Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכוונה שלי היא כזאת.

יש לי כבל אקס + מטען לרכב + מצלמת רכב עקב זאת יש המון כבלים ברכב ואם ישנו פיתרון להסתרת הכבל של המצלמה כי הוא די ארוך.

מקווה שהבנת אח תודה וחג שמח :]

פורסם

איזו מצלמת דרך מומלצת,

שיש לה GPS, כולל מהירות נסיעה, מצלמת טוב בלילה, וקטנה לא צריך גדולה.

עדיפות למצלמה ללא סוללה.

 

תודה .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

לא צריך חיבור OBD בשביל הצגת המהירות.

מצלמה עם GPS תציג את המהירות לפי כמות הזמן שאתה עובר מרחק מסוים (הנוסחה הפשוטה).

 

שלא תחשוב שאני לא רוצה לעזור אבל באופן כללי אני נמנע מלעזור יותר מדי, למשתמשים שלא ביצעו חיפוש ומאלצים אותי לעבור קשה בשבילם למרות שהם יכלו לעשות זאת תוך דקה.

אנחנו באמת פה כדי לעזור, אבל כל יום משתמש כותב "צריך המלצה למצלמה עד X ש"ח ושאר הירקות"

קודם לקרוא, אחרי זה לשאול.

בהצלחה.

פורסם

@Nissan Skyline GTR,

בוא נסכים, שאני לא אעבור על כמעט 500 עמודים, הרי אין פה ריכוז של מצלמות מומלצות, אלא כל אחד ממליץ על מצלמה כזאת או אחרת, מן הסתם שהממליצים מעמוד 2 יש מצב כבר המצלמות לא מיוצרות בכלל,

אשמח אם תפנה אותי לפחות לעמוד מסויים, אני כבר אסתכל.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

שחף ראיתי את הסרטון של אלכס,

הבעיה שאין שם מהירות על הצג.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

יש רכיב gps שמתחבר למצלמה.

את הוידאו המצולם אתה צריך לראות דרך תוכנה מיוחדת שבה יש את כל הנתונים.

אני לא זוכר אם נתון המהירות מופיע, אבל אני מאמין שכן.

אתה ביקשת, המלצה למצלמה שמצלמת טוב בלילה, הa118c לא עונה על הקרטריון הזה.

פורסם

נכון, ראיתי שגם אמרת ש A119 אמור לצאת ולתת שיפור משמעותי לוידאו בלילה,

מעניין כמה הוא יעלה, ומתי בכלל יצא.

 

דרך אגב, פחות מעניין אותי מסך על המצלמה, לא מתכוון להוציא את העיניים על 2 אינץ, פשוט מעבירים למחשב.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

המחיר של הa119 ללא gps יהיה בערך 120$, אני מאמין שירד ל 100$ אחרי חודש.

הa119 כולל gps יעלה 140$ והמחיר ירד ל120$ במבצעים למיניהם.

 

כרגע עושים ניסויים על הגרסה של המצלמה, והיצרן מאוד קשוב לכל בעיה תלונה והצעה של מי שבודק את המצלמות.

תחושת הבטן שלי אומרת שהם יצאו בחודשיים הקרובים, אבל אין לדעת.

 

כמו כן, הייצרן עובד על עוד דגם של המצלמה בשם a119s הוא יהיה עם חיישן צילום שונה.

פורסם (נערך)
@Nissan Skyline GTR,

בוא נסכים, שאני לא אעבור על כמעט 500 עמודים, הרי אין פה ריכוז של מצלמות מומלצות, אלא כל אחד ממליץ על מצלמה כזאת או אחרת, מן הסתם שהממליצים מעמוד 2 יש מצב כבר המצלמות לא מיוצרות בכלל,

אשמח אם תפנה אותי לפחות לעמוד מסויים, אני כבר אסתכל.

 

אין צורך להתחיל לקרוא מההתחלה, העמודים האחרונים (אם כבר אז אפשר להשקיע בעשרת העמודים האחרונים) בדר"כ מספקים את התשובות הנשאלות.

חוץ מזה שאני שם לב ש"אלכס לא קיים" מספק מספיק מידע והוא די משקיע בפורום הזה.

 

אני גם לא מבין את הצורך שיהיה בצילום את המהירות שלך, לרוב אתה דווקא לא תרצה להצמיד את זה לסרטון כשתצטרך ראייה..

חוץ מזה שיש פתרון אחר אם אתה ממש צריך את הפיצ'ר הזה:

יש רכיב שאתה מחבר לחיבור OBD שמקרין לך על השמשה את המהירות ועוד כמה נתונים (כמות הדלק במיכל, סיבובי מנוע, טמפרטורה ועוד כמה).

מצלמת הרכב "רואה" גם את זה על השמשה ומקליטה, אז כשתרצה להציג מהירות, תכניס את החיבור (OBD) כמו שצריך וכשלא תרצה תוכל להוציא כמה מילימטרים ממנו כך שהמכשיר המקרין לא יעבוד.

 

ואלכס, אוסיף ואומר שהמוביוס עומדת לצאת עם דגם מתקדם בהרבה מהנוכחי.

היצרן בודק את גרסאות התוכנה השונות עם המשתמשים הבכירים בענף, האחרונים שולחים פידבק והיצרן משנה דברים.

אני מאמין שבחודש גג חודשיים הקרובים כבר תצא הכרזה על הדגם החדש.

גילוי נאות: אני משתמש ב-3 מצלמות מוביוס עם קבלים (אחת עם עדשת B ושתיים של C2) ומרוצה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

אני הבנתי פעם, שסרטון ללא מהירות לא קביל בבית משפט,

אני לא רוצה לפתוח תיבת פנדורה/ויכוחים.

אבל זה היה ממש מזמן, יכול להיות ששינו את זה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם (נערך)

אתה חושב שמהירות מהתקן GPS מיצרן כלשהו שלא עבר בדיקת כיול, יהיה אמין בבית משפט?

תחשוב שאת מכמונות המהירות הידניות\לייזרים של השוטרים צריכים לכייל כל הזמן, אז מצלמת חובבנים תעמוד בפני משפט עם דיוק שכזה?

שוב, לדעתי אתה סתם מבזבז אנרגיה על הצגת המהירות בסרטונים.

אם חלילה וחס תהיה בעיה כלשהי, חוקרי משטרה יוכלו לפענח את המהירות שלך לפי העצמים שאתה עובר ובמהירות שאתה עובר אותם.

 

בנוסף,

אני בטוח שישנה אפשרות לתכנת את המצלמה כך שתציג את המהירות המתקבלת פחות X קמ"ש דרך התוכנות השונות, אז..

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...