Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אלכס תודה. איך הניסיון שלך עם האתר הזה גירבסט, אמין ומאובטח כמו איביי?

vico, תודה רבה אבל המחירים ממש לא בתקציב שלי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

 

הקישורים כן עובדים, גם במחשב.

בכל מקרה אצרץ את הקישור לערוץ:

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אלכס תודה רבה על ההשקעה וההסבר המפורט בסרטון !

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
שלום חברים,

לאחר בירורים ושיטוטים ברשת, הבנתי שזו המצלמה לרכב המומלצת ביותר Street Guardian SG9665GC

אשמח לשמוע את דעתכם לפני שאני מזמין, והאם הייתם ממליצים על משהו אחר.

 

 

היי חברים, סורי שאני שוב מחזיר את השאלה,

אשמח לדעתכם.

פורסם

יכול להיות שזאת אותה מצלמה כמו A118 הידועה בכינויה גם כ-B40

יש דגם כלשהו של street guardian שיש לו GPS ועוד כמה דברים שאתה לא צריך.

לסיכום, תזמין את ה-A118C שפרסמו פה וממשיכים לפרסם בכל עמוד וזהו.

פורסם

זאת לא אותה המצלמה.

נכון שמדובר באותו מעבד, אבל חיישן הצילום הוא שונה, אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא מסדרת סוני.

בכל מקרה ההבדל בינה לבין הa118 הוא שמיים וארץ. גם מבחינת איכות התמונה וגם מבחינת איכות הבניה.

 

בכל מקרה, דעתי האישית לגבי מצלמה זו, בהתחשב במחירה הגבוהה היא שעדיף לדלג, תחפש מצלמה אחרת.

המעבד ישן, יש ים מצלמות בתקציב הזה ש יתנו לך תמורה בהרבה יותר טובה.

 

ד''א, מה המחיר שהתכוונת לקנות אותה?

פורסם
זאת לא אותה המצלמה.

נכון שמדובר באותו מעבד, אבל חיישן הצילום הוא שונה, אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא מסדרת סוני.

בכל מקרה ההבדל בינה לבין הa118 הוא שמיים וארץ. גם מבחינת איכות התמונה וגם מבחינת איכות הבניה.

 

בכל מקרה, דעתי האישית לגבי מצלמה זו, בהתחשב במחירה הגבוהה היא שעדיף לדלג, תחפש מצלמה אחרת.

המעבד ישן, יש ים מצלמות בתקציב הזה ש יתנו לך תמורה בהרבה יותר טובה.

 

ד''א, מה המחיר שהתכוונת לקנות אותה?

תודה על התגובה,

200 דולר זה המחיר שראיתי ברשת,

חשוב לי שתהיה ראות טובה ביום ובלילה, שלא תצלם במצב חניה, ושתפעל כמובן במצב של מכה/התנגשות ברכב כשהוא מוחנה.

דרישות מוגזמות? אפשריות בכלל? אשמח לשמוע הכול כולל המלצות לדגמים.

פורסם

שלא תפעל בחניה/ שתצלם התנגשות כשהרכב חונה. - מדובר בדרישה שסותרת את עצמה.

 

יש אפשרות של montion detection -

אפשרות זו קובעת :

יש תנועה- נשמור את הקובץ.

אין תנועה-הקובץ לא נשמר.

בכל מקרה המצלמה תישאר דלוקה.

פורסם
שלא תפעל בחניה/ שתצלם התנגשות כשהרכב חונה. - מדובר בדרישה שסותרת את עצמה.

 

יש אפשרות של montion detection -

אפשרות זו קובעת :

יש תנועה- נשמור את הקובץ.

אין תנועה-הקובץ לא נשמר.

בכל מקרה המצלמה תישאר דלוקה.

תגדיר תנועה, מהלומה/זעזוע לרכב או סתם אדם שחלף על פני הרכב?

אשמח לקבל המלצות למצלמה טובה שעונה לדרישות

פורסם

מהלומה- תפקידו של הg sensor לקלוט מהלומה שמספיק חזקה להפעיל אותו. ברגע שהוא מופעל, המצלמה שומרת את הקובץ כקובץ מוגן מפני כתיבה. זאת אומרת שאפשר למחוק אותו רק דרך המחשב או פירמוט כרטיס הזיכרון דרך המצלמה.

 

תנועה-כאשר המצלמה מזהה תנועה, היא שומרת את החצי דקה שלפני התנועה וחצי דקה שאחרי. הזמנים משתנים ממצלמה למצלמה.

 

בכל אחד מהמקרים רצוי שיהיה לך קוטע מתח, לדוגמה:vico power plus.

פורסם
מהלומה- תפקידו של הg sensor לקלוט מהלומה שמספיק חזקה להפעיל אותו. ברגע שהוא מופעל, המצלמה שומרת את הקובץ כקובץ מוגן מפני כתיבה. זאת אומרת שאפשר למחוק אותו רק דרך המחשב או פירמוט כרטיס הזיכרון דרך המצלמה.

 

תנועה-כאשר המצלמה מזהה תנועה, היא שומרת את החצי דקה שלפני התנועה וחצי דקה שאחרי. הזמנים משתנים ממצלמה למצלמה.

 

בכל אחד מהמקרים רצוי שיהיה לך קוטע מתח, לדוגמה:vico power plus.

 

קצת בעייתי עניין התנועה כאשר אתה חונה בחניון ציבורי וכדומה לא? היא פשוט תצלם כל היום..

איבדת אותי קצת בעניין בקוטע מתח, אני מניח שפה אתה כבר מתייחס לחיבור למערכת החשמל של הרכב ולא פונקציה מסויימת במצלמה, כן?

פורסם (נערך)

תלוי, מצד אחד אתה רוצה שהיא תצלם כאשר יש משהו ליד הרכב שלך, מצד שני אתה לא רוצה שהיא תעשה את זה.

 

לגבי קוטע המתח, אתה צודק, אם תדפדף בעמודים האחרונים תמצא קישור לערוץ היוטיוב שלי, יש שם הסבר לגביו.

 

כרגע המצלמה שלי עובדת קבוע, עד כמה שניתן. אפשר לומר 19 שעות ביום, בגלל שבין 11:00 ל 16:00 חם מידי ברכב והvico power plus מכבה את המצלמה. כרטיס זיכרון של 64 גיגה מאפשר לי צילום של כ8 שעות. מבחינתי זה מספיק ביותר.

 

במקרה של פגיעה חזקה, חיישן הg ישמור את הקובץ כקריאה בלבד.

 

במקרה של ונדליזם שחישן הg לא יצליח לשמור, יש לי 8 שעות שלמות לדפדף בין הקבצים :)

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם לדייק אז אין לי שום רצון בתנועה אלא רק במהלומה, אבל אם זה גם וגם אז זה לא כזה מפריע, אם יש אפשרות לכרטיס של 128 זה בכלל נהדר, כי 8 שעות זה קצר לי מדי (מעביר יותר זמן מזה במשרד), תמיד יצא איזה שעה-שעתיים שחסר וידרסו שעות שאולי דווקא בהן קרה משהו (מרפי).

אני אדפדף אחורה ואלמד מהווידאו שציינת, רוב הסיכויים שאלך לחשמלאי רכב לצורך התקנה קבועה, קצת חושש להתעסק בזה לבד ללא ניסיון קודם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...