Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת המצלמה המדוברת?

http://thedashcamstore.com/dual-lens-in-car-dash-cam-with-gps-g-sensor-dvr-r300/

 

אם כן, תישאר עם הvico בשמשה הקידמית, מדובר בvico sf2 ?.

ואת R300 תחבר לשמשה האחורית ואת הchannel 2 תחבר למראה או משהו לכיוון הנהג.

 

סה''כ מדובר במצלמה דו ערוצית, איכות התמונה היא גרועה, תשים לב לרזולוציה.

 

כן, כן.

תודה, אני אשאר עם הויקו. מקווה למצוא קרוב משפחה שאין לו מצלמה ואתקין לו את זו.

 

תודה שוב

מתכון ל קפה נוטלה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
התרשמות ראשונית מ 118:

הערכה, ההתקנה והזנת הנתונים קלים מאוד. גודל המכשיר מצויין.

איכות תמונה ביום - מספקת ביותר.

איכות תמונה בלילה - הייתי שמח להרבה יותר טובה.

איכות שמע - יש רעש תהודה שאינו נשמע בתא הנוסעים אלא בהקלטה. יתכן ויש ויברוץ של המצלמה או המיקרופון. הייתי שמח להפטר מזה.

התקנתי את המצלמה במיקום שהזוית הרחבה גורמת לשטח מסויים לצלם את תושבת המראה (5% משטח התמונה). אז בשלב מסויים אאלץ לפרק ולהרכיב שוב.

 

סה"כ אני מרוצה וההתקנה נקיה לחלוטין אין אף חוט בולט ברכב, אבל אעשה מקצה שיפורים לבעיות הנ"ל.

בסיבוב הבא אשקיע במצלמה עם איכות לילה טובה יותר.

 

גם התקנתי סופסוף בשבוע שעבר את ה118 אצלי. מבחוץ צריך ממש להתאמץ בשביל לראות שיש מצלמה כדי לזהות אותה. אז אני לא חושש להשאיר אותה ברכב, מוציא רק כשאני יודע שתהיה שמש ישירה עליה לזמן ממושך.

לא היה לי זמן ממש לחקור את הסרטונים עדיין, ממה שראיתי מבדיקה קצרה איכות ביום מעולה. בלילה פחות טובה באופן מורגש, אבל אותי זה בהחלט מספק בהתחשב בתג המחיר ובעובדה שהחלטתי לא להשקיע הרבה במצלמה בסופו של דבר. המצלמה הזאת תישאר אצלי עד שתמות. :)

 

אגב אצלי לא היו שום רעשים מיותרים כשצפיתי בסרטונים. אם יהיה לי זמן לבדוק יותר לעומק, אנסה לשים לב.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

יש לי A118C

תדלקתי בתחנת דלק כשהסוויץ עובד, והמצלמה עובדת, הנעתי, והמצלמה אמורה להתחיל לצלם מחדש, אחרי כמה דק בנסיעה שמתי לב שהיא לא עובדת (אני לא רואה אותה כי המראה מסתירה אותה), חשבתי שאולי המצת התנתק (מחובר לי בתיבת פיוזים) , אך ראיתי שהוא דולק, ניתקתי את הכבל וחיברתי מחדש והמצלמה חזרה לפעול.

סרחון חד פעמי או שיש לחשוש ממשהו?

היא אצלי חצי שנה

פורסם

רק התקנתי את ה A118C, אבל נראה שאיכות הצילום פחותה מהאיכות של ה G1W-C, (אולי בגלל העדשה) וכך גם איכות הסאונד.

מה שכן, ב G1W-C הסאונד היה נחלש כלוחצים על הגז ואח"כ מתחזק כשמרפים ממנו, ב A118C זה לא קורה.

 

אני מקווה שהסיבות שבגללן שקניתי אותה -אין צורך להתעסק עם הוואקום והכי חשוב, האמינות שלה, יצדיקו את עצמן.

פורסם
האם אתה רוצה להיפרד מכל ה500₪ או שאתה מעוניין להישאר עם עודף?

המומלצת כרגע זa118c. עולה כ52$, אמינה ותמורה טובה לשקל. איכות בלילה לא משהו, ביום היא אחלה.

 

אמורה לצאת a119, מתקדמת בהרבה, איכות צילום הלילה טובה.המחיר יהיה סביב ה120$.

 

יש mobius c, אחלה מצלמה אמינה מאוד, מצריכה פירוק+ החלפת סוללה בקבל+ עידכון תוכנה + קניית תושבת מתאימה לרכב+ כבל usb+ שנאי usb לרכב, עלות המצלמה לבד כ 70$.

 

יש shadow s1, יצאה לא מזמן, איכות התמונה בלילה טובה(מצלמת רק בשחור לבן בלילה), היא מגיעה עם כבל usb שיש עליו פלסטיקים שיפריעו בהחבאת הכבל. מחיר

כ 110$

לגבי המוביוס, האם העדשה עם זווית רחבה עדיפה על העדשה הרגילה?

כיום יש לי מוביוס מדגם ישן יותר שנקנתה לפני 3 שנים (אולי יותר) ומגיעה עם עדשה רגילה. אני מרוצה מאיכות הצילום ורוצה לרכוש נוספת לרכב אחר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

על מה אתה מדבר?

יש את המוביוס עם העדשה הרחבה יותר והאיכות שלה נמוכה יותר מהמוביוס הרגילה.

איזה מוביוס חדשה יצאה?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

למה אתם לא מדברים על יונדי מצלמה... גם היא ללא סוללה..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

הרגילה אתה מתכוון לA?

 

לפחות תגיד במה היא יותר נחותה.

בכל מקרה, ניתן לבחור להחליט.

אני מאמין יש שם מספיק מידע.

https://dashcamtalk.com/forum/index.php?threads/14589/

 

 

דוד, אם יוסיפו ל''יונדאי'' פנס, מצית וסכין. היא תהיה הלדרמן המושלם.

בכל מקרה, יש בה סוללה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...