Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התנסות של כמה שבועות עם G1W-CB, אני מחזק את "המלצתו" של אלכס, המתייחסת לאיפוס התאריך והשעה. אם אתם שומרי שבת או לא משתמשים ברכב על בסיס יומי, זה מציק.

לא ברור לי אחרי כמה שעות האיפוס מתבצע, אבל מאחה"צ-ערב עד הבוקר שלמחרת, זה לא קורה. מיום שישי אחה"צ עד מוצ"ש, יש צורך בהגדרת תאריך מחדש.

מעבר לכך, האיכות מספיקה לי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי כולם. סורי שלא עברתי על כל השרשור אבל אני מקווה לתשובה זריזה בכל זאת. הדרישות:

1. מצלמה שתשב ברכב בזמן שהוא בחנייה ותצלם מישהו שבאופן עקבי פוגע ברכב (שורט, שובר שמשות...)

2. היא צריכה או לפעול כל הלילה (אבל אז בטח תחסל את המצבר?) או להיות מופעלת אוטומטית כשהיא מזהה תנועה

3. איכות טובה בצילום לילה

4. זווית צילום כמה שיותר רחבה כדי לתפוס הכל

5. יחס עלות/תועלת טוב. כלומר לא מצלמה יקרה מדי.

 

אין צורך אמיתי לשימושים אחרים.

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלילי. הa118c, גרועה בלילה.

התקציב שלך מספיק למצלמה שאיכות צילום הלילה שלה תהיה בהרבה יותר גבוהה.

אלא אם אתה רוצה להתפשר על איכות הלילה ולרכוש 2 מצלמות אחת לקדמת הרכב ואחת לשמשה האחורית.

כמו כן, מחיר הvico power plus לא נכנס לתקציב אם אתה בכיוון של מצלמה יקרה.

פורסם
שלילי. הa118c, גרועה בלילה.

התקציב שלך מספיק למצלמה שאיכות צילום הלילה שלה תהיה בהרבה יותר גבוהה.

אלא אם אתה רוצה להתפשר על איכות הלילה ולרכוש 2 מצלמות אחת לקדמת הרכב ואחת לשמשה האחורית.

כמו כן, מחיר הvico power plus לא נכנס לתקציב אם אתה בכיוון של מצלמה יקרה.

 

אין לי שום רצון להתפשר על איכות הצילום, ולא לנסות לרדת בתקציב.

ה-vico power plus שציינת מבחינתי הוא תוסף הכרחי לכן הוא לא משפיע על תקציב המצלמה כשלעצמה.

 

אז, מה כן אתה ממליץ?

פורסם (נערך)

קצת קשה לי לענות לך על זה, מפני שאני מתעניין בעיקר במצלמות סיניות.

 

תבדוק לגבי הmarkus 4

Vico opia 2 אני לא בטוח אם כבר התחילו למכור אותה.

 

אל תפזול לכיוון מצלמות דו ערוציות.

כגון blackvue, markus 5

 

מצלמות הdod מצויינות, אבל מגיעות עם סוללה וחבל.

 

תתחיל בלחפש השוואות בין מצלמות.

השוואה ביןdod460w לבין מרקוס4:

https://dashcamtalk.com/forum/threads/dod-ls460w-vs-marcus4.9024/

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
קצת קשה לי לענות לך על זה, מפני שאני מתעניין בעיקר במצלמות סיניות.

 

תבדוק לגבי הmarkus 4

Vico opia 2 אני לא בטוח אם כבר התחילו למכור אותה.

 

אל תפזול לכיוון מצלמות דו ערוציות.

כגון blackvue, markus 5

 

מצלמות הdod מצויינות, אבל מגיעות עם סוללה וחבל.

 

תתחיל בלחפש השוואות בין מצלמות.

השוואה ביןdod460w לבין מרקוס4:

https://dashcamtalk.com/forum/threads/dod-ls460w-vs-marcus4.9024/

ה-dod באמת מצויינות, רק בהחלט יקרות יותר מ-SG.

חרשתי את הקישור לפורום הזה שסיפקת במשך לא מעט זמן, ולכן הגעתי דווקא לדגם הזה ששאלתי עליו.

טוב נו, אמשיך בחיפושים, תודה על כל העצות והתשובות.

פורסם
צפית בסרטונים? מה השאלות?

 

הסרטונים היו אלי? הייתי בטוח שאל Asto משום מה.

 

מתנצל אבל הבקשה היא לא בשבילי אלא בשביל חבר. אני מעדיף לא לצפות ב-15 דקות (X2) של הסברים טכניים רק בשביל לחפש איזו מצלמה תעשה את העבודה (=מופעלת כשהרכב כבוי באמצעות זיהוי תנועה, טובה בלילה, זווית רחבה, מחיר נוח).

באמת שכל מה שאני צריך זה שם של מצלמה או שתיים שיעשו את העבודה, ואם אפשר המלצה איפה לקנות (כמה זה יותר יקר בארץ מאשר באינטרנט).

 

תודה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תצפה ב3 דקות הראשונות של כל סרטון.

כל הקישורים נמצאים בהצג עוד של כל סרטון.

ממליץ לשלוח את הקישור לחבר שלך בכדי שידע למה הוא נכנס...

 

צפיתי. סורי, לא עזר בגרוש.

המצלמה - אתה אומר שם שאין motion detection טוב ושהיא לא טובה בלילה.

המכשיר השני - לא רלוונטי כי המטרה היא משהו שהוא plug and play עד כמה שאפשר.

 

none77 - הכיוון הוא המצלמה הזולה ביותר שעושה את מה שביקשתי (כמו צילום טוב בלילה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...