Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוכל לתת קישור?

יש לך ניסיון עם זה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני רוצה לקנות מצלמה לאוטו, משהו זול יחסית לא צריכה להיות איכות מהממת.



העיקר שיהיה loop משמע שיתחיל לצלם מחדש אחרי שנגמרת הקלטת, רמקול ושיצלם רק כשהאוטו מתניע ופועל.

עדיף שיתאים ל SD/TF Card עם 32 ג'יגה.

 

יש המלצות מסוימות? איכן לקנות? מה המחירים הצפויים? כמה זמן בערך זה מצלם עד שזה מתחיל למחוק?

פורסם (נערך)

A118c http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=125809

מצלמה מעולה, כוללת קבל.

בגלל שהיא חסרת סוללה היא עמידה יותר ותשרת אותך לאורך זמן רב יותר.

מצלמת כ4 שעות עד למילוי כרטיס הזיכרון של 32 גיגה.

לדעתי היא התמורה הכי טובה לשקל.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10% ואתה לא חייב לקנות דרכו. הוא שם אם רק בא לך להודות לי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

האם מומלץ מראת רכב מולטימדיה, שהיא כוללת מצלמת רכב קדמית, ואחורית?

יש מראות רכב(מולטימדיה) עם מצלמות, אשר עומדות באיכות מול מצלמת רכב שהם רק מצלמת רכב?

פורסם
A118c http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=125809

מצלמה מעולה, כוללת קבל.

בגלל שהיא חסרת סוללה היא עמידה יותר ותשרת אותך לאורך זמן רב יותר.

מצלמת כ4 שעות עד למילוי כרטיס הזיכרון של 32 גיגה.

לדעתי היא התמורה הכי טובה לשקל.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10% ואתה לא חייב לקנות דרכו. הוא שם אם רק בא לך להודות לי.

 

יש עוד משהו שצריך לקנות חוץ מזה?

פורסם (נערך)

כרטיס זיכרון וקורא כרטיסי זיכרון אם אתה רוצה. http://m.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

אם אתה רוצה להתחבר לתיבת הפיוזים אז תקנה או תכין כזה:

http://m.ebay.co.uk/itm/262292199658?rmvSB=true&_mwBanner=1

 

 

 

Kobokobo,

לא מומלץ לקנות מראת רכב שהיא גם מצלמה. בגלל שבכולן יש סוללה.

ברובן המעבד וחיישן הצילום יותר נחותים ממה שיש בa118c.

לשיקולך.

 

 

עידכון לגבי הmini 0807, כבר התחילו למכור אותה בגירבסט.

ממליץ לא לקנות אותה, כל הסיקירות עליה מצביעות על מצלמה שלא מתפקדת כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום קניתי מצלמת דרך ושמעתי מכמה אנשים שקיים סיכוי שהיא יכולה להידלק מהחום ביום יום.

רק מבהיר שהיא מחוברת למצת הרכב.

הגיוני?

ועוד שאלה כשהרכב כבוי והמלמה מחוברת למצת היא תתכבה גם היא ולא תגמור את המצבר, נכון?

(עוד לא חיברתי אותה)

פורסם (נערך)

מצלמה עם סוללה יכולה להיות בעייתית מבחינת צילום בזמן חנייה.

 

סיכוי נמוך שהיא תידלק אצליך בגלל החום אם אתה לא מתכוון לצלם בזמן חניה.

ישנן מצלמות ללא סוללה, יש בהן קבל, הן יותר בטיחותיות, עמידות, ויכולות לעבוד בטמפ' גבוהה יותר.

 

המצבר שלך לא יגמר אם המצלמה מתכבה כאשר אתה מכבה את הרכב.

 

מהו דגם המצלמה שקנית?

מתי קנית ואיפה קנית?

יש לך אפשרות להחזיר ולקבל זיכוי?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כבר יותר משנה עם מצלמה ואין שום שריפות,אני האמת לא שמעתי פה בפורום שאצל מישהו היא נשרפה במהלך נסיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

דוגמא למצלמה עם קבל, אחרי אירוע התחממות.

כשל באחד הרכיבים האלקטרונים הוביל להתחממות יתר. אם היתה שם סוללה כנראה המצב היה חמור יותר.

https://dashcamtalk.com/forum/index.php?threads/18422/

 

הבחור השתמש במצלמה במצב חנייה.

 

אם אתה מתכוון להשתמש במצלמה רק בזמן נסיעה, הסבירות נמוכה שיקרה לך משהו כזה.

אם מדובר במצלמה זולה אז הסוללה במצלמה נחלשת ואחרי הקיץ המצלמה יכולה לעשות לך בעיות עם ההקלטה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

האם אתה רוצה להיפרד מכל ה500₪ או שאתה מעוניין להישאר עם עודף?

המומלצת כרגע זa118c. עולה כ52$, אמינה ותמורה טובה לשקל. איכות בלילה לא משהו, ביום היא אחלה.

 

אמורה לצאת a119, מתקדמת בהרבה, איכות צילום הלילה טובה.המחיר יהיה סביב ה120$.

 

יש mobius c, אחלה מצלמה אמינה מאוד, מצריכה פירוק+ החלפת סוללה בקבל+ עידכון תוכנה + קניית תושבת מתאימה לרכב+ כבל usb+ שנאי usb לרכב, עלות המצלמה לבד כ 70$.

 

יש shadow s1, יצאה לא מזמן, איכות התמונה בלילה טובה(מצלמת רק בשחור לבן בלילה), היא מגיעה עם כבל usb שיש עליו פלסטיקים שיפריעו בהחבאת הכבל. מחיר

כ 110$

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...