Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שלום לכולם, אני מעוניין במצלמת דרך (קדימה הרכב) בתקציב סביר של 200 שקלים פחות או יותר. חשוב תשיהיה אפשרות הרחבת זיכרון (שאותה אני יקנה בנפרד, וזה לא חלק מהתקציב) וכמובן שאיכות התמונה תיהיה מספיק ברורה כך שיראו את מס' הרכב שנוהג מולי.

 

הרכב הוא סיאט איביזה 2014 ואני מעוניין למקם את המצלמה מצד ימין של המראה הראשית באוטו (זאת אומרת, בצד הנוסע , ולא הנהג).

 

הערה חשובה לא פחות, אני מעוניין במצלמה שתעבוד רק מהרגע שהאוטו יהיה מותנע ועד לרגע שהוא יתכבה, אני לא מעוניין בחיבור למצת.

 

יש המלצמות בבקשה?

 

עריכה: הסתכלתי כמה דפים אחורה והמלצתם על ה A188C , המחיר ל 32 GB של 66$ הוא סביר ? או שקיימים אופציות זולות יותר?

http://www.aliexpress.com/item/2015-New-1-5-B40-PRO-A118C-1080P-Car-Dash-Camera-Car-DVR-Black-Box-Video/32503957676.html?spm=2114.01010208.3.1.9D70Zm&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10034_507_10020_9906_10017_10005_10006_10021_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_7&btsid=14a98093-f3e1-4673-a595-2da16c23453d

עריכה אחרונה על ידי _DownLoaD_
פורסם

יש לי A118C זרוקה בארון, אני רוצה לחבר לצילום אחורי. את הקדמית חיברתי דרך מפצל פיוז וכבל קוטע עם מפסק.

 

לאן אני יכול לחבר את המצלמה האחורית ללא משיכה של כבל נוסף עד לתיבת הפיוזים באוקטביה 2007?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הערה חשובה לא פחות, אני מעוניין במצלמה שתעבוד רק מהרגע שהאוטו יהיה מותנע ועד לרגע שהוא יתכבה, אני לא מעוניין בחיבור למצת.

 

יש המלצמות בבקשה?

 

בסרטונים שהכנתי ישנו הסבר (לא מצלום), איך לחבר מצלמה לתיבת הפיוזים.

 

תעשה את אותו הפעולה שעשיתי בvico power plus רק פחות חוט אחד.

 

תתחבר לשקע המצת, עם מפצל פיוזים, ואליו תחבר שקע 12v.

פורסם
יש לי A118C זרוקה בארון, אני רוצה לחבר לצילום אחורי. את הקדמית חיברתי דרך מפצל פיוז וכבל קוטע עם מפסק.

 

לאן אני יכול לחבר את המצלמה האחורית ללא משיכה של כבל נוסף עד לתיבת הפיוזים באוקטביה 2007?

 

אם אתה רוצה שהמצלמה תידלק ותיכבה עם הסוויץ' אז לדעתי אין לך ברירה אלא לחווט עד לתיבת הפיוזים.

לדעתי אצלך יש מתח קבוע בשקע המצית גם כשהסוויץ' סגור, ואם אתה לא מוכן לחווט עד לקדמת הרכב אז חבר לשקע המצית בתא המטען, שים מפסק על ה (+) של החוט ושים את המפסק ליד ידית הבלם יד או איפה שנוח לך.

פורסם

אהלן מעוניין לקנות מצלמת רכב איכותית עם דגש על כמה שפחות בולטת ומפריעה בעין (במידה וקיים דבר כזה)

עדיפות לקנייה בארץ (גם אם יש תוספת של 100 שקל) אבל לא חייב במידה והדגם לא קיים.

התקציב לא באמת ידוע, כמובן שלא 1000 אבל אם יש מצלמה ששווה אפילו את ה-400 שקל וכדאית אז אשמח לשמוע עליה.

פורסם (נערך)

אם אתה רוצה לקנות בארץ, תחפש mobius עם קבל או תיצור קשר עם חבר הפורם vico israel הוא ספונסר בפורם, תבקש ממנו הצעות מחיר לאחת המצלמות שהוא מוכר, בדגש על מצלמה עם קבל.

למשל, vico sf2, vico markus 4

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

בין אילו שתי מצלמות? כתבתי לך 3 שמות של מצלמות.

 

הכי טובה מבינהן היא vico markus4

אחריה באה mobius c2 עם קבל

ואחריה vico sf 2

 

תכנס לערוץ שלי, יש שם סרטון הסבר לגבי הa118c כולל התקנה לשמשה האחורית.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אם תלחץ הצג עוד, כל הקישורים נמצאים שם.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
בין אילו שתי מצלמות? כתבתי לך 3 שמות של מצלמות.

 

הכי טובה מבינהן היא vico markus4

אחריה באה mobius c2 עם קבל

ואחריה vico sf 2

 

תכנס לערוץ שלי, יש שם סרטון הסבר לגבי הa118c כולל התקנה לשמשה האחורית.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

אם תלחץ הצג עוד, כל הקישורים נמצאים שם.

ואם מכניסים למשוואה את ה-A118C איפה היא עומדת ?

 

המון תודה על העזרה !

פורסם (נערך)

מבחינת צילום אפשר לומר שהa118c והvico sf2 שוות.

המוביוס לדעתי יותר טובה.

תכנס ליוטיוב ותצפה בכמה סרטונים, ותחליט מה נראה לך יותר טוב.

המוביוס מצריכה התעסקות ראשונית. שכוללת פירוק המצלמה והחלפת הסוללה בקבל ועידכון תוכנה.

כמו כן, צריך לקנות כבל ארוך ושקע usb.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שאלה בעניין הכבלים.. יש למישהו פיתרון לגבי הכבל של המצלמה? איך ניתן להסתיר אותו חלקית שלא יפריע בעין?

נוצר מצב שיש לי 4 כבלים וזה ניראה מבולגן ומציק.. למישהו יש איזה דרך להסתיר כבלים?

תודה.!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...