם

שאלה לגבי A118C - המצלמה מוצמדת לחלון באמצעות כרית דבק (ולא כוסית ואקום). כיצד מסירים אותה, אם רוצים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...