Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ולפי מה שאני הבנתי ההבדל הוא בעדשה נטו, ובגלל שהזוית שלה גדולה יותר האיכות פחות טובה.

צריך לחפש השווה בווידאו בין שתי המצלמות.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על הקישורים והמידע. נראה לי שאלך על העדשה הרגילה (אותה אני כבר מכיר).

בנוגע למחיר, קניתי אותה ממוכר באיביי שהומלץ פה (בטח כמה מאות עמודים קודם) באזור ה70$ כולל כבל usb ומתקן תליה לשמשה. משום מה עכשיו אני מוצא את אותה חבילה במחירים שמתקרבים ל100$, הגיוני שהערך שלה עלה או שאני פשוט לא מחפש טוב מספיק.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

יש ברשותי את המצלמה A118C מאוד מומלצת

אתמול נכנסו בי מאחורה ולא היית לי מצלמה שתוכל להראות את התאונה

כרגע אני מחפש מצלמה שמצלמת מכל הכיוונים

קד'+אחורה+צדדים

יש מצלמה מומלצת?

פורסם

קיים רק האיכות לא כמו במצלמה שמצלמת קדימה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
יותר פשוט לקנות מצלמה נוספת.

 

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

חשבתי על לקנות מצלמה נוספת, היא תצלם רק את האחורה אני רוצה לצלם גם את פנים הרכב + הצדדים

פורסם

לא כדאי לך לקנות מצלמה דו ערוצית. בגלל שאיכות התמונה בהן על הפנים.

אני ממליץ לך לקנות עוד מצלמה לשמשה האחורית.

ואם אתה רוצה לצלם את פנים הרכב, אמליץ לך לקנות מוביוס שתתחבר למראה.

פורסם

יש מצלמה שאני מכיר רק המחיר יקר vico 5 בגלל זה לא שווה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

לגבי המוביוס, הדגמים האחרונים (סוג של דור שלישי כבר מבחינת הלוח האלקטרוני המודפס - PCB) טובים יותר מהדור הראשון.

טובים יותר מאיזו בחינה? בעיקר הגנות מתח חשמלי שונות ואפשרויות שלא בהכרח תצטרך, אבל כבר תקנה את החדשות (עם עדשות C2).

אם תרצה להמתין, עומד לצאת למוביוס דגם חדש לגמריי "mobius 2". איכותית הרבה יותר עם צילום 1080p60, איכות צילום בלילה הרבה יותר טובה וכו'.

מתי יצא? אין לדעת. היצרן כבר פרסם בפורומים המקובלים נתונים ופרטים לגבי זה אבל אם תרצה לקנות בחודש-חודשיים הקרובים, אל תמתין לדגם החדש.

פורסם

מצלמה נוספת לצילום מאחור, זה גם מה שאני עשיתי. פתרון הפרקטי ביותר לדעתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לגבי המוביוס, הדגמים האחרונים (סוג של דור שלישי כבר מבחינת הלוח האלקטרוני המודפס - PCB) טובים יותר מהדור הראשון.

טובים יותר מאיזו בחינה? בעיקר הגנות מתח חשמלי שונות ואפשרויות שלא בהכרח תצטרך, אבל כבר תקנה את החדשות (עם עדשות C2).

אם תרצה להמתין, עומד לצאת למוביוס דגם חדש לגמריי "mobius 2". איכותית הרבה יותר עם צילום 1080p60, איכות צילום בלילה הרבה יותר טובה וכו'.

מתי יצא? אין לדעת. היצרן כבר פרסם בפורומים המקובלים נתונים ופרטים לגבי זה אבל אם תרצה לקנות בחודש-חודשיים הקרובים, אל תמתין לדגם החדש.

יש גם עדשת c2 רגילה? (לא רחבה)

לא הצלחתי למצוא..

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

לכל עדשה (A-B-C1-C2) יש את הנתונים שלה.

C2 היא הרחבה ביותר, A הצרה ביותר.

אין C2 "לא רחבה", אבל יש לך באפשרויות של התוכנה mSetup לשנות ל-narrow במקום wide, ואז זה יהיה לך צר יותר (ככה אני עובד עם המצלמה).

פורסם

שלום לכם,

אני רוצה לרכוש עוד A118C.

יש למישהו סרטון או הסבר או מדריך כיצד מחווטים מצלמה לאחור הרכב?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

אני כרגע בשלבי עריכת סירטון של הסבר. אני מאמין עד שבוע הבא יהיה מוכן.

 

אני ממליץ לך לרכוש בנוסף למצלמה, מפצל פיוזים מתאים לגודל הפיוזים ברכב, פיוז 3 אמפר, ושקע מצת.

תצטרך להכין משהו כזה:

http://m.ebay.co.uk/itm/262292199658?rmvSB=true&_mwBanner=1

 

ד''א, מי שמתעניין בvico power plus, התקנתי אותו, יהיה סירטון התקנה בהמשך, גם כן בעריכה.

כמו כן אני עדיין בודק את המכשיר, יקח קצת זמן.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)
שלום לכם,

אני רוצה לרכוש עוד A118C.

יש למישהו סרטון או הסבר או מדריך כיצד מחווטים מצלמה לאחור הרכב?

 

לדעתי G1W עדיפה. ב-A118 קשה לראות אם נורות הביקורת עובדות לעומת ה- G1W שבה אפשר לראות במראה אם היא עובדת או לא.

לגבי חיווט, יש לך שקע מצית בתא המטען?

עריכה אחרונה על ידי ArikB
שגיאת הקלדה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...