Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

היי Alex Not-Exist,

אשמח לדעת מנסיונך,

אני מתלבט בין 2 דגמים, בין G1W-CB לבין A118C.

 

ראיתי כמה ביקורות ב-Youtube ודוגמאות לצילום יום/לילה (חשוב לי גם וגם), עושה רושם שאיכות הצילום-G1W-CB יותר טובה (במיוחד בלילה) אך בכל זאת רוב ההמלצות (כאן לפחות) הן על A118C, האם יש משהו שאני מפספס?

 

נ.ב.

 

ראיתי את ה-G1W-CB כאן:

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

 

במחיר לא רע של 40.97$ לעומת כאן:

 

http://www.ebay.com/itm/Blueskysea-G1W-CB-Capacitor-Stealth-Vision-FHD-1080P-Car-Dash-Cam-DVR-Black-Box-/311363332652?hash=item487eb36a2c:g:0i4AAOSwpDdVOuzz

 

פחות מכיר את Gearbest אך שמעתי שיש לא מעט זיופים של המצלמות האלו, האם בטוח להזמין משם?

 

בכ"מ, אם יש מצלמה אחרת עד 250 ש"ח ומומלצת, אשמח לשמוע.

 

תודה רבה :)

עריכה אחרונה על ידי turnso
פורסם (נערך)

כן, בטוח להזמין מגירבסט.

לגבי המצלמות, הפסקתי להמליץ על הg1wc בגלל quality control שלהם.

לפני כמה חודשים היו הרבה תלונות עליה. בעיקר תלונות על תאריך ושעה שמתאפסים. וכיבוי המצלמה בעת הנעה.

כעיקרון, בg1wc אין סוללת RTC. מדובר בסוללת כפתור שתפקידה לשמור על התאריך והשעה.

בa118c יש סוללת RTC.

 

איכות הצילום בשתי המצלמות היא זהה, רק זווית הצילום בa118c גדולה יותר.

 

אמליץ לרכוש את הa118c בגלל שהיא יותר נסתרת, ויותר אמינה.

 

לשיקולך.

 

 

לגבי מצלמה אחרת מומלצת, תצטרך להגדיל את התקציב שלך לכיוון ה 300-350 בכדי לקנות את הmobius, חוץ מהמצלמה תצטרך לקנות עוד פריטים משלימים, וההתקנה הראשונית מצריכה התעסקות בפירוק המצלמה ועידכון התוכנה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תודה.

רק לגבי הצילום בלילה, יש הבדל ממשי.

נראה כי ה-Lighting ב-A118C מרוח מאוד.

 

אשקול שוב, מקסימום אחכה ל-A119, חבל רק שתתומחר כפול.

פורסם

חיפשתי מידע לגבי טמפ' הדבקה ולא מצאתי.

יצא לי להדביק חיישני רוורס עם דבק דו צידי מחברה אחרת, בגלל שהדבקתי בחום אז הם נפלו. אחרי זה הדבקתי אותם בלילה ומאז הם מקובעים במקום.

 

יכול להיות אתה צודק, אבל להדביק לקראת הערב ממש לא יזיק.

פורסם

מדובר על דבק 3M, זה תלוי בסוג אבל ברוב הסוגים הטמפרטורה האופטימלית היא באזור ה70-90 מעלות.

לוקח לדבק בין 24-72 שעות להגיע לשיא החוזק שלו, ככל שהטמפרטורה יותר גבוה זה יקרה יותר מהר.

 

בכללי עדיף לא להתעסק עם הדבק עד שלא עוברים שלושה ימים.

אני מתכוון לא לבדוק את החוזק שלו.

פורסם

התרשמות ראשונית מ 118:

הערכה, ההתקנה והזנת הנתונים קלים מאוד. גודל המכשיר מצויין.

איכות תמונה ביום - מספקת ביותר.

איכות תמונה בלילה - הייתי שמח להרבה יותר טובה.

איכות שמע - יש רעש תהודה שאינו נשמע בתא הנוסעים אלא בהקלטה. יתכן ויש ויברוץ של המצלמה או המיקרופון. הייתי שמח להפטר מזה.

התקנתי את המצלמה במיקום שהזוית הרחבה גורמת לשטח מסויים לצלם את תושבת המראה (5% משטח התמונה). אז בשלב מסויים אאלץ לפרק ולהרכיב שוב.

 

סה"כ אני מרוצה וההתקנה נקיה לחלוטין אין אף חוט בולט ברכב, אבל אעשה מקצה שיפורים לבעיות הנ"ל.

בסיבוב הבא אשקיע במצלמה עם איכות לילה טובה יותר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זאת המצלמה המדוברת?

http://thedashcamstore.com/dual-lens-in-car-dash-cam-with-gps-g-sensor-dvr-r300/

 

אם כן, תישאר עם הvico בשמשה הקידמית, מדובר בvico sf2 ?.

ואת R300 תחבר לשמשה האחורית ואת הchannel 2 תחבר למראה או משהו לכיוון הנהג.

 

סה''כ מדובר במצלמה דו ערוצית, איכות התמונה היא גרועה, תשים לב לרזולוציה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...