Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין תקציב. יש רצון לתפוס את המניאק. אין יכולות טכנולוגיות לכל מיני דברים מורכבים. יש פתרון מתאים? יענו מצלמה שיודעת אשכרה לעשות זיהוי תנועה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שיש במצלמה זיהוי תנועה לא אומר שהמצלמה לא תגמור את המצבר/ תפסיק לתפקד בגלל חשיפה לטמפ' גבוהה לזמן ממושך.

 

מצב זיהוי תנועה- המצלמה תמיד דלוקה, אוכלת את המצבר.

זיהוי תנועה מורה למצלמה איזה קובץ לשמור ועל איזה קובץ לדלג.

יש תנועה-הקובץ נשמר.

אין תנועה-המצלמה ממשיכה לצלם כרגיל פשוט מבלי לשמור קבצים על גבי כרטיס הזיכרון.

עכשיו, במצב שאתה מחליט להשאיר אותה 24/7 בתקווה שהיא לא תגמור לך את המצבר ביום מין הימים. אין שום רכיב במצלמה שגורם לה להפסיק לעבוד בטמפ' גבוהה. בהתחלה היא פשוט תאתחל את עצמה, אחרי זה היא יכולה לימוס/ לאבד פוקוס וכו'.

פורסם

אוקיי, נשנה כיוון - נניח והמצלמה מופעלת מ-18 בערב עד 08 בבוקר והאוטו חונה תחת צל - כמה זה יחסל מהמצבר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

לא יחסל. אלא, אם המצבר ישן.

אבל, עדיין תצטרך לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים לפיוז שעובד קבוע, גם כאשר הרכב מכובה.

אלא אם שקע המצת עובד גם כאשר הרכב מכובה.

כל פעם תצטרך להוציא את המצלמה משקע המצת/ לנתק את המיני usb בכדי שהמצלמה תתכבה.

 

אם הרכב חונה בחשיכה מוחלטת, סיכוי גדול שגם מצלמה עם איכות צילום לילה טובה, לא תעזור פה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

למה שייגמר המצבר? אפשר לחבר את המצלמה לסוללה של 10000mAh ואת המטען אל הסוללה, אני לא מאמין שהמצלמה תזלול את כל ה10K בערב אחד, ובבוקר כשהוא יניע הסוללה תיטען מחדש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

@AstoDriver

נזכרתי בפרט חשוב לגבי בחירת מצלמה שמצלמת קבוע בזמן חניה.

בימים הקרים יותר, יש גשם/טל על השמשה.

שמתי לב לתופעה שעוקפת את הבעיה. חבל ששחכתי לצלם את זה.

בגלל שהa118c צמודה לשמשה, היא מחממת אותה.

בגלל ההתחממות נוצר עיגול שהוא ללא גשם/טל, סביב המצלמה.

 

לכן דווקא הכיוון של הסטרייט גארדיאן הוא נכון.

פורסם
אוקיי, נשנה כיוון - נניח והמצלמה מופעלת מ-18 בערב עד 08 בבוקר והאוטו חונה תחת צל - כמה זה יחסל מהמצבר?

תראה דבר ראשון אתה צריך מצלמה שמצלמת טוב מאוד בלילה ואלו רק המצלמות של DOD, כרגע הדגם הכי חדש וטוב זה DOD LS470W.

לגבי הזיכרון אתה תצטרך לקנות כרטיס זיכרון של 128GB CLASS 10 ולפרמט אותו לFAT32, בשביל שתוכל לשמור כל כך הרבה שעות של הקלטה, זה אמור להספיק ל16 שעות בFHD.

לגבי זה שהיא תישאר דלוקה תקנה סוללה ניידת של ANKER.

http://www.ebay.com/itm/Anker-High-Capacity-25600mAh-Portable-Charger-External-Battery-Power-Bank-/321874483652?hash=item4af136d9c4:g:WXoAAOSwEetWA1p4

סוללה כזאת אמורה להספיק לבערך 50 שעות, ככה שלא תצטרך לעלות אותה כל יום הביתה להטענה.

פורסם
לא יחסל. אלא, אם המצבר ישן.

אבל, עדיין תצטרך לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים לפיוז שעובד קבוע, גם כאשר הרכב מכובה.

אלא אם שקע המצת עובד גם כאשר הרכב מכובה.

כל פעם תצטרך להוציא את המצלמה משקע המצת/ לנתק את המיני usb בכדי שהמצלמה תתכבה.

 

אם הרכב חונה בחשיכה מוחלטת, סיכוי גדול שגם מצלמה עם איכות צילום לילה טובה, לא תעזור פה.

 

אוקיי, הבנתי. תודה.

 

איפה הרכב חונה? יש אפשרות להתקין מצלמת אבטחה בבית ולהקליט מהחלון את הרכב?

אם כן, יהיה הרבה יותר פשוט..

יש מצלמות IP פשוטות שמתחברות לנתב הביתי, לא צריך יותר מדי.

 

לצערי לא.

 

תודה לכולם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא מומלץ להשאיר סוללות (בעיקר מסוג ליתיום-יון או ליתיום פולימר) ברכב, וחמור עוד יותר כשהן בטעינה או בפריקה.

 

חוזר להצעה שלי:

איפה הרכב חונה? יש אפשרות להתקין מצלמת אבטחה בבית ולהקליט מהחלון את הרכב?

אם כן, יהיה הרבה יותר פשוט..

יש מצלמות IP פשוטות שמתחברות לנתב הביתי, לא צריך יותר מדי.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שהגבת לגבי ההצעה שלי.

פורסם
@AstoDriver

נזכרתי בפרט חשוב לגבי בחירת מצלמה שמצלמת קבוע בזמן חניה.

בימים הקרים יותר, יש גשם/טל על השמשה.

שמתי לב לתופעה שעוקפת את הבעיה. חבל ששחכתי לצלם את זה.

בגלל שהa118c צמודה לשמשה, היא מחממת אותה.

בגלל ההתחממות נוצר עיגול שהוא ללא גשם/טל, סביב המצלמה.

 

לכן דווקא הכיוון של הסטרייט גארדיאן הוא נכון.

 

כן רק שדי מבאס שהיא לא שווה את העלות כפי שכבר ציינתם בתחילת השיחה על המצלמה הזו.

אם אני כבר משקיע סכומים כאלו, כן מעוניין לקחת את הערך הכי טוב עבור הכסף.

פורסם

המחיר שצויין בשתובה מנפץ את הההערכה של רוב המנבאים את מחירה של הA119.

אם זה יהיה המחיר, אני אעמוד ראשון בתור כמו חולי אפל מחוץ לחנות הראשונה שתמכור את המוצר.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...