Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובות, יש לי 2 שאלות בנושא -

 

1) האם בזה שאני נותן לחשמלאי רכב/מתקין מצלמות להתעסק לי עם החשמל של האוטו אין איזשהו חשש לפגיעה באחריות יבואן ?

2) ידוע שהספק החשמל של המצת לא חזק במיוחד, השאלה אם אפצל אותו ל3 ואשתמש בשלושתם בו זמנית, האם לדוגמא החיבור של המטען טלפון לא יטעין ממש ממש לאט או בכלל ... או בעיה אפשרית אחרת זה שלא יעבור מספיק חשמל למצלמה דבר שיפגע בעבודה שלה

פורסם

אם אתה מפצל ל 3, הכל תלוי בפיוז שיש על המפצל. אם הפיוז הוא 2 אמפר, סיכוי גבוהה שהוא ישרף בהנחה שהפלאפון צורך 1.2A והמצלמה 0.4A, תוסיף לזה עוד פלאפון והפיוז ישרף.

 

בדרך כלל בתיבת הפיוזים שלך על שקע המצת ישנו פיוז של 20A.

 

פשוט תחפש מפצל לשקע המצת עם הפיוז הכי גדול שיש.

 

כאשר הפלאפון מטעין לאט, הבעיה נובעת או משנאי usb גרוע או מכבל טעינה לא מקורי.

פורסם

G1WH כל הזמן עושה ריסטים,

מצלמת כמה דקות ואז מתחילה לעשות ריסטים בלי הפסקה.

בוצע איפוס למצלמה ופרמוט לכרטיס זכרון אך שני הדברים לא הועילו.

 

מה כדאי לעשות? ממה נובעת הבעיה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בוקר טוב יש לי תקלה מוזרה במצלמה וזה חוזר על עצמו..

רכשתי מace מצלמה בסך 250 שקלים קוראים לה DVR 1080HD (זה מה שכתוב על האריזה)

עכשיו כל פעם אני צריך לחדר את התאריך!! זה כל 3 ימים בערך מתאפס ל1.1.15...

למישו יש רעיון מה אני עושה לפני שאני מחזיר אותה?

פורסם

ידוע לך אם יש במצלמה סוללה או קבל?

כעיקרון אין מה לעשות עם זה.

יכול להיות שבמצלמה אין סוללת RTC, מדובר בסוללת כפתור כמו בשעונים רק קטנה יותר. היא מיועדת לשמירת תאריך ושעה.

פורסם

כבל המחובר למצת הרכב,

הרגע שאני מכבה את הרכב " כותב סוללה חלשה" ומתכבה אחרי 2 שניות.

אבל בעניין התאריכים אני בבעיה אין פיתרון לעניין הזה?

ברגע שחס וחלילה יקרה משו לא יהיה לי איך להוכיח את התאריך המדוייק.. וזה יכול לגרום לבעיות לא?

פורסם
כבל המחובר למצת הרכב,

הרגע שאני מכבה את הרכב " כותב סוללה חלשה" ומתכבה אחרי 2 שניות.

אבל בעניין התאריכים אני בבעיה אין פיתרון לעניין הזה?

ברגע שחס וחלילה יקרה משו לא יהיה לי איך להוכיח את התאריך המדוייק.. וזה יכול לגרום לבעיות לא?

בנוסף למה שאלכס כתב, אני מציע לך להוציא את כרטיס הזיכרון ולבדוק שהקובץ האחרון (שבמהלך הקלטתו אתה מכבה

את הרכב) נשמר כראוי וניתן לפתוח אותו במחשב.

באופן כללי, זה ניראה כמו תופעה של סוללה בסוף חייה. כמה זמן אתה משתמש במצלמה?

פורסם

תודה על התגובות, המצלמה אצלי בידיוק 3 שבועות מההתחלה הייתה הבעיה הזו.

לפי ההיגיון מה שנראלי לנכון שפשוט כותב שאין סוללה על מנת שיתכבה אוטומטי

או שאני טועה וישנה תקלה ששווה להחזיר את המצלמה ולקנות מומלצת אחרת?

פורסם

גם אם אין סוללה צריך להיות קבל (capacitor) שאמור לתת מספיק חשמל למצלמה לביצוע כיבוי

בעת הפסקת אספקת החשמל מהרכב בעת כיבויו. בנוסף, אמור להישמר מספיק חשמל בכדי לאפשר שמירת

התאריך והשעה לטווח סביר (ידוע כי חלק מהמצלמות בעלות הקבל כושלות בכך כאשר יש מעל כמה ימים

מהדלקה להדלקה).

אני מציע לך שוב לעבור על תגובתי הקודמת ולבדוק זאת - להבדיל מהתאריך, אם הקובץ האחרון שלך לא נשמר כראוי

זה יהיה מאוד (ואפילו הכי) קריטי במקרה של תאונה.

פורסם

אבדוק את העניין ואעדכן

ולגבי הכבל יש לי רק כבל שמחבר למצת וכבל שמחבר בין המצלמה למחשב רק אותם קיבלתי.

וכשאני מכבה את הרכב יש בערך 5 שניות של התראה " סוללה חלשה סוללה חלשה ( כמה חזרות כאלה ואז מתכבה)

ועוד דבר כשאני נכנס להגדרות יש לי אפשרות לראות סרטונים ישנים מהרכב ( הכל נשמר על הכרטיס זיכרון שיש לי שם)

אם לזה התכוונת

פורסם

קבל (capacitor), לא כבל (cable). מדובר על משהו שנמצא בתוך המצלמה במקום סוללת הליתיום ושומר כמות חשמל

קטנה (בטח יחסית לסוללה) שמספקת מספיק כוח בכדי שיתבצע כיבוי מסודר, שמירה של הקובץ האחרון ושמירה של התאריך

והשעה בעת שהמצלמה כבויה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...