Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם אין לי שום קשר לעולם הרכיבה - אך טרם יצא לי לראות רוכב

אופנוע\קטנוע עם מוביוס לראשו (יתכן שבגלל שהמצלמה קטנה). לכמה זמן הקלטה

הסוללה שלה מספיקה בין טעינות?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה, אני מחכה לA118C שהזמנתי, עכשיו אני רוצה לעשות התקנה נקיה ע"י התמנה של חוטים ככל הנראת בתיבת פיוזים.

עלמנת לעשות זאת אני צריך לרכוש את המוצר הבא? או שניתן לעשות קומבינה עם השנאי המקורי ע"י פירוקו והתמנתו בתוך איזור הפיוזים או מתחת לחיבור מצת?

פורסם

אתה יכול לקנות שקע מצת ולחבר אותו לתיבת הפיוזים עם מפצל פיוזים.

ואליו לחבר את המטען המקורי.

 

אני לא אומר שהשנאי שבקישור הוא לא טוב או משהו בסגנון, לדעתי עדיף להישאר עם המטען המקורי.

פורסם

אז להזמין מפצל פיוזים להלביש עליו את המצת וזהו?

הכבל שמגיע עם המצלמה מספיק ארוך בכדי להעביר אותו מתחת לריפוד גג ודרך הקורה עד לבית פיוזים שמתחת להגה?

פורסם

חיובי, הוא מספיק ארוך להגיע גם מהשמשה האחורית עד לתיבת הפיוזים.

 

תדאג לבדוק את גודל הפיוזים שלך ברכב בכדי לדעת איזה מפצל פיוזים לקנות.

 

כמו כן תקנה גם פיוז של 3 אמפר.

וקונקטור בצורת שיבה לחיבור החוט השחור לבורג שבשילדה.

פורסם (נערך)

אין בעיה,נועלי כבל יש לי בבית :)

אני אזמין מפצל מתאים, בגדול אתה מדבר על המוצר הזה?(פיוז מקורי+נוסף שישב למצת, החוט האדום של המצת לחוט האדום של המפצל, שחור של המצת לגוף רכב, הבנתי נכון?)

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

אלכס - איך ידעת שצריך 3 אמפר? האם יש כלל לפיו אתה מחשב את האמפרז'?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לאופנוע גו פרו סשן גו פרו רגילה או שיאומי yi. יש גם מצלמה ייעודית contour roam ועוד אחת של sena שהיא גם דיבורית

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

המצלמה צורכת בערך 350-400 מיליאמפר.

הנתונים הנומינאלים של השנאי הם 1.5 אמפר.

זאת אומרת שצריך לבחור פיוז בין 2-3 אמפר.

אם תבחר פיוז גדול מזה הוא יכול לא לפעול ברגע שיש קצר.

פורסם

אלכס יהיה קריטי אם אני אשים 5A בימקום 3?

ואגב מתאם של מיני בלייד רגיל יכנס ויעבוד במקום של מיני בלייד פרופיל נמוך(לא נורא מקסימום הכך 6 שקל)

פורסם (נערך)

רצוי מאוד לרכוש 3 אמפר. עד כמה קריטי זה יהיה, אין לי מושג, הכל תלוי בעובי החוטים.

 

לגבי השאלה השניה, לא כל כך הבנתי אותה.

בכל מקרה, תבדוק את גודל הפיוזים שלך ותקנה את המפצל לפי הגודל המתאים.

 

אם יש לך low profile, אז תקנה low profile.

 

פיוז של mini blade נכנס למפצל של low profile. אבל לא להפך.

 

ערכה, נראה לי הבנתי את כוונתך.

אם קנית מפצל mini blade והפיוזים ברכב שלך הם low profile.

אתה יכול להשתמש בו בתנאי שאת הפיוז המקורי שהיה ברכב תחליף לפיוז שהוא mini blade גם כן, כמובן שחשוב שהפיוז יהיה באותו ערך כמו הפיוז המקורי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

^^מעולה, פשוט הזמנתי בטעות מפצל מיני בלייד,טוב אחרי שפירקתי את הקופסא והוצאתי פיזית פיוז ראיתי שזה מיני בלייד עם פרופיל נמוך אז הזמנתי אחד אחר.

בכל אופן אם מישו יצתרך מאיזור טבריה והסביבה בעוד שבועיים יהיה לי מפצל מיני בלייד ספייר(תבואו תקחו בעשרה שקלים XD)

שוב פעם תודה אלכס :)

פורסם

טוב, אחרי שהסוללה במצלמה הדואלית שלי שבקה, והאלצהיימר שלה החמיר (שוכחת תאריכים) החלטתי להתחדש.

לאחור, אני אסתפק באיזו 0808 נטולת מסך ב-15$.

לגבי הקדמית, כמובן, יש התלבטות. אז תחמנתי, כמו בימים העליזים של הבגרות בספרות, וקראתי "רק" את 50 העמודים האחרונים של השרשור.

 

מצאו חן בעיני השיומי YI וה A118C.

חשבתי לעצמי שכבר אתקין לי קבועה (A118C) , ולא אצטרך למתקן בכל נסיעה. אבל אז קראתי כאן שגם היא (בגלל ה-C) מתאפסת בתאריך, שזה הרי הטריגר שלי להחלפת מצלמה בכלל...

אז היא ככה"נ יורדת מהפרק, אלא אם תאמרו שזה לא נכון.

 

השיומי קצת יקרה, לא ראיתי בסרטונים שלה מהיוטיוב שיפור גדול לעומת מה שיש לי כרגע. אולי קצת בצילומי לילה. אבל אני לא בטוח שהכבישים שלהם חשוכים כמו כמה קטעים בכביש 4, אז זו לא חוכמה. אני די מתכוונן עליה, אלא אם מישהו יעלה חסרון נורא ואיום.

 

אשמח לעצות אחרונות/חיזוקים/חלופות לפני החלטה סופית.

 

אגב למי ששאל: יש גרסה בינ"ל כאן. נראה לי כמו מוכר אמין לפי הפידבקים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...